-
@הגיטריסט אמר בשרולי ברונכר:
@hhkkkk
וכל אחד עם השיטה שהוא מביע
ובודאי שאין חובה לשמוע
אבל שיש דייון אז מביעים דעת וזה מה שעשינולא חולק זה מה שכתבתי-
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
כן אבל יש מוסכמה כללית גבי הסגנון.........
@hhkkkk אמר בשרולי ברונכר:
@אפרת נכון אבל עדיין אפשר להבין את החילוק,
כל זמר אחר זה אחרת.
אצלו זה סגנון אחר לגמרי זה כמו................. רק המילים טובות,
אבל כ''א ישפוט עם עצמו ומי שרוצה ישמע.אין בעיה לדון עליו רק בסופו של דבר כ''א ודעתו.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
מ מוזיקה נעל נושא זה ב-
-
ב בן מנחם התייחס לנושא זה ב
-
ר רבקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
שיר שלא יצא עוד בימי הלהקה עם נתנאל ישראל מדבר על לשון הרע האזינו אם אהבתם תכתבו לו באישי ששווה לשחרר את זה ...

שרולי שיר ישן שלא יצא האזינו עריכה בן מנחם.mp3
כל הזכויות ....
-
שיר שלא יצא עוד בימי הלהקה עם נתנאל ישראל מדבר על לשון הרע האזינו אם אהבתם תכתבו לו באישי ששווה לשחרר את זה ...

שרולי שיר ישן שלא יצא האזינו עריכה בן מנחם.mp3
כל הזכויות ....
-
פוסט זה נמחק!
-
@בן-מנחם אתה יודע על שיר חדש שלו בקרוב?! אמרו שיהיה משהו עם נהוראי אריאלי
ומזמןןן כתבו גם עם אבי מן ידוע לך על משהו בקרוב באופק?! -
שיר שלא יצא עוד בימי הלהקה עם נתנאל ישראל מדבר על לשון הרע האזינו אם אהבתם תכתבו לו באישי ששווה לשחרר את זה ...

שרולי שיר ישן שלא יצא האזינו עריכה בן מנחם.mp3
כל הזכויות ....
-
שיר שלא יצא עוד בימי הלהקה עם נתנאל ישראל מדבר על לשון הרע האזינו אם אהבתם תכתבו לו באישי ששווה לשחרר את זה ...

שרולי שיר ישן שלא יצא האזינו עריכה בן מנחם.mp3
כל הזכויות ....
-
האיכות של הסאונד שם מזעזע
-
האיכות של הסאונד שם מזעזע
@מוח-שליט-על-הלב אני יסביר למה זה בעקרון מתוך הסטוריי שהוא העלה ואז אני אחדתי כמות של 6 סטורים ביחד לסרטון אחד ואז בנוסף לזה המרתי את בפורמט כשמע לכן זה נשמע כך אבל זה מספיק טוב כדי להבין את הרעיון של השיר לא ?

-
@מוח-שליט-על-הלב אני יסביר למה זה בעקרון מתוך הסטוריי שהוא העלה ואז אני אחדתי כמות של 6 סטורים ביחד לסרטון אחד ואז בנוסף לזה המרתי את בפורמט כשמע לכן זה נשמע כך אבל זה מספיק טוב כדי להבין את הרעיון של השיר לא ?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@מוח-שליט-על-הלב אני יסביר למה זה בעקרון מתוך הסטוריי שהוא העלה ואז אני אחדתי כמות של 6 סטורים ביחד לסרטון אחד ואז בנוסף לזה המרתי את בפורמט כשמע לכן זה נשמע כך אבל זה מספיק טוב כדי להבין את הרעיון של השיר לא ?

@בן-מנחם אולי אתה (או מישהו אחר עם ווצאפ.....)
ישלח לו צילום מסך של התגובות פה?
או יעביר לו בשמנו? -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות