דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 418.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיראלש מנותק
    שיראלש מנותק
    שיראל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @אייצ-ית
    L’chaim

    Can’t you see the world is turning
    Turning to ashes ’cause fire is burning
    Bad news, they make you feel like you can’t be happy
    And so I came to make you scream L’chaim

    We wanna thank everybody for coming out here Today
    It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
    And hold on for motion sickness, please

    Ignore every situation and occupation
    Of all your happiness
    Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
    And shout with thankfulness
    Ok come on are you ready
    Ok come on are you ready
    Ok we are locked and steady
    Five, four, three
    You better stand for him
    You better rock for him
    You better love him, thank him
    Everybody now scream L’chaim

    Yea, Look
    Even if the world tells you different
    You can attain happiness and change in an instant
    Inner peace, real joy, no catch
    We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
    Like Avraham guided by the kishkas
    God brings the outcome, you only need a rib cage
    No walls, barriers and no blockage
    Just move straight ahead, don’t give yourself an option
    The time tick tocks and if you aint got a watch then
    Life passes by forgetting that he is watching
    To life
    Toast to the most high
    We celebrate life
    So L’chaim worldwide

    Ok come on are you ready
    Ok come on are you ready
    Ok we are locked and steady
    Five, four, three
    We gotta dance for him
    We wave our hands for him
    We better serve him, hear him
    Everybody now scream L’chaim

    Can’t you see the world is turning
    Turning to ashes ’cause fire is burning
    Bad news, they make you feel like you can’t be happy
    And so I came to make you scream L’chaim

    So put your hands up
    You better get up
    So put your hands up
    You better get up and scream

    אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
    אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

    אייצ'יתא מומחה לקליפיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • שיראלש שיראל

      @אייצ-ית
      L’chaim

      Can’t you see the world is turning
      Turning to ashes ’cause fire is burning
      Bad news, they make you feel like you can’t be happy
      And so I came to make you scream L’chaim

      We wanna thank everybody for coming out here Today
      It’s gonna be a wonderful wonderful wonderful event
      And hold on for motion sickness, please

      Ignore every situation and occupation
      Of all your happiness
      Just like a wedding or your Bar Mitzvah, be a Baal Simcha
      And shout with thankfulness
      Ok come on are you ready
      Ok come on are you ready
      Ok we are locked and steady
      Five, four, three
      You better stand for him
      You better rock for him
      You better love him, thank him
      Everybody now scream L’chaim

      Yea, Look
      Even if the world tells you different
      You can attain happiness and change in an instant
      Inner peace, real joy, no catch
      We live in disbelief ’cause we ain’t been there yet, check
      Like Avraham guided by the kishkas
      God brings the outcome, you only need a rib cage
      No walls, barriers and no blockage
      Just move straight ahead, don’t give yourself an option
      The time tick tocks and if you aint got a watch then
      Life passes by forgetting that he is watching
      To life
      Toast to the most high
      We celebrate life
      So L’chaim worldwide

      Ok come on are you ready
      Ok come on are you ready
      Ok we are locked and steady
      Five, four, three
      We gotta dance for him
      We wave our hands for him
      We better serve him, hear him
      Everybody now scream L’chaim

      Can’t you see the world is turning
      Turning to ashes ’cause fire is burning
      Bad news, they make you feel like you can’t be happy
      And so I came to make you scream L’chaim

      So put your hands up
      You better get up
      So put your hands up
      You better get up and scream

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
      יש לך אתר לזה?

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      שיראלש ב 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @שיראל ישששש
        תודה רבה!!!
        יש מצב גם למילים של השיר:"גד אלבז מארח את ניסים - לחיים"?

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנימין לוריא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
          יש לך אתר לזה?

          שיראלש מנותק
          שיראלש מנותק
          שיראל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
          יש לך אתר לזה?

          https://www.zingalyrics.com/

          אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
          אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            גם בחדשות המוזיקה להורדה יש סיקור ומילים.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
              יש לך אתר לזה?

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנימין לוריא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
                יש לך אתר לזה?

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנימין לוריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                יש לך אתר לזה?

                יש גם כאן

                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ב בנימין לוריא

                  @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  יש לך אתר לזה?

                  יש גם כאן

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @בנימין-לוריא יוואווו תודה!!!!
                  זה אתר שחיפשתי ממש הרבה זמן...............

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                    זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                    https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    שיראלש פסנתר כנףפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                      זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                      https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                      שיראלש מנותק
                      שיראלש מנותק
                      שיראל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

                      אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
                      אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שיראלש שיראל

                        @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @שיראל אוקי...
                        תודה בכל אופן!
                        אישית אני בכללי לא מסתדרת עם האתר ששמת פה קישור אליו--

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צביקה המלךצ מנותק
                          צביקה המלךצ מנותק
                          צביקה המלך
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

                          רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                          NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צביקה המלךצ צביקה המלך

                            מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

                            NBHGVN מנותק
                            NBHGVN מנותק
                            NBHGV
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @צביקה-המלך
                            ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -

                            שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.

                            ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,

                            בן יקר אוצרו של אבא.

                            על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,

                            גם אם רב הנסתר על הנגלה.

                            ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,

                            ובהיכלי אבוא ואראה.

                            שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,

                            וכל הרחובות ילבשו חג.

                            שתעלה אותה תפילה שתעלה,

                            ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                            ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,

                            ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.

                            ובכל מאודי מכוון אליך אבא,

                            גם מתוך הערפל של העולם.

                            וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,

                            נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.

                            ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,

                            ואבוא אליך יחד עם כולם.

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
                              תודה רבה!!

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
                                תודה רבה!!

                                הדסהה מנותק
                                הדסהה מנותק
                                הדסה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדסה
                                #19

                                @אייצ-ית מילות השיר:
                                I am a child

                                And the road ahead is paved with possibility

                                Laughter and smiles…

                                When i’m with you i’m soaring high and free

                                When you’re in my world

                                I believe in me

                                I look into your eyes and see that

                                CHORUS:

                                I can be stronger

                                I can be braver

                                I can be, i can be anything

                                Anything i want to be

                                I have the power

                                I have the courage

                                I am a hero

                                Everything i need is inside of me

                                Life throws me fire

                                And fate will test me ten million ways

                                Sometimes i’m tired

                                It’s hard to see the light of better days

                                But then i dare to dream

                                I find the hope for more

                                I reach for all you gave and see that

                                Life is the people we love and what we give to one another

                                Loving is giving, giving is life…

                                END:

                                I am a fighter

                                I am a dreamer

                                I am a hero

                                Everything i am…

                                Cause you believed in me.


                                תרגום:

                                אני ילד

                                והדרך לפני מלאה באפשרוית

                                צחוק וחיוכים ...

                                כשאני איתך אני ממריא גבוה וחופשי

                                כשאתה בעולם שלי

                                אני מאמין בעצמי

                                אני מסתכל לתוך העיניים שלך ורואה ש..

                                פזמון:

                                אני יכול להיות חזק

                                אני יכול להיות אמיץ

                                אני יכול להיות, אני יכול להיות כל דבר

                                כל מה שאני רוצה להיות

                                יש לי את הכח

                                יש לי את האומץ

                                אני גיבור

                                כל מה שאני צריך נמצא בתוכי

                                החיים זורקים לי אש

                                והגורל יבחן אותי בעשר מליון דרכים

                                לפעמים אני עייף

                                וקשה לראות את האור של ימים טובים יותר

                                אבל אז אני מעיז לחלום

                                אני מוצא את התקווה ליותר

                                אני מגיע לכל מה שאתה נתן ורואה ש

                                החיים הוא האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו נותנים אחד לשני

                                אהבה היא נתינה, נתינה היא חיים ...

                                הסוף:

                                אני לוחם

                                אני חולם

                                אני גיבור

                                כל מה שאני...

