@חראשו אמר באין כמות פוסטים בלחיצה על הניק:
@nbhgv זה רעיון, רק מי שמגיב יצטרך ללחוץ על ציטוט ולא על תגובה כי אחרת לא יבינו על מה הוא מגיב
בעיקרון, אתה צודק!
אבל, עדיין אפשר לדעת...
(ע"פ מה שכתוב כאן).
@berman אמר בנוספה אופצייה חדשה "תגיות":
ויש אופצייה לראות את התגיות כאן [image: aotRAhU.png]
אייקון "תגיות" התווסף ל- שורת האייקונים למעלה.
[image: PR6deNC.png]
@חברים אמר בכל הכבוד! + הערה :
@הערשלה אמר בכל הכבוד! + הערה :
אולי גם אייקון? אולי להקטין חלק מהסמל ולהפוך לאייקון?
לפני כ19 שעות, אכן היה אייקון בלשוניות...
ומה קרה? ואיזה אייקון היה?