המלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי
-
תגידו מי נראה לכם השופט הכי טוב שם אני אישית חושב שצבי וייס הכי מבין שם
@מוח-שליט-על-הלב אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
תגידו מי נראה לכם השופט הכי טוב שם אני אישית חושב שצבי וייס הכי מבין שם
אני גם עם @תהילוש אני חושבת שמשה פלד הוא מאוד מבין במוזיקה וגם אני אוהבת את הסיגנון מוזיקה שלו
-
@מוח-שליט-על-הלב אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
תגידו מי נראה לכם השופט הכי טוב שם אני אישית חושב שצבי וייס הכי מבין שם
אני גם עם @תהילוש אני חושבת שמשה פלד הוא מאוד מבין במוזיקה וגם אני אוהבת את הסיגנון מוזיקה שלו
פוסט זה נמחק! -
רבע הגמר של השבוע להורדה
https://send.magicode.me/send-file/file/d42d***eccf176e4c5ca4308d91e92b984b2ef1c139/view -
במוצ"ש חי פרק נוסף של רבע הגמר במלחינים ונעם רמתי בראיון והופעה חיה
-
-
@ארי-קליין אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
@ארי-קליין אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
מישהו יכול לעלות קישור של יוטיוב
- |-דדדדדדחוף
https://www.youtube.com/watch?v=864DeRYWQJE&pp=wgIGCgQQAhgB
-
מ משה 0527 התייחס לנושא זה ב
-
מ משה 0527 התייחס לנושא זה ב
-
לא הוגן בכלל הפרק השבוע
למה החליטו לעלות אחד יותר שהיו עושים גלגל הצלה או משהו איך הם יכולים להחליט שמפרק מסויים יעלו אוטומטית 3 והמאזינים את הרביעי ובאחרים אוטומטית 2 והמאזינים שלישי?? -
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
-
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
@מוזיקה-זה-הדיבור אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
אני חושבת שזה מה שיפה כאן בתוכנית. שאף אחד לא יודע מי עומד מאחורי זה, והם נשפטים בדיוק לפי הלחן ששלחו.
-
@מוזיקה-זה-הדיבור אמר בהמלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי:
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
אני חושבת שזה מה שיפה כאן בתוכנית. שאף אחד לא יודע מי עומד מאחורי זה, והם נשפטים בדיוק לפי הלחן ששלחו.
@תהילוש זה ממש נכון אבל זה לא סותר שלי כצופה מהצד קשה לי להתחבר לקונספט
-
פוסט זה נמחק!
-
ממש קשה להתחבר לתחרות שבה לא רואים את המתמודדים ואף אחד לא יודע מי נגד מי הרבה יותר קל להתחבר לתחרות כמו הקול הבא ששם רואים את המתחרים הרבה יותר קל להזדהות עם הדמויות
-
אתם גם חושבים שהלחן "לראות בשובך" התפספס?
בפעם הקודמת הם מאד התלהבו מממנו ופתאום יש להם הערות על זה שהפזמון מידי ארוך ושום מילה נוספת.
והוא באמת לא עלה
לפי דעתי השיר היה אמור להיות בגמר בטוח -
אתם גם חושבים שהלחן "לראות בשובך" התפספס?
בפעם הקודמת הם מאד התלהבו מממנו ופתאום יש להם הערות על זה שהפזמון מידי ארוך ושום מילה נוספת.
והוא באמת לא עלה
לפי דעתי השיר היה אמור להיות בגמר בטוח@netanelhareven לא יודעת אם השיר הזה היה אמור להיות בגמר
אבל אני גם חושבת שהוא היה אמור לעלות לפחות לשלב הבא כי יש בו משהו באמת יפה -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
