-
מאוד נהנת מהמחרוזות ומאיך שהוא שר מבחר שירים וכולם בכישרון יוצא דופן זה משהו מיוחד השילוב שירים בכול מחרוזת וגם שמתי לב שהוא משלב שירים שלו גם בתוך המחרוזות
-
אחרי שכולם יורידו את כל השירים מישהו יקנה בכלל את האלבום?
-
-
מישהו יכול לעלות את העטיפות הפנימיות של הדיסק החדש? אני ישמח מאוד
-
מישהו יכול לעלות את העטיפות הפנימיות של הדיסק החדש? אני ישמח מאוד
@ענק-הענקים-בדורינו אתה מתכון לזה...זה העטיפה היחידה שיש באלבום

-
@ענק-הענקים-בדורינו אתה מתכון לזה...זה העטיפה היחידה שיש באלבום

-
@ענק-הענקים-בדורינו אתה מתכון לזה...זה העטיפה היחידה שיש באלבום

@יעקבון-0 אמר ביעקב שוואקי:
@ענק-הענקים-בדורינו אתה מתכון לזה...זה העטיפה היחידה שיש באלבום

לא, אני מחפש את העטיפות פנימיות! זה יש לי.
-
@Proud-jew כל אחד והסגנון שלו
-
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=f93aebfebf&attid=0.1&permmsgid=msg-f:1734198472120305984&th=18111c527cc18940&view=att&disp=inline&realattid=18111c42956c910159e1
חוברת האלבום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות