@shin נכון בהחלט. כל הזמרים שאמרת [ובנוסף אליהם] נכנסים קצת יותר רחוק אבל מ'מיידיי פעם' כי הם לא באמת בטיימינג של זה. אבל גם הרחוק הזה נותן לנו מוטיבצייה. חוצמיזה זה לגיטימי... זמרים הם לא מלאכים וגם הם רוצים לדעת מה חושבים עליהם ואומרים עליהם. כל הזמרים עבורים על תגובות, לא משנה אפה, מיעקב שוואקי עד הפשוט ביותר.
@shin אמר בנספח | תגובות לראיון עם דוד בן ארזה:
ואני מאמין שהוא ראה גם את הריאיון עליו..
ראה, כן. לא מפליא אותי כי כל זמר שהתראיין פה קרא אחר כך את הראיון עליו.
זה לא קשור לנושא כאן, אז נא לא לדבר על זה יותר.