@הדרי סליחה על התגובה הממש מאוחרת
אבל די שווה, העיצוב קיבל רענון, יש עורכי מלודיות חדשים שמבוססים על AI, כמה וכמה פלאגינים חדשים מעניינים, מכונת תופים חדשה, יש דברים נחמדים מאוד, ובכללי היציבות של התוכנה גבוהה יותר בעיניי.
@SHLNX @למדן
אני חדש בתוכנה ויש לי כמה שאלות,
א. האם אפשר להכניס צלילים של פריטות של גיטרה
ב. איך מכניסים צלילים לתוכנה
ג. ועד כמה המיקסר הכרחי ולמה הוא נועד בתוכנה
אשמח לעזרה אני די תקוע....
Spoiler
סליחה שתייגתי רק אותכם פשוט זה נראה שאתם מכירים את התוכנה...
[image: 1697052781380-22c1137c-646f-48c1-8145-c7dd81a23ca9-image.png]
@משתמש-מתחיל-בקיובייס [image: 1697052740321-6f2ea4d7-697b-4c7e-991c-f36aaa6825ba-image.png]
מה עושים מפה?
זה התקין לי אבל לא נפתח
@מאיר-גרין-1 אמר בקיובייס 12 פרו להורדה:
@SHLNX שלום . תגיד יש מצב שבגלל שזה פרוץ אז אין מקצבים בתוכנה? ואם יש תוכל לכוון אותי איך להגיע לשם? תודה
נראה לי ש @SHLNX לצערינו הרב ---שהוא מחסומי נטפרי
אשמח מאוד לדעת שלא
תנסה אולי להשיג אותו דרך הפרטים בפרופיל שלו
@aaa-1
דברים פשוטים!
כמעט כל סרטון ביוטיוב שקשור להפקה מוזיקלית (באנגלית, כי בארץ...) בין אם זה מדריכים, בין אם זה סקירות של פלאגינים וכו', כמעט כולם על אבלטון, מקום שני FL Studio, אם אתה מאמין לסקרים יש גם הרבה סקרים שאומרים את זה..
@אהרן-2 אין הבדל, מקורי זה עם רישיון מקורי שעולה כסף, פרו זה הגרסה של התוכנה כמה ערוצים אפשר .
בגרסת פרו אפשר ערוצים ללא הגבלה ובקיובייס אלמנטס יש הגבלה על מספר הערוצים.
גרסת פרו עולה יותר יקר מאלמנטס
@מרב
@מרב אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
דייי זה עולה כסף?
דוד שלי עובד בזה,התקין לי את זה בחינם.
ולמה כזה יקר?עוד אחרי מבצע...
סך הכול תוכנה
אלא מה??
את יודעת כמה משאבים צריך בשביל לפתח תוכנה??
ועוד בכזו רמה גבוהה..
התקין לך בחינם גירסה פרוצה..