אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@נוי רציתי לבדוק שם אבל יש 2 בעיות: 1. אני לא צריכה לבקש רשות? 2. זה שעות לחפש ומי שכתב בטח יש לו את זה.הבנת?
אני צריכה על השואה,לא משנה על מה:מחנות השמדה, גטאות וכו'
יש לי עבודה בהיסטוריה.@אוריה-דרעי https://www.google.co.il/search?q=site:miktzav.com%20%D7%A9%D7%99%D7%A8%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%94
-
@אוריה-דרעי
1את יכולה לתת קרדיט למשתמש
2אההה על השואה חשבתי השוואה בין שני דברים🤭🤭🤭🤭


את יכולה פשוט לראות איזה משתמשים לטעמך את מתחברת לסגנון כתיבה שלהם
ואז לבקש מהם במקום המתאים
(אני בכיף אבל צריך לשאול את ההנהלה אם הסיבה מוצדקת הם נותנים לשני משתמשים לעשות דבקים ביחד דרך מייל נראה לי
לא המייל המקורי שאיתו נרשמת לכאןפוסט זה נמחק! -
אני צריכה יותר סוג של בלדה,סיפור.. אז מי שכתב פעם כזה ורוצה לעזור אני אשמח.תודה
-
פוסט זה נמחק!
@אוריה-דרעי יש פה אחד יפה
טקסט קישור
תאחדי פוסטים אסור לכתוב אחד אחרי השני
ברוכה הבאה לפורום כולם היו ככה
-
@אוריה-דרעי יש פה אחד יפה
טקסט קישור
תאחדי פוסטים אסור לכתוב אחד אחרי השני
ברוכה הבאה לפורום כולם היו ככה
@נוי אני לא יודעת איך..
-
@נוי אני לא יודעת איך..
@אוריה-דרעי שלש נקודות בצד

-
@צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
פשוט תורידו את האפשרות הזאת (לפתוח נושא חדש)
רעיון מוצלח!
@צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואז אל תשימו משתמשים אל אזהרה בזה שהם פתחו נושא חדש!!!
נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זה@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זהמעל חצי שנה אני בהזהרה להרחקה על לא יודע מה ואני כותב בסך הכל פוסטים בלי שום בעיות ואני בהזהרה יש לזה הסבר?
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זהמעל חצי שנה אני בהזהרה להרחקה על לא יודע מה ואני כותב בסך הכל פוסטים בלי שום בעיות ואני בהזהרה יש לזה הסבר?
@צוריאל-רוטנמר אז תשלח פניה לניהול שיורידו לך את זה !
-
@אייצ-ית @מערכת-הפורום יש השבוע סקר?
-
@אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
תודה מראש!!@Chi אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
תודה מראש!!מוזמן לעבור על הפוסטים השונים, ולראות מה יש בהם. בדרך כלל הדברים המענינים והחדשים נמצאים ב-פוסטים אחרונים.
בהצלחה.
בתור התחלה, אני ממליצה לעבור על ביקורת הקליפים שאני ו @אילנית עורכות:
https://miktzav.com/topic/5385/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%94-2-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-6-%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%9B%D7%95%D7%AA?_=1654499770863
-
@אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
תודה מראש!! -
@אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
תודה מראש!!@Chi בדף הבית יש את הכל
-
@Chi בדף הבית יש את הכל
-
@יהודי-זה-הכי @שמעון-2 @תהילוש תודה רבה רבה על כל העזרה!
@Chi אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יהודי-זה-הכי @שמעון-2 @תהילוש תודה רבה רבה על כל העזרה!
אופס, רק תזכור לעבור על חוקי הפורום...
שם כתוב שאסור להודות בתגובה, לכן יש לייק... ואם אין לך אפשרות לעשות לייק, תמתין עד שיפתח לך.
-
@יואל-שג אני לא יודע, אבל אתה יכול לבדוק
-
@יואל-שג אני לא יודע, אבל אתה יכול לבדוק
-
@יואל-שג אני לא יודע, אבל אתה יכול לבדוק
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יואל-שג אני לא יודע, אבל אתה יכול לבדוק
בדקתי וזה לא מוריד את הלייק...
-
@אייצ-ית @מערכת-הפורום יש השבוע סקר?
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית @מערכת-הפורום יש השבוע סקר?
כן- אעלה בקרוב!
@Chi אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
תודה מראש!!פשוט תכנס לתפריט ראשי ותעבור אחד אחד.
בכל קטגוריה יש המון דברים.
ככל שתשהה יותר באתר תכיר אותו לעומק.
לכל משתמש חדש לוקח לפחות שבוע להתמצאות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות