גיטרה להשאלה?
-
אני מחפש דחוף למחר גיטרה חשמלית או מוגברת להשאלה באשדוד או בני ברק (עדיפות לאשדוד). מישהו מכיר גמח שיש בו או יכול לעזור לי עם זה? (אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו)
@טיטו אמר בגיטרה להשאלה?:
אני מחפש דחוף למחר גיטרה חשמלית או מוגברת להשאלה באשדוד או בני ברק (עדיפות לאשדוד). מישהו מכיר גמח שיש בו או יכול לעזור לי עם זה? (אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו)
מצאתי בתל אביב , קרוב לבני ברק ... אם זה יעזור.
https://www.local360.co.il/business-details/8043/%D7%9E%D7%97%D7%A1%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2-%D7%9E/446
לא ניסיתי אז לא מכירה..
-
אני מחפש דחוף למחר גיטרה חשמלית או מוגברת להשאלה באשדוד או בני ברק (עדיפות לאשדוד). מישהו מכיר גמח שיש בו או יכול לעזור לי עם זה? (אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו)
@טיטו אמר בגיטרה להשאלה?:
אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו
אם תשיג גיטרה
אז רצועה וקאפו אני יכולה להביא לך -
אני מחפש דחוף למחר גיטרה חשמלית או מוגברת להשאלה באשדוד או בני ברק (עדיפות לאשדוד). מישהו מכיר גמח שיש בו או יכול לעזור לי עם זה? (אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו)
-
@חיימקה אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו בירושלים טוב לך ??? כי א"כ יש לי אפשרות לעזור לך
אני יוכל לבוא במיוחד השאלה היא איך כי אני צריך את זה לשעה שבע @צוות-פיקוח צריכים לקשר בינינו...
-
אני מחפש דחוף למחר גיטרה חשמלית או מוגברת להשאלה באשדוד או בני ברק (עדיפות לאשדוד). מישהו מכיר גמח שיש בו או יכול לעזור לי עם זה? (אני צריך עם רצועה ואם יש אז גם קאפו)
-
@מיכלי-0 אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו יש באשדוד השכרה אם אתה רוצה
את יודעת מחירים בערך או מספר טלפון שלהם?
-
@מיכלי-0 אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו יש באשדוד השכרה אם אתה רוצה
את יודעת מחירים בערך או מספר טלפון שלהם?
-
@מיכלי-0 אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו יש באשדוד השכרה אם אתה רוצה
את יודעת מחירים בערך או מספר טלפון שלהם?
-
@חיימקה אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו בירושלים טוב לך ??? כי א"כ יש לי אפשרות לעזור לך
אני יוכל לבוא במיוחד השאלה היא איך כי אני צריך את זה לשעה שבע @צוות-פיקוח צריכים לקשר בינינו...
@טיטו אמר בגיטרה להשאלה?:
@חיימקה אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו בירושלים טוב לך ??? כי א"כ יש לי אפשרות לעזור לך
אני יוכל לבוא במיוחד השאלה היא איך כי אני צריך את זה לשעה שבע @צוות-פיקוח צריכים לקשר בינינו...
אם זה רלוונטי- שלחו פניה לניהול אחד משניכם ואקשר בניכם.
@מיכלי אתמול הסברתי לך שאסור לכתוב פוסטים רציפים- וכן אסור בקשות דרייב למייל.
חבל מאוד...כי זה גורר הרחקה... -
@חיימקה אמר בגיטרה להשאלה?:
@טיטו בירושלים טוב לך ??? כי א"כ יש לי אפשרות לעזור לך
אני יוכל לבוא במיוחד השאלה היא איך כי אני צריך את זה לשעה שבע @צוות-פיקוח צריכים לקשר בינינו...
-
@טיטו מבחינת השעה זה רלווונטי
@אייצ-ית אמר בגיטרה להשאלה?:אם זה רלוונטי- שלחו פניה לניהול אחד משניכם ואקשר בניכם.
ניסתי לשלוח פניה וזה לא נשלח, זה כותב לי שגיאה בשליחה,
@טיטו אולי תשלח אתה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות