@מישהי-מאמי הסתדרת עם האוזניות? כי א"כ נראה לי כדאי שתסגרי את הנושא ע"מ שהוא לא יגלוש יותר ויהיו מורחקים...
||יש לי טראומה...||
היייייייייייי אני שימי וגם אם סופות יעברו, פה ביננו, תדעו אנחנו לנצח- אחים בדם!🌹 ועוד משהו עיקבו אחרי ותקבלו בחזרה:)
-
אוזניות בלוטוס לשמיעת מוזיקה - מידע. -
שירי רגשששהיה לי תקופה שאמן על הילדים מאוד ריגש אותי
אבל אני חושב שכרגע מה שיכול להביא אותי לבכי זה אני מאמין שדרשו עשו באיזה סיום פעם לאחר אסון מירון, ועשו שם גם איזה קלרינט בהתחלה שפשוט מזעזע ומרטיט את הלב, ממליץ. -
בקרוב! יומלדת שנתיים לפורום!!וואו וואו וואו
מ ז ל ט ו ב ע נ ק !!!!!!!!!!!!!
לכולנו, כח משפחת המקצב ובייחוד להנהלה והצוות (פיקוח
שעושים עבודה נהדרת בלי שום ספק!!!!
כל הכבוד!!!!!!
גאים להיות חלק מזה!!!! -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי
ייייואאאאאאאאאאווווווווו
מטורף זה לא מילה, אמאל'ה, משפחה של כשרוניים בטירוף, נשמע אחד על אחד אייל גולן, לפחות אתם עושים עם זה משהו? -
דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"את האמת שאחותי מחוברת לפה אבל אני אישית התחברתי מחיפוש שגוי של גוגל (שהתברר בסוף כהחיפוש הכי מדוייק

-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@ארי-גולד אתה בטוח????????
אני לומד ממש באזור אולי אני ינסה ויעדכן אתכם -
איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה@הדרי הפוך, יואלי לפחות מרים קצת.
-
האם זמר מתחיל צריך להשקיע בקליפ@חצי-הכוס-המלאה לא נכון, לא מסכים עם זה בכלל, כי זה בדיוק המושג כלוב מזהב
אבל הכל טוב, זה לא המקום. -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי
פעם הבאה שותן חלקנו מוציאים שיר חדש אני ממליץ להם בטירוף על אבא שלך, הוא יקח שם את כולם!!!!!! -
יחץ מקצב@הדרי יש קצת זמן... בכל אופן זה עדיין לא וואקאלי...

-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי לא לא אני לא מאמין!!!!!!!!!!!!! תוך 2 דק' ויש לה כבר שיר של 2 בתים!!! כישרונית.
-
אוזניות בלוטוס לשמיעת מוזיקה - מידע.@איללוש זה הכל מזל באלי אקספרס
לי כנראה לא היה כ"כ הרבה...