דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 312.2k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

    @אחות-קטנה זה מה שאפשר
    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761746-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%93%D7%91%D7%A8-%D7%A0%D7%90%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%91%D7%9C-moshe-klein-davar-na-x27-eh-umiskabel.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761813-%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A5_%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761792-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A4%D7%A9%D7%95%D7%98.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761772-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9A-moshe-klein-ma-tovu-ohalecho.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761731-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%9D-moshe-klein-barhu-et-ashem.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761801-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A9%D7%9E%D7%97%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99-moshe-klein-simcha-shlema-music-video-prod.by-shmulik-berger.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761782-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%A1-moshe-klein-nes.mp3

    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628162761756-%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%95-%D7%A0%D7%A9%D7%9E%D7%A2-moshe-klein-vekolo-nishma.mp3

    יש לי גם את 'שבת' ו'אני מאמין' אם את רוצה להורדה.....

    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #251

    @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשה קליין:

    יש לי גם את 'שבת' ו'אני מאמין' אם את רוצה להורדה.....

    את רוצה....?!

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשה קליין:

      יש לי גם את 'שבת' ו'אני מאמין' אם את רוצה להורדה.....

      את רוצה....?!

      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #252

      @מוכן-תמיד-לעזור אם זה הועלה ליוטיוב אז כן (כי אני יודעת שברגע שזמר מעלה אפשר להוריד)

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אחות קטנהא אחות קטנה

        @מוכן-תמיד-לעזור אם זה הועלה ליוטיוב אז כן (כי אני יודעת שברגע שזמר מעלה אפשר להוריד)

        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
        מוכן תמיד לעזור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
        #253

        @אחות-קטנה כן זה עלה בכיףף
        שבת
        משה קליין - שבת Moshe Klein - Shabbat.mp3
        אני מאמין
        משה קליין - אני מאמין Moshe Klein - Ani Maamin.mp3
        את בונה ירושלים הוא לא העלה ליוטיוב
        ויש עוד שתי שירים שהוא לא העלה

        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

        אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

          @אחות-קטנה כן זה עלה בכיףף
          שבת
          משה קליין - שבת Moshe Klein - Shabbat.mp3
          אני מאמין
          משה קליין - אני מאמין Moshe Klein - Ani Maamin.mp3
          את בונה ירושלים הוא לא העלה ליוטיוב
          ויש עוד שתי שירים שהוא לא העלה

          אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
          #254

          @מוכן-תמיד-לעזור עוד שתיים למה
          יש לי כרגע 12 שירים והאלבום 13
          השיר היחיד שחסר לי עכשיו זה בונה ירושלים שיר מספר 4
          וחיפוש בגוגל הביא לי את השיר מהפורום פה רק שחסום לי אז אם אפשר להורי אותו אשמח
          https://miktzav.com/topic/917/%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A5-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99/32

          החיים מנגינה!
          התדעו להלחינה?

          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אחות קטנהא אחות קטנה

            @מוכן-תמיד-לעזור עוד שתיים למה
            יש לי כרגע 12 שירים והאלבום 13
            השיר היחיד שחסר לי עכשיו זה בונה ירושלים שיר מספר 4
            וחיפוש בגוגל הביא לי את השיר מהפורום פה רק שחסום לי אז אם אפשר להורי אותו אשמח
            https://miktzav.com/topic/917/%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A5-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99/32

            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #255

            @אחות-קטנה הנה בבקשה
            משה קליין - בונה ירושלים Moshe Klein - Boneh Yerushalayim.mp3
            אגב את יכולה לכתוב את הרשימה של השירים?!

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              @אחות-קטנה הנה בבקשה
              משה קליין - בונה ירושלים Moshe Klein - Boneh Yerushalayim.mp3
              אגב את יכולה לכתוב את הרשימה של השירים?!

              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנהא מנותק
              אחות קטנה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #256

              @מוכן-תמיד-לעזור בכיף
              1.דבר נאה ומתקבל
              2.אני מאמין
              3. תאיר את דרכי
              4. בונה ירושלים
              5. ניצוץ יהודי
              6.שיר פשוט
              7. מה טובו
              8.שבת
              9. ברכו את ה
              10.בואי בשלום
              11. שימחה שלימה
              12.נס
              13. וקולו נישמע

              החיים מנגינה!
              התדעו להלחינה?

              ת מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אחות קטנהא אחות קטנה

                @מוכן-תמיד-לעזור בכיף
                1.דבר נאה ומתקבל
                2.אני מאמין
                3. תאיר את דרכי
                4. בונה ירושלים
                5. ניצוץ יהודי
                6.שיר פשוט
                7. מה טובו
                8.שבת
                9. ברכו את ה
                10.בואי בשלום
                11. שימחה שלימה
                12.נס
                13. וקולו נישמע

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמר מהמרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #257

                @אחות-קטנה אין לי את "וקולו נשמע", הוא לא הוציא את זה גם כסינגל בודד? מוזר....
                יש על זה זכויות יוצרים?

                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תמר מהמרכז

                  @אחות-קטנה אין לי את "וקולו נשמע", הוא לא הוציא את זה גם כסינגל בודד? מוזר....
                  יש על זה זכויות יוצרים?

                  אחות קטנהא מנותק
                  אחות קטנהא מנותק
                  אחות קטנה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #258

                  @תמר-מהמרכז כן
                  זה הסינגל הראשון או השני שלו משהו ישן
                  מהיוטיוב https://www.youtube.com/watch?v=O-dEQNSTZVU

                  החיים מנגינה!
                  התדעו להלחינה?

                  אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אחות קטנהא אחות קטנה

                    @תמר-מהמרכז כן
                    זה הסינגל הראשון או השני שלו משהו ישן
                    מהיוטיוב https://www.youtube.com/watch?v=O-dEQNSTZVU

                    אסתר. ה.א מנותק
                    אסתר. ה.א מנותק
                    אסתר. ה.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #259

                    @אחות-קטנה אחלה שיר
                    מלווה אותי בקטגורית שירי הרגש שמותר לשמוע בעומר

                    מהשבר- גדלים
                    מהקושי- מתבגרים
                    עוד תראה : מעז יצא מתוק

                    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אסתר. ה.א אסתר. ה.

                      @אחות-קטנה אחלה שיר
                      מלווה אותי בקטגורית שירי הרגש שמותר לשמוע בעומר

                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #260

                      @אסתר-ה יש לזה ביצוע ווקאלי באמת
                      אבל נראה לי שמה שהעליתי זה לא הווקאלי (או שכן זה פשוט חסום לי)
                      אבל זה באמת שיר מדהים

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                        @אסתר-ה יש לזה ביצוע ווקאלי באמת
                        אבל נראה לי שמה שהעליתי זה לא הווקאלי (או שכן זה פשוט חסום לי)
                        אבל זה באמת שיר מדהים

                        אסתר. ה.א מנותק
                        אסתר. ה.א מנותק
                        אסתר. ה.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #261

                        @אחות-קטנה הווקאלי - היה יפה ומאוד
                        השירה עצמה- ממנה התאכזבתי קצת
                        זו דעתי בכל אופן,
                        ו--- מחכה שכבר יפציץ לנו שירים בקיץץ
                        יאללה בע"ה

                        מהשבר- גדלים
                        מהקושי- מתבגרים
                        עוד תראה : מעז יצא מתוק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                          @מוכן-תמיד-לעזור בכיף
                          1.דבר נאה ומתקבל
                          2.אני מאמין
                          3. תאיר את דרכי
                          4. בונה ירושלים
                          5. ניצוץ יהודי
                          6.שיר פשוט
                          7. מה טובו
                          8.שבת
                          9. ברכו את ה
                          10.בואי בשלום
                          11. שימחה שלימה
                          12.נס
                          13. וקולו נישמע

                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #262

                          @אחות-קטנה אהה אז רק 'דבר נאה ומתקבל' היה חסר לי, תודה! 😊

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יואל שג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #263

                            Screenshot_2022-06-07-09-48-03-349_com.whatsapp.jpg

                            מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תמר 7ת מנותק
                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #264

                              משה קליין עטיפת הסינגל היום

                              עטיפת הרמיקס.jpg

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יואל שג
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #265

                                קישור לשיר שיצא מחר
                                https://youtu.be/2Vx14RcV_Yg

                                מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י יואל שג

                                  קישור לשיר שיצא מחר
                                  https://youtu.be/2Vx14RcV_Yg

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי קליין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #266

                                  הצצה לרמיקס חדש של משה קליין היום.mp4

                                  אוריה דרעיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א ארי קליין

                                    הצצה לרמיקס חדש של משה קליין היום.mp4

                                    אוריה דרעיא מנותק
                                    אוריה דרעיא מנותק
                                    אוריה דרעי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #267

                                    @ארי-קליין אפשר להעלות את זה במגיקוד? בבקשה..

                                    יוסי5783י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                                      @ארי-קליין אפשר להעלות את זה במגיקוד? בבקשה..

                                      יוסי5783י מנותק
                                      יוסי5783י מנותק
                                      יוסי5783
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי5783
                                      #268

                                      @אוריה-דרעי אמר במשה קליין:

                                      אפשר להעלות את זה במגיקוד? בבקשה..

                                      בבקשה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                                        @ארי-קליין אפשר להעלות את זה במגיקוד? בבקשה..

                                        יוסי5783י מנותק
                                        יוסי5783י מנותק
                                        יוסי5783
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #269

                                        @אוריה-דרעי
                                        וזה השיר
                                        וזה גרסת הרמיקס

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיק
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #270

                                          43cf0cc9-9acb-429b-8b13-efa4d8587941-image.png
                                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220619/%D7%9E%D7%A9%D7%94%20%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F%20-%20%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D%20-%20%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A1%20%28%D7%93%D7%99%D7%92%27%D7%99%D7%99%20%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%9E%D7%95%D7%A8%29.mp3
                                          גרסת אקסטנדד (ארוכה):

                                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220619/%D7%9E%D7%A9%D7%94%20%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F%20-%20%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D%20-%20%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A1%20%28%D7%93%D7%99%D7%92%27%D7%99%D7%99%20%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%9E%D7%95%D7%A8%29%20%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3

                                          שווה לכם לעקוב!
                                          חכם.gif

                                          KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול