מנגינת כינור יפה מאוד.
X Equis (Violin Cover by Robert Mendoza)(MP3_320K).mp3
היייייייייייי אני שימי וגם אם סופות יעברו, פה ביננו, תדעו אנחנו לנצח- אחים בדם!🌹 ועוד משהו עיקבו אחרי ותקבלו בחזרה:)
-
ביצוע נגינות כינור -
ביצוע נגינות כינור@רות-רפפורט כן בטח!
-
ביצוע נגינות כינור@רות-רפפורט ||סורי לא הבנתי...
|| -
ביצוע נגינות כינורמי שבאמת אוהב יצירות כינור הייתי ממליץ לו במיוחד על FADAD של אלן וואלקר, ביצוע מדהים, אין לי אותו כרגע זמין, אשתדל להעלות אותו מאוחר יותר.
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכן@ענק-הענקים-בדורינו
היה הופעה בבניני האומה בירושלים עם כרטיסים ומה עוד בעצם אתה רוצה שאני אגיד???... -
נפתלי קמפה | שירים ותוכן@shoval לא ...
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכןהרגע הסתיימה ההופעה של קמפה בבני האומה
היתה הופעה מטורפת!!! -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 לא נתקלתי כ"כ הרבה ב100+
וחוץ מזה מה יתן להם אם יהיה כתוב גם מליון הרי זה לא רלוונטי למשהו
ואם כן אז אני גם ישים עכשיו עוקב -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 את האמת כן ולא, זאת אומרת אי פעם ניסיתי ליומיים אז פתחתי חדש, אבל עכשיו אני כבר לא זוכר אותו בכלל🥳🤪
סתם צוחק -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@BINYAMIN-OFFICIAL שאלת? עניתי, תגיד להם שזה מוריד את הערך, לא לי.
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 למה נאיבי? את לא מסכימה עם זה?
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@חיה-במקרנצ-יק-0 פשוט מאוד, זה בשביל שאם הם נחסמו או יחסמו הם עדיין יוכלו לכתוב, או בשביל לעשות לעצמם לייקים🤭🤭🤭

-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@BINYAMIN-OFFICIAL מאותו חשבון גוגל? כמה כאלה כבר יש?
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@BINYAMIN-OFFICIAL
זה אמיתי לגמרי, אבל הם רק רשומים, פעילים בפועל יש הרבה פחות הכל הרשומים. -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@מוזיקה-זה-בדם אין לי כרגע אפשרות להוריד מיוטיוב אבל בלי נדר אח"כ אני יעלה לפה.
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@BINYAMIN-OFFICIAL בקישור שהעלתי יש אפשרות שישלחו לך למייל כל פעם את האחרון
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@BINYAMIN-OFFICIAL
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.toker.fm/archives/14292&ved=2ahUKEwjf9O6mkKj_AhUuxwIHHZ3TC2M4ChAWegQIBBAB&usg=AOvVaw2-ZTY62Ejel_xloSj8Rksr
מצורף קישור -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@מוזיקה-זה-בדם יש באתר המנגן את הכל
-
למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם@חיה-בקליפ תכלס זה שאלה אבל התשובה יותר פשוטה, כי פשוט הציבור יקטלג אותם מייד בתור שוליים כי זה ז'אנר שלא הכי מקובל, ולמה? כי תסכימו איתי שלא תראו את ההורים שלכם יושבים שומעים את כל הראפ הזה בנחת כי זה פחות מקובל ויותר חדשני, והציבור שלנו יותר אוהב את הסגנון הרגיל והפחות החדשני המוזר הספציפית הראפ שיותר דומה לרחובי, ותכלס גם הגיע משם. ..