                                כי אתה מאמין בי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • הדסהה מנותק
                                  הדסהה מנותק
                                  הדסה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20
                                  פוסט זה נמחק!
                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הדסהה הדסה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @הדסה תודה רבה!!!
                                    יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @הדסה תודה רבה!!!
                                      יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                                      הדסהה מנותק
                                      הדסהה מנותק
                                      הדסה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @אייצ-ית וואלה תודה! 💪

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • תמרת מנותק
                                        תמרת מנותק
                                        תמר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        אפשר את המילים לשיר הזה-
                                        MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                                        אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • תמרת תמר

                                          אפשר את המילים לשיר הזה-
                                          MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                                          אלי מהאולפןא מנותק
                                          אלי מהאולפןא מנותק
                                          אלי מהאולפן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                                          #24

                                          @תמר Take a drive
                                          Down the highway of life
                                          Give me five my friend
                                          Here we are
                                          We're together again
                                          And remembering when we met
                                          All the games
                                          All the jokes that we laughed at
                                          The pain that we shared
                                          And we knew
                                          That no matter what came
                                          Our bind would remain the same
                                          I can travel down any road
                                          Cause i know that I'm not alone
                                          I've got my friends and their loyalty
                                          I've got my friends who always see the best in me
                                          I've got my friends every step of the way
                                          My friends have helped to shape the man I am today
                                          Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                          Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                          All the years
                                          All the good and the bad
                                          You were there my friends
                                          And the times
                                          When I stumbled and fell
                                          You would help me get up again
                                          And the smiles
                                          That the memories bring
                                          Keep me going through everything
                                          There's a song
                                          That together we sing
                                          Sheves achim ma tov ma noim
                                          I can travel down any road
                                          Cause i know that I'm not alone
                                          I'm not alone
                                          I've got my friends and their loyalty
                                          I've got my friends who always see the best in me
                                          I've got my friends every step of the way
                                          My friends have helped to shape the man i am today
                                          Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                          Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                          I'm up and down the mountain
                                          And I'm not afraid
                                          I'm hangin with my friends
                                          I know they're with me all the way
                                          I know they're with me all the way
                                          I know they're with me all the way
                                          I know they're here with me to stay
                                          I've got my friends on the sunny days
                                          I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
                                          And when I see them I know I'm okay
                                          My friends have helped to shape the man I am today
                                          I've got my friends I've got my friends
                                          I've got my friends I've got my friends
                                          I've got my friends

                                          תרגום
                                          צאו לדרך
                                          במורד הכביש המהיר של החיים
                                          תנו לי חמש ידידי
                                          הנה
                                          אנחנו שוב ביחד
                                          ונזכור מתי נפגשנו
                                          כל המשחקים
                                          כל הבדיחות שצחקנו עליהם
                                          הכאב ששיתפנו
                                          וידענו
                                          שלא משנה מה
                                          יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
                                          אני יכול לנסוע בכל דרך,
                                          כי אני יודע שאני לא לבד
                                          יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                                          יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                                          יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                                          החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                                          אוההה אוההה ohhhh אוההה
                                          אוההה אוההה אהההה אההה
                                          כל השנים
                                          כל הטוב והרע
                                          הייתם שם החברים שלי
                                          וגם פעמים
                                          כאשר מעדתי ונפלתי
                                          אתה תעזור לי לקום שוב
                                          וגם החיוכים
                                          כי הזיכרונות להביא
                                          משאירים אותי עוברים הכל
                                          יש שיר
                                          זה ביחד אנחנו שרים
                                          שבת אחים ma tov ma noim
                                          אני יכול לנסוע בכל דרך,
                                          כי אני יודע שאני לא לבד,
                                          אני לא לבד
                                          יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                                          יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                                          יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                                          החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                                          אוההה אוההה ohhhh אוההה
                                          אוההה אוההה אהההה אההה
                                          אני עולה במורד ההר
                                          ואני לא מפחד
                                          שאני מסתובב עם החברים שלי
                                          אני יודע שהם איתי כל הדרך
                                          אני יודע שהם איתי כל הדרך
                                          אני יודע שהם איתי כל כך
                                          אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
                                          יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
                                          יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
                                          וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
                                          החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
                                          יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
                                          יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
                                          יש לי את החברים שלי

                                          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול