-
@שמעון-2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b4390e3***058b4990e9edcc04538dd744c11d7c05/view
בבקשה בערי וועבר על הדיסק החדש...@1000-מוזיקה אמר בבערי וועבער:
@שמעון-2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b4390e3***058b4990e9edcc04538dd744c11d7c05/view
בבקשה בערי וועבר על הדיסק החדש...אפשר את זה עוד פעם?
-
-
@1000-מוזיקה אמר בבערי וועבער:
@שמעון-2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b4390e3***058b4990e9edcc04538dd744c11d7c05/view
בבקשה בערי וועבר על הדיסק החדש...אפשר את זה עוד פעם?
@שמעון-2 https://send.magicode.me/send-file/file/4e9***968e10994dff4a22c27efb1d25a330b8f0c80/view
בבקשה -
@דוד-התותח אמרו שכן לא ?
ככה נראה לי.. -
@דוד-התותח אסור בחוקי הפורום להעלות דברים עם זכויות יוצרים
(אם הדיסק הנ"ל עם זכויות באמת?) -
@דוד-התותח אסור בחוקי הפורום להעלות דברים עם זכויות יוצרים
(אם הדיסק הנ"ל עם זכויות באמת?)@LOVE-ME אמר בבערי וועבער:
@דוד-התותח אסור בחוקי הפורום להעלות דברים עם זכויות יוצרים
(אם הדיסק הנ"ל עם זכויות באמת?)אני לא יודע אם יש לזה זכויות יוצרים!
ולכך אם משהו יודע, שיודיע או לי ואני ימחוק, או בשלוש נקודות וימחקו לי.
בברכה. -
@LOVE-ME אמר בבערי וועבער:
@דוד-התותח אסור בחוקי הפורום להעלות דברים עם זכויות יוצרים
(אם הדיסק הנ"ל עם זכויות באמת?)אני לא יודע אם יש לזה זכויות יוצרים!
ולכך אם משהו יודע, שיודיע או לי ואני ימחוק, או בשלוש נקודות וימחקו לי.
בברכה.@דוד-התותח לדעתי כדאי לך למחוק את זה ועם זה בלי זכויות יוצרים תעלה את זה שוב
המלצה שלי

-
@דוד-התותח לדעתי כדאי לך למחוק את זה ועם זה בלי זכויות יוצרים תעלה את זה שוב
המלצה שלי

@LOVE-ME אמר בבערי וועבער:
@דוד-התותח לדעתי כדאי לך למחוק את זה ועם זה בלי זכויות יוצרים תעלה את זה שוב
המלצה שלי

למה??
-
@LOVE-ME אמר בבערי וועבער:
@דוד-התותח לדעתי כדאי לך למחוק את זה ועם זה בלי זכויות יוצרים תעלה את זה שוב
המלצה שלי

למה??
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
מה עם הקליפ שהוא צילם עם מלכות בקבר דוד המלך?? זה לא אמור היה כבר לצאת? לשבועות?
פוסט זה נמחק! -
מה עם הקליפ שהוא צילם עם מלכות בקבר דוד המלך?? זה לא אמור היה כבר לצאת? לשבועות?
@אני-עצמי-רק-אפס אמר בבערי וועבער:
מה עם הקליפ שהוא צילם עם מלכות בקבר דוד המלך?? זה לא אמור היה כבר לצאת? לשבועות?
לפי מה שהבנתי בערי כבר היה אמור להוציא את הקליפ לפני שבועות, אבל היות ומלכות הוציאו עם גראס אז הוא מחכה שיהיה רווח בין לבין ויוציא זאת אחריי שבועות........
אשמח למי שיכול להעלות לכאן את החוברת עטיפה של הלאלבום החדש ''קרבן'' של בערי. תודה -
https://drive.google.com/file/d/1Uw3a9sVC5WZTGmi6xvwcPecQjWNdi2bl/view בקשה
-
פוסט זה נמחק!
-
https://www.93fm.co.il/radio/796702/
מוצאי חג מתן תורה: בערי וועבער כפי שלא שמעתם מעולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
