-
יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4
-
יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4
@צוריאל-רוטנמר אפשר במגיקוד?
-
יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4
@צוריאל-רוטנמר אמר ביעקב שוואקי:
יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4
לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...
-
@צוריאל-רוטנמר אמר ביעקב שוואקי:
יש כאן מאחורי הקלעים של השיר 'אין דבר רע' עכשיו שומעים שם שהוא אומר לפני הפזמון מילים 'לטובת הנפש או לטובת הגוף' המקור של המילים האלה זה בפלא יועץ אבל אולי יש לכם מושג למה הורידו את זה בשיר כי זה נשמע ממש טוב, חבל.הדלפה לשיר החדש שוואקי ושמעון לוי.mp4
לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...
פוסט זה נמחק! -
@צוריאל-רוטנמר אפשר במגיקוד?
@LOVE-ME אמר ביעקב שוואקי:
אפשר במגיקוד?
https://send.magicode.me/send-file/file/***2b7be54588d36cdd2fb96f1bf912e4abc03e2560/view
@אני-עצמי-רק-אפס אמר ביעקב שוואקי:
לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...
דוקא לא.
-
@LOVE-ME אמר ביעקב שוואקי:
אפשר במגיקוד?
https://send.magicode.me/send-file/file/***2b7be54588d36cdd2fb96f1bf912e4abc03e2560/view
@אני-עצמי-רק-אפס אמר ביעקב שוואקי:
לדעתי זה רק היה הורס את השיר, כזה כבר יותר מדי...
דוקא לא.
@צוריאל-רוטנמר בלחן של אין דבר רע היה גם מילים באידיש במקור אבל אחד המפיקים של יעקב שוואקי טען שזה יפריע לאנשים חילונים לשמוע את השיר ולכן הורידו את זה כנראה זה גם הסיבה למילים האלו
מקור - שמעון לוי
-
@צוריאל-רוטנמר בלחן של אין דבר רע היה גם מילים באידיש במקור אבל אחד המפיקים של יעקב שוואקי טען שזה יפריע לאנשים חילונים לשמוע את השיר ולכן הורידו את זה כנראה זה גם הסיבה למילים האלו
מקור - שמעון לוי
@חיימקה מילים באידיש זה לא כמו מילים בעיברית, ומי שישמע כמה הלחן הזה תפס אצל החילונים.
-
-
-

-
-
-
הוספתי קישור לקניית כרטיסים
https://www.tickets.bimot.co.il/event/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-br-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-15494064/
-
הוספתי קישור לקניית כרטיסים
https://www.tickets.bimot.co.il/event/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-br-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-15494064/
@הגיטריסט חסום
-
@הגיטריסט חסום
@המאסטרו-הנסתר פתוח בנטפרי
-
@המאסטרו-הנסתר פתוח בנטפרי
@שמעון-2 אבל באתרוג זה חסום
-
הוספתי קישור לקניית כרטיסים
https://www.tickets.bimot.co.il/event/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-br-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%99-dcity-15494064/
-
![f7ed4c18-ae2a-413e-83da-b3c46cf9ebd8-image.png]
(https://i.imgur.com/MWt8lll.png)
לאחר שנה[מי שזוכר משנה שעברה השנה שוב
גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי-הופעה בחיפה ודיסיטי
מי שיש עוד מודעות להופעות שלו שיעלה.......................................
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

