אני בחרתי זמרים שהוציאו הרבה שירים כי באמת, אולי הם פחות מוכרים אבל הם גדולי הזמר כי הם באמת זמרים! כמובן שיש עוד נתונים (כמו צבע קול, וותק) אבל זה בעיני העיקר.
לדוגמא: שלמה כהן, אוהד מושקוביץ, (מאמינה שיש עוד רק שאני לא זוכרת אותם כרגע...) וכמובן אברהם פריד יעקב שוואקי וישי ריבו (ואולי גם עקיבא שהוא סוג של כוכב עולה)