-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@רבקה גמלי....את רוב הישנים זה מהטלגרם.
אני מתכוונת לקליפים ראשוניים ממש...
אחי סידר אותו שם
פוסט זה נמחק! -
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
הכול חוץ מ-
מודה אני
הכול מובן
מחרוזת חפלה
תתחיל לחייך
השגחה משמים
צועד קדימה
לעשות שמחאת כל השאר אין לי!!!!! אני ישמח!!!
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש הימני זה נהוראי.
לידו זה האח הכי קטן -[מימה שהיבנתי]
השלישי זה אורי [ההוא ששר פיוטים]
והרבעי- זה נריה [הוא בנתיים הוציא רק קאברים ]
כולם אחים - משפחת אריאלי!!הקטן- מאור
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש הימני זה נהוראי.
לידו זה האח הכי קטן -[מימה שהיבנתי]
השלישי זה אורי [ההוא ששר פיוטים]
והרבעי- זה נריה [הוא בנתיים הוציא רק קאברים ]
כולם אחים - משפחת אריאלי!!הקטן- מאור
@איילת טוב לדעת

-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מ-ד איזה שירים שלהם אתה רוצה?
הכול חוץ מ-
מודה אני
הכול מובן
מחרוזת חפלה
תתחיל לחייך
השגחה משמים
צועד קדימה
לעשות שמחאת כל השאר אין לי!!!!! אני ישמח!!!
@מ-ד אז תסנגלים שיצאו לנהוראי יש לך ...
אתה רוצה ת'קאברים ות'סרטונים מארועים שהוא מעלה? -
פוסט זה נמחק!
-
בעז"ה נהוראי יוציא שיר חדש אחרי תשעה באב
שמו: "דף חדש". -
בעז"ה נהוראי יוציא שיר חדש אחרי תשעה באב
שמו: "דף חדש".@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
-
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
פוסט זה נמחק! -
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
לא..
@אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף. -
לא..
@אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף.
יש לנו למה לחכותתת!!! -

יש לנו למה לחכותתת!!!@פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב
-
@פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב
-

יש לנו למה לחכותתת!!!@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!! -
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!!@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!!איזה יופי, יהיה אפשרות צפיה ביוטיוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אז אני אעלה בעז"ה ה-כ-ל ארי ט באב....