דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.3k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • number 1N number 1

    @מוזיקה-4 צריך הרשאת גישה

    מ מנותק
    מ מנותק
    מוזיקה 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #268

    @number-1 לא צריך תראה שכבר יפתח לך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • number 1N number 1

      @מוזיקה-4 צריך הרשאת גישה

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוזיקה 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #269
      פוסט זה נמחק!
      number 1N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוזיקה 4

        פוסט זה נמחק!

        number 1N מנותק
        number 1N מנותק
        number 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #270

        @מוזיקה-4 הקובץ המצורף אינה החוברת של הדיסק אלא שיר אחר...

        שלומי זיבלדש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • number 1N number 1

          @מוזיקה-4 הקובץ המצורף אינה החוברת של הדיסק אלא שיר אחר...

          שלומי זיבלדש מנותק
          שלומי זיבלדש מנותק
          שלומי זיבלד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #271

          @number-1 מה צריכים את חוברת של שוואקי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #272

            מעניין אותי לדעת מי הילד ששר בחרוזת חופה שר נפלא

            שירה מעומק הנשמה

            CYFC תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              מעניין אותי לדעת מי הילד ששר בחרוזת חופה שר נפלא

              CYFC מנותק
              CYFC מנותק
              CYF
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #273

              @ברוריה אני חושב שזה בן של שוואקי- מנחם.
              ככה אני הבנתי מה booklet

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלומי 0ש שלומי 0

                יעקב שוואקי היום בלילה מנצח
                אין מה לומר אלבום מטורףףףףףף הכי טוב באלבומי מחרוזות שיצאו אי פעם איזה גוון איזה חידוש פשוט מדהים אין על שוואקי...........................................................................................................!

                אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #274

                @שלומי-0
                זה רק מראה ומוכיח לכולם שכשרוצים לחדש -אז מחדשים!
                שוואקי יכל להוציא עוד אלבום גנארי ואנחנו היינו ממצים מהר מאוד ואמרים=טוב, זה שוואקי.....אבל הוא חידש, עניין וסיקרן אותנו עם אלבום הקונספט הזה
                והאמת? כל המחרוזות יפות!!! עיבודים מדהימים ואנרגיה חזקה!!
                שווה האזנה...

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • אנונימיתא אנונימית

                  @שלומי-0
                  זה רק מראה ומוכיח לכולם שכשרוצים לחדש -אז מחדשים!
                  שוואקי יכל להוציא עוד אלבום גנארי ואנחנו היינו ממצים מהר מאוד ואמרים=טוב, זה שוואקי.....אבל הוא חידש, עניין וסיקרן אותנו עם אלבום הקונספט הזה
                  והאמת? כל המחרוזות יפות!!! עיבודים מדהימים ואנרגיה חזקה!!
                  שווה האזנה...

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יואל שג
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #275

                  @אנונימית עדיף שהייה מוציא דיסק חדש....

                  מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                  שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יואל שג

                    @אנונימית עדיף שהייה מוציא דיסק חדש....

                    שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #276

                    @יואל-שג אבל הוא הוציא דיסק לפני שנה למה שיוציא עכשיו
                    חוץ מזה ששירים ישנים עדיין מובלים
                    לא יעזור תסתכל את השירים הישנים של שוואקי תסתכל באלבבום פה איזה שירים ישנים
                    בלחיים לא היו שירים יפים בכלל תסתכל שום דבר לא הצליח ליותר מחודש חודשיים[במקרה הטוב] במצב כזה עדיף כבר מחרוזות
                    הוא שיוציא אלבום כמו .לשם שמים. שמעתי. ידיד. וכו,

                    י מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שלומי 0ש שלומי 0

                      @יואל-שג אבל הוא הוציא דיסק לפני שנה למה שיוציא עכשיו
                      חוץ מזה ששירים ישנים עדיין מובלים
                      לא יעזור תסתכל את השירים הישנים של שוואקי תסתכל באלבבום פה איזה שירים ישנים
                      בלחיים לא היו שירים יפים בכלל תסתכל שום דבר לא הצליח ליותר מחודש חודשיים[במקרה הטוב] במצב כזה עדיף כבר מחרוזות
                      הוא שיוציא אלבום כמו .לשם שמים. שמעתי. ידיד. וכו,

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואל שג
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #277

                      @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

                      @יואל-שג אבל הוא הוציא דיסק לפני שנה למה שיוציא עכשיו
                      חוץ מזה ששירים ישנים עדיין מובלים
                      לא יעזור תסתכל את השירים הישנים של שוואקי תסתכל באלבבום פה איזה שירים ישנים
                      בלחיים לא היו שירים יפים בכלל תסתכל שום דבר לא הצליח ליותר מחודש חודשיים[במקרה הטוב] במצב כזה עדיף כבר מחרוזות
                      הוא שיוציא אלבום כמו .לשם שמים. שמעתי. ידיד. וכו,

                      לא אמרתי שהוא צריך להוציא דיסק חדש רק כתבת שעדיף מחרוזות מדיסק חדש וכתבתי שאני חושב ההפך
                      הסיבה שהשירים של אז עדיין מובלים היא כי אז לא היה הרבה שירים וכל שיר שמעו הרבה פעמים היום שומעים שבוע שבועיים ועוברים ללהיט התורן בבא...

