המלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי
-
@שמעון-2 יש היום המלחינים? או שזה רק בערי וועבער?
-
@שמעון-2 יש היום המלחינים? או שזה רק בערי וועבער?
@אוריה-דרעי לא נראה לי שיש מלחינים אולי כי לא מוצ"ש
-
@אוריה-דרעי לא נראה לי שיש מלחינים אולי כי לא מוצ"ש
@שמעון-2 אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
@אוריה-דרעי לא נראה לי שיש מלחינים אולי כי לא מוצ"ש
למרות שיש ראיון עם וועבער ?
-
@שמעון-2 אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
@אוריה-דרעי לא נראה לי שיש מלחינים אולי כי לא מוצ"ש
למרות שיש ראיון עם וועבער ?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שוקו כי זה חלק מחוקי הפורום ממליצה לך לקרוא אותם!
זה נמצא בצד ימין ביחד עם האפשריות של פוסטים אחרונים ,שלא נקראו וכוליי..
יש לך גם תנאים ומדיניות כדאי שתקרא אותם.
ואם אתה רוצה להגיב על דברים ,לאנשים תעשה סימן שיראו שאתה מדבר על משהו ,עם משהו אחר!
נ.ב הרוך הבא לפורום!!
כולנו טעינו כמוך (אני בגדול
)
תערוך את הפוסטים! -
@שוקו כי זה חלק מחוקי הפורום ממליצה לך לקרוא אותם!
זה נמצא בצד ימין ביחד עם האפשריות של פוסטים אחרונים ,שלא נקראו וכוליי..
יש לך גם תנאים ומדיניות כדאי שתקרא אותם.
ואם אתה רוצה להגיב על דברים ,לאנשים תעשה סימן שיראו שאתה מדבר על משהו ,עם משהו אחר!
נ.ב הרוך הבא לפורום!!
כולנו טעינו כמוך (אני בגדול
)
תערוך את הפוסטים! -
@שוקו כתבת פוסטים בנפרד כי רצית לדבר על משהו אחר נכון?
ולכן אם אתה רוצה לעשות הפרדה בין הדברים לא כותבים כל פעם פוסט אחר אלא הכול בפוסט אחד
ופה תם העניין !
תערוך את הפוסטים למעלה ועוד כלל אסור לדבר בנושא למשל כמו המלחינים דו-שיח כזה (שגורם להרחקה)
אם הנושא מדבר על התוכנית המלחינים היא תדבר אך ורק על התוכנית!!
בהצלחה בהמשך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
שזה תגובה חדשה לכולם
