תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@חלום-לגדול תסתכל כל השנה האחרונה מי שהיה אצל טוקר לא היה אצל יואלי וכן ההפך
נמואל.קמפה.בערי[בינתיים...] טויסיג[לפני האלבום]-יידל.[אצל יואלי היה חברה אחרים...]טוקר
עקיבא.שטיינמץ. ליינר. זי.ליפא.שוואקי.-דיקמן
לא יודע מה קורה שם[פעם זה לא היה ממש ככה... -
@שלומי-0 מה הקטע ששתיהם יראיינו את אותם זמרים ? אולי עדיף שזה לא יהיה אותו דבר ..
למרות שזכור לי שכל זמר שמוציא אלבום מתראיין אצל שתיהם , עכשיו יצאו מלא אלבומים - כל שבוע הם מראיינים משהו אחר@טליה יכול להיות באמת שעדיף,
אבל תכלס זה מה שבד"כ קורה.... -
@מחשב-נייד כן היה לילה מנצח,
היה חם על המדף ובהמשך איזה שהיא להקה -
-
@חלום-לגדול אפשר עם כוכביות?
-
@חלום-לגדול אפשר עם כוכביות?
-
https://send.magicode.me/send-file/file/b5f936040b58cbc1b7***19c411fe31755401dd9d6d/view
הפינה של ישראל כהן ויואלי דיקמן -
@שלומי-0 חמישייה מנצחת זאת פינה אחרת עם ישראל רוזן.
ואני חושבת שבמקום ראשון היה שיר של בערי וובר. היה גם שיר של שמחה ליינר, של ליפא מהאלבום הקטן, ולא זוכרת בידיוק. -
https://send.magicode.me/send-file/file/b5f936040b58cbc1b7***19c411fe31755401dd9d6d/view
הפינה של ישראל כהן ויואלי דיקמן@חלום-לגדול חד משמעית אין על התוכנית הזו בעולם בכל מקרה הפינה שלהם
-
אמרתי לכם שלא יהיה את בערי וובר
מי שאצל טוקר לא אצל דיקמן וכן להיפך.......
גם בני פרידמן לא יהיה אצל טוקר. -
מה הווטסאפ של התכנית
-
אמרתי לכם שלא יהיה את בערי וובר
מי שאצל טוקר לא אצל דיקמן וכן להיפך.......
גם בני פרידמן לא יהיה אצל טוקר. -
@אחות-קטנה השבוע בעז"ה שוואקי בראיון על האלבום החדש אחרי המלחינים אצל טוקר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
