אברהם פריד רילקס 02
-
@ארי-קליין ודאי למכירה
@שלומי-זיבלד מאפה אתה לוקח את זה?
-
@שלומי-זיבלד מאפה אתה לוקח את זה?
@ארי-קליין שיש מקומות שמוכרים את זה
-
@ארי-קליין שיש מקומות שמוכרים את זה
@שלומי-זיבלד איפה?
-
@שלומי-זיבלד איפה?
@ארי-קליין מיוסטלי מיוזיק ניגון מיוזיק
-
@ארי-קליין מיוסטלי מיוזיק ניגון מיוזיק
-
@ארי-קליין מחר..
-
@ארי-קליין אמר באברהם פריד רילקס 02:
מתי בערך זה אמור לעלות לדרייב ולעוד מקומןת
איזה דרייב?
במיוזיק צאט זה כבר נמצא
יש עוד דרייב?
@יעקבון-0 -
@ארי-קליין אמר באברהם פריד רילקס 02:
מתי בערך זה אמור לעלות לדרייב ולעוד מקומןת
איזה דרייב?
במיוזיק צאט זה כבר נמצא
יש עוד דרייב?
@יעקבון-0 -
@ארי-קליין אני לא חושב שבפורום כאן, אסור כאן דברים עם זכויות יוצרים
-
@ארי-קליין אני לא חושב שבפורום כאן, אסור כאן דברים עם זכויות יוצרים
-
@ארי-קליין כאן https://jewishmusic.fm/album/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93/
או כאן
https://www.greentec.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%AA/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-2-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93
או בכל מקום אחר כאן בפוום לא אנחנו לא רוצים להיות גזלנים -
@ארי-קליין כאן https://jewishmusic.fm/album/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93/
או כאן
https://www.greentec.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%AA/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-2-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93
או בכל מקום אחר כאן בפוום לא אנחנו לא רוצים להיות גזלנים -
@ארי-קליין בשני יש להורדה רק עם תוכנה
@שמעון-2 אמר בהורדה מיוטיוב:לכל הרימונים שרוצים את התוכנה IDN אפשר להתכין את זה דרך הגוגל כרום בקישור
https://chrome.google.com/webstore/detail/idm-integration-module/ngpampappnmepgilojfohadhhmbhlaek
סרטון הדרכה
https://www.youtube.com/watch?v=VuDbSpM71JI -
@ארי-קליין לדעתי הקטנה...
שלום בראדט היה יפה מזה הקול ואופן הנגינה... לדעתי. אבל בנצי זה כמו בנצי... -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך. -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך. -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות