דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מגזין תווים מבית מוזיקה VIP

מגזין תווים מבית מוזיקה VIP

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
224 פוסטים 67 כותבים 20.4k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הלב שליה הלב שלי

    מגזין מדהים!!
    כמה דברים לגביו:
    קודם כל שמתם לב לטעות?
    57eef3a9-1417-4ed1-abac-b68cb4c490f4-image.png

    ליסטוונד לא נראה כך היום מידיעה!
    הוא נראה כך
    0a4dfc92-f966-48f9-b241-343f0b2b105a-image.png
    מתוך חסידישקייט...
    מה שהעלו למעלה זה איזה זמר מארה"ב נראה לי שלוימי דקס או משהו כזה.
    דבר נוסף, רק לי זה נראה שבן ארזה דומה פה במיוחד לברוך לוין? או שזה טעות? או שהם אולי אכן דומים🤔
    f70803b4-12e2-4228-9aaa-48c842c808fa-image.png
    זה הכל, אל נא צוות תווים יקר תקחו ללב, זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים ומתבוננים בדקדקנות בכל תו ותג במגזין. עבודה מדהימה. תמשיכו כך.

    איילהא מנותק
    איילהא מנותק
    איילה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #69

    @הלב-שלי קטעים! 😆 כי גם לי זה היה נראה מוזר..
    ותודה ענקית על המגזין! מושקע מאד!!!

    👊 ...Never say never

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #70

      אחלה מגזין!!!!!!
      אולי תתחרו במגזין קול פלי......
      אבל שיהיה בלי כסף😊 😊

      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • הלב שליה הלב שלי

        מגזין מדהים!!
        כמה דברים לגביו:
        קודם כל שמתם לב לטעות?
        57eef3a9-1417-4ed1-abac-b68cb4c490f4-image.png

        ליסטוונד לא נראה כך היום מידיעה!
        הוא נראה כך
        0a4dfc92-f966-48f9-b241-343f0b2b105a-image.png
        מתוך חסידישקייט...
        מה שהעלו למעלה זה איזה זמר מארה"ב נראה לי שלוימי דקס או משהו כזה.
        דבר נוסף, רק לי זה נראה שבן ארזה דומה פה במיוחד לברוך לוין? או שזה טעות? או שהם אולי אכן דומים🤔
        f70803b4-12e2-4228-9aaa-48c842c808fa-image.png
        זה הכל, אל נא צוות תווים יקר תקחו ללב, זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים ומתבוננים בדקדקנות בכל תו ותג במגזין. עבודה מדהימה. תמשיכו כך.

        מאיר כהןמ מנותק
        מאיר כהןמ מנותק
        מאיר כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #71

        @הלב-שלי אמר במגזין תווים מבית מוזיקה VIP:

        זה הכל, אל נא צוות תווים יקר תקחו ללב, זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים ומתבוננים בדקדקנות בכל תו ותג במגזין. עבודה מדהימה. תמשיכו כך.
        דרך אגב @הכל-טוב-0 אתה יכול ליצור קשר עם @בן-מנחם דרך המספר שבמגזין.

        94fb2c4b-211a-48ff-b35a-113630182256-image.png

        שמעון 2ש הלב שליה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מאיר כהןמ מאיר כהן

          @הלב-שלי אמר במגזין תווים מבית מוזיקה VIP:

          זה הכל, אל נא צוות תווים יקר תקחו ללב, זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים ומתבוננים בדקדקנות בכל תו ותג במגזין. עבודה מדהימה. תמשיכו כך.
          דרך אגב @הכל-טוב-0 אתה יכול ליצור קשר עם @בן-מנחם דרך המספר שבמגזין.

          94fb2c4b-211a-48ff-b35a-113630182256-image.png

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #72

          @מאיר-כהן זה לא קשור לתמונה למשל
          40a832ed-de25-4530-b517-2460c2e33e7b-image.png
          או זה
          442ce356-4ad9-4ac2-ada8-f9c0ef6762e4-image.png
          אבל זה לא הוא

          זה דוד
          a1f71fe5-3aa2-4828-8035-6a0e540a277d-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

            לא יודע מדוע @בן-מנחם עדיין לא עדכן פה את זה, מגזין תווים 2 יוצא לדרך בע''ה היום!!!
            ושימו לב מי הצטרף למערכת - - - חבר מקצב הידוע, מנהל הבמה של ילד הלא מוטי גרינבויים, וסתם כך איש מוזיקה ואיש שנמצא עמוק עמוק בתוך התעשייה הרי הוא: @איצלה !!!
            c1c1aaf2-528f-4a22-9439-99049562a431-image.png

            (קרדיט: @בן-מנחם )

            א מנותק
            א מנותק
            איצלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #73

            @ענק-הענקים-בדורינו

            @ענק-הענקים-בדורינו אמר במגזין תווים מבית מוזיקה VIP:

            לא יודע מדוע @בן-מנחם עדיין לא עדכן פה את זה, מגזין תווים 2 יוצא לדרך בע''ה היום!!!
            ושימו לב מי הצטרף למערכת - - - חבר מקצב הידוע, מנהל הבמה של ילד הלא מוטי גרינבויים, וסתם כך איש מוזיקה ואיש שנמצא עמוק עמוק בתוך התעשייה הרי הוא: @איצלה !!!
            c1c1aaf2-528f-4a22-9439-99049562a431-image.png

            (קרדיט: @בן-מנחם )

            כבוד הוא לי להתארח במגזין הזה.
            וכאן המקום אולי לתת לחברי הפרום להיות חלק בזה,
            אני מחפש רעיונות למגזינים הקרובים, כתבות תחקיר מעניינות או העשרות יידע בתחומי המוזיקה, אבל חשוב להדגיש צריך משהו שלא דברו עליו בעבר ומשהו יוצא דופן ומרתק.
            ואגב, קיבלתי מלא פניות מאנשים האם הסיפור הזה אכן אמיתי על התאום של שלמה קרליבך, אז כאן המקום לענות שכן, כל הסיפור עד הפרט הקטן הוא אמיתי לחלוטין שלמה בעצמו כתב את זה בספר שלו במהדורת חול באנגלית, כמובן שבשביל לעניין את הקוראים הייתי חייב להביא את זה מזווית שונה אז סיפרתי את זה כאילו התאום כתב יומן שזה כמובן לא היה וגם לשון הכתיבה היה בשביל למשוך את עייני הקוראים, מקווה שנהניתם.
            מחכה לתגובות ולרעיונות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מאיר כהןמ מאיר כהן

              @הלב-שלי אמר במגזין תווים מבית מוזיקה VIP:

              זה הכל, אל נא צוות תווים יקר תקחו ללב, זה רק מראה עד כמה אנחנו מעריכים ומתבוננים בדקדקנות בכל תו ותג במגזין. עבודה מדהימה. תמשיכו כך.
              דרך אגב @הכל-טוב-0 אתה יכול ליצור קשר עם @בן-מנחם דרך המספר שבמגזין.

              94fb2c4b-211a-48ff-b35a-113630182256-image.png

              הלב שליה מנותק
              הלב שליה מנותק
              הלב שלי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #74

              @מאיר-כהן לא הבנתי מה באת לומר בזה, שכתוב לך שזה בן ארזה? אז אולי הם דומים, אבל אני כמעט בטוחה שזה ברוך לוין. וכך גם פרסמתם במייל.

              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #75

                נס שיש את מקצב! 😊

                e5530943-25c1-4f15-a161-4a76bba44018-image.png

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  נס שיש את מקצב! 😊

                  e5530943-25c1-4f15-a161-4a76bba44018-image.png

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הכל טוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #76

                  @שמעון-2
                  לא יפה לצחוק, כתבו פה שההערות הם לתועלת ולא ביקורת, הם השקיעו שעות ומאמצים רבים במגזין ורואים את ההשקעה המרובה, המגזין פשוט מדהים!!!, כרגיל ממשיכים להפתיע, כמעט מתחרה עם קול פליי, אולי גם הם יקחו בהמשך כסף.....

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הכל טוב

                    @שמעון-2
                    לא יפה לצחוק, כתבו פה שההערות הם לתועלת ולא ביקורת, הם השקיעו שעות ומאמצים רבים במגזין ורואים את ההשקעה המרובה, המגזין פשוט מדהים!!!, כרגיל ממשיכים להפתיע, כמעט מתחרה עם קול פליי, אולי גם הם יקחו בהמשך כסף.....

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #77

                    @הכל-טוב אני לא צוחק אני מחייך וכותב שנס שיש את מקצב ובגלל זה הם כתבו שהיה טעות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • S מנותק
                      S מנותק
                      shin
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #78

                      סליחה שאני מתפרץ לדלת פתוחה. ומגיב קצת באיחור. אבל חבר'ה היה מגזין מטורף,
                      ובאמת תפס אותי אפי' יותר מקול פליי מהסיבה שקול פליי לא תמיד מעניין, והכתבות הם לא מה שהקהל רוצה, וכאן הכל היה פשוט מה שרציתי לקרוא ולדעת.
                      שאפו ענק ..

                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • הלב שליה הלב שלי

                        @מאיר-כהן לא הבנתי מה באת לומר בזה, שכתוב לך שזה בן ארזה? אז אולי הם דומים, אבל אני כמעט בטוחה שזה ברוך לוין. וכך גם פרסמתם במייל.

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הכל טוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #79

                        @הלב-שלי מאיר כהן בא להראות את המקור לטעות, וזו טעות אנוש שקוראת לכל מי שמחפש בגוגל ומסתמך עליו.... אבל הטעויות האלה הם נגד עין הרע כי המגזין באמת מטורף ויותר מעניין ממגזינים אחרים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה 0527
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #80

                          @טונקס אמר במגזין תוויים:

                          יש למישהו את המגזין האחרון?

                          אולי @בן-מנחם

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ משה 0527

                            @טונקס אמר במגזין תוויים:

                            יש למישהו את המגזין האחרון?

                            אולי @בן-מנחם

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טונקס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #81

                            @משה-0527 מה הקשר לבן מנחם?

                            לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                            לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ט טונקס

                              @משה-0527 מה הקשר לבן מנחם?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה 0527
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #82

                              @טונקס
                              הוא אחד מהמנהלים שם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ.דמ מנותק
                                מ.דמ מנותק
                                מ.ד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #83
                                פוסט זה נמחק!
                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ.דמ מ.ד

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #84
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #85

                                    ואוו מה מחכה לכם במגזין 'תוים' 3 | ראיונות ותחקרים כרגיל | ראיון בכורה ולא תאמינו עם מי? האיש הכי מצליח בתעשיית התזמורות כיום | מזרחי וחסידי | ופריצת הדרך החדשה | טורים, כתבות וטורי דעה מוזקאלים | מגזין 'תוים' 3 התחלנו עבודות 💫 🔥 ⚡ | בקרוב יש לכם למה לחכות שדרוגים והוספות שוות הכל במגזין תרבות מוזיקה יהודי כשר ונקי וכל זה בחינם !! ✌ 😉

                                    2e6a11db-b902-4d8c-8670-cb0eea4e9497-image.png

                                    קרדיט @בן-מנחם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                      #86

                                      בקרוב ממש 🔥 🔥

                                      4dd1e35f-20f4-433d-91dc-30058bc39932-image.png

                                      קרדיט ל @בן-מנחם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                        #87

                                        פרומו תוים.jpg

                                        תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          פרומו תוים.jpg

                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #88

                                          @שמעון-2 איפה מוצאים את המגין הזה????

                                          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול