בערי וועבר באלבום חדש קרבן
-
@yaakov התכוונתי על השיר ובכל עת
לא על עוד יוסף חי@יואלי-יורוביץ אה אוקי אבל דווקא העיבוד שם די נחמד
-
@יואלי-יורוביץ אה אוקי אבל דווקא העיבוד שם די נחמד
@yaakov אני הרגשתי
שחסר לי -
@yaakov אני הרגשתי
שחסר לי@יואלי-יורוביץ מי המעבד?
-
@יואלי-יורוביץ מי המעבד?
@yaakov רביד קשתי.
בחורצ'יק לא מוכר -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שלומי-0 אני מסכים איתך
אבל השיר בכל עת זה לא הלחן הכי טוב
אין לי טענות למה הוא הכניס את זה לאלבום
אלא בדרך כלל לחן שזה לא הכי טוב
צריכים לקשט את זה
ובשיר הזה הוא הביא עיבוד. יבש מידי
לדעתי חסר פה עיבוד דיקמני כזה
וגם מישהו שיעשה קולות רקע. קצת יותר מיקצועי@יואלי-יורוביץ אבל זה שיר 1 מתוך 12 כל אלבום של בערי יש אפילו כמה כאלו ובכלל כל אלבום יש שיר 1 2 [3 4]משעמעמים
פה לפחות יש 7 8 שירים טובים עוד 2 נחמדים ועוד 1 2 פחות...
למי ששאל פה על חג שמח אז זה לא חג חג אלא לשון חגיגה שמתאים בכל מצב...! -
@יואלי-יורוביץ אבל זה שיר 1 מתוך 12 כל אלבום של בערי יש אפילו כמה כאלו ובכלל כל אלבום יש שיר 1 2 [3 4]משעמעמים
פה לפחות יש 7 8 שירים טובים עוד 2 נחמדים ועוד 1 2 פחות...
למי ששאל פה על חג שמח אז זה לא חג חג אלא לשון חגיגה שמתאים בכל מצב...!@שלומי-0 מאה אחוז
זה אחד האלבומים הכי טובים שיצא בשנה האחרונה
אבל אני דיברתי על שיר ספציפי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות