דילוג לתוכן

באגים / הצעות ייעול

290 נושאים 14.3k פוסטים

כאן תוכלו לעזור לנו לייעל את המערכת או לדווח על באגים

  • הפורום במומלצים של נטפרי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    306 צפיות
    ילד חוכםי
    @בנימין-לוריא @צור כבר דיבר על זה...
  • הפורום בסינון נתיב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    246 צפיות
    צורצ
    כעת הפורום נפתח בנתיב
  • הצעת ייעול - שדרוג חיפוש גוגל

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    291 צפיות
    צורצ
    @snz הוא העלה את הסמל של הפורום [image: 8NL0wzA.png] אם חסום אני אשלח לך בקובץ למייל
  • נושא זה נמחק!

    נעול
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    12 צפיות
  • רעיונות לשיפור ויעול הפורום

    נעול הועבר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    561 צפיות
    צורצ
    לא שמתי לב שזה נושא חדש כי יש כזה בדיוק בפורום ולמרות שהוא לא היה ממקום אני אעביר אותו למקום הרלוונטי אני אשתדל לענות לכל השאלות מי שלא יבין יוכל תמיד לפנות להנהלה ולבקש הסבר פרטני @אליהו-0 אמר ברעיונות לשיפור ויעול הפורום: מה לדעתכם צריך לעשות כדי שהעסק יתפתח? אני חושב (ויחלקו עלי רבים) שכדי שהפורום ימשיך להתפתח (תוך מספר חודשים עברנו את קו השש מאות משתמשים) זה להמשיך את מה שהולך עד היום בהנהלה המיוחדת של כל חברי ההנהלה היקרים ובראשם @ntz ויחד עמו @מוטי-טבק ובצניעות אזכיר אותי ואת @חברים בפיקוח ועוד משתתפים סמויים העובדה שכל הפורומים שנפתחו לא עוברים את קו המאתיים חברים מלמדת משהו. ואגב אם יש למישהו הערות על הפיקוח הוא יכול לפנות להנהלה או אלי @יעקב-ה אמר ברעיונות לשיפור ויעול הפורום: צריך לפתוח את הצא'ט מהתחלה! כי אני בהתחלה לא מצאתי את עצמי בפורום, קצת הסתכלתי אבל כעת כבר אני כאן כאילו כבר יכול לפרסם והכל.ואם יצא וטעיתי אני אתנצל ברבים ואני מחכה רק שיפתחו לי הצא'ט ואני יהא על הפורום פי מיליון ממה שאני עכשיו. וכך נראלי כולם לא הבנתי מדוע אם יפתחו לך את הצאט תהיה פעיל יותר בפורום למעשה הפורום בתחילתו היה עם צ'אט לכולם והוא ננעל לבקשת המשתמשים לאחר שהיו בו דברים לא ראויים @יעקב-ה אמר ברעיונות לשיפור ויעול הפורום: וגם את הראיון שאתה מפרסם ואז רושם לך משתמש חדש יכול לפרסם רק פעם ב60 שניות. זה הגדרות של הממשק פחות קשור להנהלה @אלחנן אמר ברעיונות לשיפור ויעול הפורום: לדעתי צריך לפתוח את הפורום לעוד נושאים כגון אקטואליה, חדשות, וסתם פטפטת כי אם כל הכבוד למוזיקה היא מעניינת אבל לא יכולה להעסיק יותר מדי. ממש לא. אנחנו פורום מוזיקה, מי שרוצה מוזמן להקים פורום. אבקש לא לפתוח יותר נושאים מעין אלו
  • גודל תמונה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    259 צפיות
    אליהו 0א
    @יעל-0 לא הבנתי מה הבעיה, כשמעלים את התמונה ניתן לבחור את הגודל שיוצג בפרופיל [image: hc1jmxr.png]
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    9 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    11 צפיות
  • למה אין אפשרות לשינוי גודל גופן?

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    מוטי טבקמ
    @מוישה אמר בלמה אין אפשרות לשינוי גודל גופן?: @proud-jew אמר בלמה אין אפשרות לשינוי גודל גופן?: הקוד מוכן נו אפשר לדעת מה קורה עם זה?? היייי בלי לחץ
  • שם ולוגו לפורום

    נעול לוגו ושם לפורום
    104
    1 הצבעות
    104 פוסטים
    5k צפיות
    צורצ
    ניתן להצביע כאן
  • נושא זה נמחק!

    6
    5 הצבעות
    6 פוסטים
    25 צפיות
  • פתיחת קטגוריה חדשה

    6
    3 הצבעות
    6 פוסטים
    249 צפיות
    N
    @דוד-2 @יהונתן השאלה אם יש מספיק חומר להעלות.. אם כן, אני אפתח בתוך כלי נגינה. אגב יש כאן כמה. אבל אם יהיה עוד אולי שווה לפתוח לזה קטגוריה.
  • 2 הצבעות
    29 פוסטים
    1k צפיות
    N
    @קלרנית אמר במתוך חוקי היסוד של הפורום: אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט: א- גם אם אתה גאון ומבין חילוקים דקים, אני לא, וכן רבים אחרים מחברי הפורום, יש אנשים שמועיל להם לדעת שמישהו חשב כמותם, ולכן הם יתנו לייק. אתם מרגישים צורך כל כך גדול להזדהות עם מישהו שחשב כמוכם על ידי נתינת לייק, ואתם גורמים לכך שהמגבלה של פתיחת הצ'אט תעלה.. אם לייק היה רק "תודה" היינו נותנים לכל אחד 1000 לייקים, אבל זה גורם בעקיפין לכל מיני בעיות. נתינת לייק בכזה מצב זה נוגד את חוקי הפורום!!!
  • שינוי תמונות הקע בפורום של התווים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    276 צפיות
    N
    @מ-מ @גדי-גדי תוכלו להכניס את הקוד body{ background: unset; } בטמפרמונקי (תבדקו בגוגל) וזה יבטל את הרקע.
  • אהבתי / לא אהבתי - סמיילי / קריילי

    נעול הצעת ייעול
    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    261 צפיות
    N
    טכנית אין אפשרות לעשות את זה. (אולי יש, אבל דורש ידע בכתיבת קוד מסובך לדעתי..) רציתי לעשות פעם לחצן עם לוגו של נטפרי שאם הקישורים בפוסט מאושרים בנטפרי הוא יצבע באיזה צבע..
  • איך אני מוסיפה חתימה לפרופיל?

    נעול הועבר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    391 צפיות
    צורצ
    אם את מעוניינת שיפתחו לך את מוזמנת לפנות להנהלה והם ישקלו אם לפתוח לך מלבד עצם הנושא שהוא לא במקום הנושא ננעל ומועבר לאשכול הרלוונטי
  • תיבת "אודותי" בעריכת משתמש

    נעול
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    צורצ
    @vip בבוא העת (והלייקים) ייפתח לך
  • הצעה | קטגוריה לפיתוח ושיפור הקול

    הועבר
    19
    3 הצבעות
    19 פוסטים
    504 צפיות
    אינספריישןא
    @ntz האם תוכל ליצור תת-קטגוריה בתוך 'סאונד והפקה מוזיקאלית' לפיתוח קול?
  • למה התוסף לתצוגה מקדימה הפסיק לעבוד?

    נעול תצוגה מקדימה nbhgv
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    426 צפיות
    מוטי טבקמ
    סודר!
  • אין הרשאת צ'אט

    נעול
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    160 צפיות
    מוטי טבקמ
    @יודלה @ntz אמר בחוקי הפורום: אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח. אין צורך לפנות להנהלה.