מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת
-
יותר מרגיע אותי שקט..... אבל אם אני יהיה עצובה אני אשמע או שמח מאוד או משהו כזה ממש ממש דיכאוני (נגיד א נשמה בביצוע של זאנוויל) לא יודעת למה זה עושה אותי כזאת שמחה

@מחשב-נייד זה כאילו מחזק אותך כזה?!

-
@הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
סתם ככה, יש מוזיקה שקטה ושמחה, ויש מוזיקה שקטה ודיכאונית...
מוזיקה טובה לא עושה דיכאון
-
@הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
סתם ככה, יש מוזיקה שקטה ושמחה, ויש מוזיקה שקטה ודיכאונית...
מוזיקה טובה לא עושה דיכאון
@מוזיקה-אמיתית
יש שירים שעשו אותם דיכאונים זה לא קשור...... -
@הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
סתם ככה, יש מוזיקה שקטה ושמחה, ויש מוזיקה שקטה ודיכאונית...
מוזיקה טובה לא עושה דיכאון
@מוזיקה-אמיתית לא שהמוזיקה עושה דיכאון אלא שהשיר עצמו מבטא משו דיכאוני... לא יודעת...
-
@מוזיקה-אמיתית לא שהמוזיקה עושה דיכאון אלא שהשיר עצמו מבטא משו דיכאוני... לא יודעת...
@הדסה יש שתי סוגים של דיכאון אחד של השיר עצמו וזה תלוי במלחין או של המעבד שלא עשוי ולא נשמע טוב
ויש זמר שאתם לא אוהבים והקול שלו עושה לכם דיכאון -
@הדסה יש שתי סוגים של דיכאון אחד של השיר עצמו וזה תלוי במלחין או של המעבד שלא עשוי ולא נשמע טוב
ויש זמר שאתם לא אוהבים והקול שלו עושה לכם דיכאון -
@מחשב-נייד בלי שמות
אבל התכוונתי לשירים מסוימים שהזמר בדיכאון או לא יודעת מה... -
@מחשב-נייד אני לא חושב שזה לשון הרע שולי רנד הוא זמר שהשירים שלו מבטאים את הכאב שלו ואת הדכאון ורק אנשים שבדיכאון מתחברים לשירים שלו,
נ.ב. אני מדבר על השירים הישנים שלו כמו מה התכלית, אייכה, אחותי, וכו'. -
@מחשב-נייד אני לא חושב שזה לשון הרע שולי רנד הוא זמר שהשירים שלו מבטאים את הכאב שלו ואת הדכאון ורק אנשים שבדיכאון מתחברים לשירים שלו,
נ.ב. אני מדבר על השירים הישנים שלו כמו מה התכלית, אייכה, אחותי, וכו'. -
בלי שמות (בין המצרים) בכל מקרה כל שיר שעושה לך דיכאון מלהיב את חברך אין בן אדם שדומה לחברו
-
-
@snz אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
אותי שיר רגוע רק מעצבן
זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
ויש כאלה שגם וגם---אני אישית יותר מתחברת לרגוע. סגנון כמו 'כל יכול', 'רק עוד רגע', 'כוכבים', 'נושא תפילה' וכיוצא בזה...
אבל שוב - זה תלוי במוזה....!!!!!!! -
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
@מוזיקה-אמיתית
העלית נושא ממש מעניין. שאפו.
ברגע הראשון כשראיתי את כותרת הפוסט קפצה לי המחשבה: ברור שמוזיקה שקטה היא מוזיקה מרגיעה! רק מה?
אבל אז נזכרתי ש--- לא תמיד.
לפעמים, כשאנחנו במוד של פול אנרג'י דווקא מוזיקה תוססת וקצבית תשקיט לנו את הדם, ולפעמים (לפני השינה, לדוגמא) רק מוזיקת רגש / קלאסית תכניס אותי לאווירה של לילה.
זה ממש ממש תלוי. -
@יהודה1 אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
ע"ז נאמר
"כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"ברור שמוזיקה רגועה היא ברמה הרבה יותר עמוקה. מעולם לא יצא לי להתחבר יותר מדי לשיר שמח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות