נראה לי שלא אבל נראה שזה דומה לשיר של מרדכי בן דוד
שלום וייס
@שלום וייס
-
בקשות שירים -
בקשות שיריםרחם בחסדך על עמך צורינו חסידי
-
אהרלה סמט | תוכן ודיוןhttps://youtu.be/inboqJWapRY
-
קליפים חדשיםhttps://youtu.be/WmFjjZ5NtDc
-
קליפים חדשיםhttps://youtu.be/RiFQbk63Isk
-
לוי פאלקאוויטשhttps://youtu.be/Tlb8XH1_yXk
-
סקר האוזניות הגדול !@איציק-דדיה הכי טוב זה האוזניות של אפל
-
בקשות שירים@טיטו האם אפשר להעלות את השיר שקעה חמה של שלמה יהודה רכניץ
-
שיר שקעה חמההאם מישהו להעלות את השיר שקעה חמה בגירסא של שלמה יהודה רכניץ
-
זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון@איש-אחד-מאיזה-מקום האם אפשר להעלות עוד פעם את הכנסת ס"ת של משפחת לנדא
-
והיא שעמדה על פסנתר@יוסף-9 ממש מושלם איזה יופי
-
מוזיקה קלאסית@margalit תודה רבה רבה.....
-
מוזיקה קלאסית@לינוי-0 זה לא נפתח לי עם הסינון
-
מוזיקה קלאסית@yael לא אני צריך רק שתעלה קישור של יוטיב לפה
-
מוזיקה קלאסית@yael אין לי גישה ליויטיב אם תוכל להעלות לפורום זה מאוד יעזור לי
-
מוזיקה קלאסית@yael אוקיי יש לך אפשרות אחרת לעזור לי
-
מוזיקה קלאסית@שלום-וייס זה לא נפתח באתרוג
-
מוזיקה קלאסית@יעל-a zv kt bp,j