                      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                      שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלומי 0ש שלומי 0

                        @יואל-שג אבל הוא הוציא דיסק לפני שנה למה שיוציא עכשיו
                        חוץ מזה ששירים ישנים עדיין מובלים
                        לא יעזור תסתכל את השירים הישנים של שוואקי תסתכל באלבבום פה איזה שירים ישנים
                        בלחיים לא היו שירים יפים בכלל תסתכל שום דבר לא הצליח ליותר מחודש חודשיים[במקרה הטוב] במצב כזה עדיף כבר מחרוזות
                        הוא שיוציא אלבום כמו .לשם שמים. שמעתי. ידיד. וכו,

                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                        #278

                        @שלומי-0 זה לא נכון, יש לו הרבה שירים יפים מלחיים שנהיו להיטים עד היום משמיעים את לחיים ויגעתי יבוא היום לרנר ועוד

                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יואל שג

                          @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

                          @יואל-שג אבל הוא הוציא דיסק לפני שנה למה שיוציא עכשיו
                          חוץ מזה ששירים ישנים עדיין מובלים
                          לא יעזור תסתכל את השירים הישנים של שוואקי תסתכל באלבבום פה איזה שירים ישנים
                          בלחיים לא היו שירים יפים בכלל תסתכל שום דבר לא הצליח ליותר מחודש חודשיים[במקרה הטוב] במצב כזה עדיף כבר מחרוזות
                          הוא שיוציא אלבום כמו .לשם שמים. שמעתי. ידיד. וכו,

                          לא אמרתי שהוא צריך להוציא דיסק חדש רק כתבת שעדיף מחרוזות מדיסק חדש וכתבתי שאני חושב ההפך
                          הסיבה שהשירים של אז עדיין מובלים היא כי אז לא היה הרבה שירים וכל שיר שמעו הרבה פעמים היום שומעים שבוע שבועיים ועוברים ללהיט התורן בבא...

                          שלומי 0ש מנותק
                          שלומי 0ש מנותק
                          שלומי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #279

                          @יואל-שג אני חולק השירים האלו מובילים כי הם היו שירים יפים משא"כ היום ...[לא שאין בכלל שירים יפים]....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            צוריאל רוטנמר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #280

                            יש לו שיר 'לערנען' מה המילים ומה המשמעות?

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צ צוריאל רוטנמר

                              יש לו שיר 'לערנען' מה המילים ומה המשמעות?

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיימקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #281

                              @צוריאל-רוטנמר המילים הם -אם אתה מזמר בכל יום בכל יום בלימוד תורה גם התורה מזמר לך לך בלימוד לימוד תורה
                              מיר גייען לערנען און ווייטער לערנען איי איי בלימוד - לימוד תורה
                              מיר גייען לערנען און ווייטער לערנען זינגען דעם ניגון פון לימוד תורה
                              זינגען מיר דעם ניגון פון תורה ... זינגען מיר דעם ניגון התורה ...

                              תרגום אתה יכול לעשות בגוגל אבל לא יודע אם זה יהא באמת התרגום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צ מנותק
                                צ מנותק
                                צוריאל רוטנמר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #282

                                יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4

                                LOVE MEL א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צוריאל רוטנמר

                                  יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4

                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE ME
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #283

                                  @צוריאל-רוטנמר אפשר במגיקוד?

                                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צוריאל רוטנמר

                                    יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אני עצמי רק אפס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #284

                                    @צוריאל-רוטנמר אמר ביעקב שוואקי:

                                    יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4

                                    לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אני עצמי רק אפס

                                      @צוריאל-רוטנמר אמר ביעקב שוואקי:

                                      יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4

                                      לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צוריאל רוטנמר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #285
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LOVE MEL LOVE ME

                                        @צוריאל-רוטנמר אפשר במגיקוד?

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צוריאל רוטנמר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוריאל רוטנמר
                                        #286

                                        @LOVE-ME אמר ביעקב שוואקי:

                                        אפשר במגיקוד?

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/***2b7be54588d36cdd2fb96f1bf912e4abc03e2560/view

                                        @אני-עצמי-רק-אפס אמר ביעקב שוואקי:

                                        לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...

                                        דוקא לא.

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ צוריאל רוטנמר

                                          @LOVE-ME אמר ביעקב שוואקי:

                                          אפשר במגיקוד?

                                          https://send.magicode.me/send-file/file/***2b7be54588d36cdd2fb96f1bf912e4abc03e2560/view

                                          @אני-עצמי-רק-אפס אמר ביעקב שוואקי:

                                          לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...

                                          דוקא לא.

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיימקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
                                          #287

                                          @צוריאל-רוטנמר בלחן של אין דבר רע היה גם מילים באידיש במקור אבל אחד המפיקים של יעקב שוואקי טען שזה יפריע לאנשים חילונים לשמוע את השיר ולכן הורידו את זה כנראה זה גם הסיבה למילים האלו

                                          מקור - שמעון לוי

                                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול