-
@ארי-קליין אין להודות בתגובה בשביל זה יש לייק
-
הם לא מגנים!!
שימו לב שהנגנים ממש לא מנגנים, הכי בולט זה התופים, שימו לב גם לגיטרות, המיתרים לא זזים!
איזה פאשלה שמסריטים אותם מקרוב, זה ממש בולט!!@הלב-שלי אמר באיציק דדיה:
הם לא מגנים!!
שימו לב שהנגנים ממש לא מנגנים, הכי בולט זה התופים, שימו לב גם לגיטרות, המיתרים לא זזים!
איזה פאשלה שמסריטים אותם מקרוב, זה ממש בולט!!שים לב גם שהסאונד במה שהעילת עכשיו, קצת יותר ערוך ממה שיש ביוטיוב, בהופעה המלאה...
-
@הלב-שלי אמר באיציק דדיה:
הם לא מגנים!!
שימו לב שהנגנים ממש לא מנגנים, הכי בולט זה התופים, שימו לב גם לגיטרות, המיתרים לא זזים!
איזה פאשלה שמסריטים אותם מקרוב, זה ממש בולט!!שים לב גם שהסאונד במה שהעילת עכשיו, קצת יותר ערוך ממה שיש ביוטיוב, בהופעה המלאה...
-
@דיזיין https://send.magicode.me/send-file/file/7c8b916c5761d4971c5b0e45****26e7a598cca42e08/view
בבקשה..@אוריה-דרעי אמר באיציק דדיה:
@דיזיין https://send.magicode.me/send-file/file/7c8b916c5761d4971c5b0e45****26e7a598cca42e08/view
בבקשה..זה להורדה,
וזה ביוטיוב https://www.youtube.com/watch?v=prcC3Csb_Ag -
@אוריה-דרעי אמר באיציק דדיה:
@דיזיין https://send.magicode.me/send-file/file/7c8b916c5761d4971c5b0e45****26e7a598cca42e08/view
בבקשה..זה להורדה,
וזה ביוטיוב https://www.youtube.com/watch?v=prcC3Csb_Ag -
@רותוששש נכוןן כי מי שמגיע לשם זה בעיקר הם....
-
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
זה מצחיק שתושבי אשקלון ישלמו פחות מ 30 שקל יהיה להם הפסד מיזה
זה כנראה העיריה מממנת להם חלק מהכרטיס
@אבי-6 אמר באיציק דדיה:
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
זה מצחיק שתושבי אשקלון ישלמו פחות מ 30 שקל יהיה להם הפסד מיזהזה כנראה העיריה מממנת להם חלק מהכרטיס
נראה לי שלכולם זה ב 30
-
@רותוששש אמר באיציק דדיה:
זה מצחיק שתושבי אשקלון ישלמו פחות מ 30 שקל יהיה להם הפסד מיזה
זה כנראה העיריה מממנת להם חלק מהכרטיס
-
יש פה מישהו שהולך לשם?!
-
יש פה מישהו שהולך לשם?!
-
יש פה מישהו שהולך לשם?!
@מוכן-תמיד-לעזור
אני כנראה הבטחתי לחברה כמתנת יום הולדת כרטיס והיא אשקלונית... -
מה??
מענין איך זה הגיוני, זכור לי שזה היה 70, לא?@רותוששש אמר באיציק דדיה:
ועוד לחשוב שנישאר להם יותר מ 100 כרטיסים שעדין לא קנו
מאיפה המידע?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

