דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. בערי וועבר באלבום חדש קרבן

בערי וועבר באלבום חדש קרבן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
בערי וועבראלבוםיואל שג
149 פוסטים 36 כותבים 19.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלומי 0ש שלומי 0

    @איש-יקר אני מסכים איתך בחלק דברים אבל פרשה זה בכלל לא... שיר דבילי[עם אתה מבין אידיש] זה שיר עם מסר מאד גדול ווארט של רבי נתן מברסלב -אז קצת מוגזם להגיד דבילי אז יש כאלה שלא הבינו את הקרש נו נו זה הטענה שלך הפרשה שלך ולדעתי זה שיר מטורףף זה פרשה שלי וזה מה שהוא אומר שם[וחוץ מזה געב א שמייכל חג שמח ואביסעל ו פרשה הוא שם את זה בשביל קהל מאד מודרני אמריקאי כמו שכתבתי
    וחג שמח זה עיבוד ממש טוב עם חידוש לא סתם דופק בום בום כדי שישמעו למילים יש שם עצירות והמון מחשבה בעיבוד
    ודרך אגב מאן דיאיב וקרבן ועוד יוסף חי ואיפה כולם ובכל עת עיבודים שקטים מטורפיים
    מי שראה את הקליפ של חג שמח ספר קצת על זה...

    א מנותק
    א מנותק
    איש יקר
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @שלומי-0 בא נעבר על הסדר שהגבת לי
    1 על פרשה כנראה שלא הבנת אותי נכון אין חולק שהמסר הוא מסר חזק אבל השיר הוא שיר דיבילי ואני יגיד את זה שוב לחן דיבילי ”ומטופש” מסרחזק זה לא קשור אחד לשני
    2 הוצאת דברים מהקשרם אני בדיסק הזה היה לי בעיה עם 2 שירים פרשה וחג שמח פרשה בגלל שהוא דיבילי וחג שמח בגלל העיבוד עיבוד וסאונד גרוע ואז על הדרך הזכרתי שפרשה וגעב אשמיכל זה 2 שירים ישנים אבל אני גם חושב שמאן דיהיב ואביסל וקרבן זה שירים חזקים מאודדדדד

    שרת הרוקש שלומי 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • א איש יקר

      @שלומי-0 בא נעבר על הסדר שהגבת לי
      1 על פרשה כנראה שלא הבנת אותי נכון אין חולק שהמסר הוא מסר חזק אבל השיר הוא שיר דיבילי ואני יגיד את זה שוב לחן דיבילי ”ומטופש” מסרחזק זה לא קשור אחד לשני
      2 הוצאת דברים מהקשרם אני בדיסק הזה היה לי בעיה עם 2 שירים פרשה וחג שמח פרשה בגלל שהוא דיבילי וחג שמח בגלל העיבוד עיבוד וסאונד גרוע ואז על הדרך הזכרתי שפרשה וגעב אשמיכל זה 2 שירים ישנים אבל אני גם חושב שמאן דיהיב ואביסל וקרבן זה שירים חזקים מאודדדדד

      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      @איש-יקר אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

      דיבילי

      אני לא צוות פיקוח, אבל אני חושבת שכדאי מאוד שתמתן קצת ההתנסחות שלך.
      יש דרך להעביר ביקורת.

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        @איש-יקר אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

        דיבילי

        אני לא צוות פיקוח, אבל אני חושבת שכדאי מאוד שתמתן קצת ההתנסחות שלך.
        יש דרך להעביר ביקורת.

        א מנותק
        א מנותק
        איש יקר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @שרת-הרוק סליחה לא ידעתי שזה כזה גרוע מה שכתבתי אז בשבילך טיפשי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איש יקר

          @שלומי-0 בא נעבר על הסדר שהגבת לי
          1 על פרשה כנראה שלא הבנת אותי נכון אין חולק שהמסר הוא מסר חזק אבל השיר הוא שיר דיבילי ואני יגיד את זה שוב לחן דיבילי ”ומטופש” מסרחזק זה לא קשור אחד לשני
          2 הוצאת דברים מהקשרם אני בדיסק הזה היה לי בעיה עם 2 שירים פרשה וחג שמח פרשה בגלל שהוא דיבילי וחג שמח בגלל העיבוד עיבוד וסאונד גרוע ואז על הדרך הזכרתי שפרשה וגעב אשמיכל זה 2 שירים ישנים אבל אני גם חושב שמאן דיהיב ואביסל וקרבן זה שירים חזקים מאודדדדד

          שלומי 0ש מנותק
          שלומי 0ש מנותק
          שלומי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלומי 0
          #102

          @איש-יקר אוקיי בסדר כל אחד והטעם שלו...
          העיקר שכל אחד מוצא פינות שלו באלבום המיוחד הזה[תסתכלו שיש כבר חודש דיבורים על זה משא"כ האלבומים האחרים] וגם שזה מוביל בסקרים כהאלבום המדובר עכשיו על אף שהקהל יותר בקטע ישראלי היום. זה ראיה מאד חזקה...
          ואגב היום היארצייט של יוסף הצדיק תשמעו את השיר זה טעם אחר
          מתחילים מהתחלה כמו יוסף הצדיק חודש חדש יום חדש זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אני עצמי רק אפס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני עצמי רק אפס
            #103

            למביני אידיש:
            אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא, הרי זה של מאטי אילאוויטש...... כשהוא רוצה, הוא הכי יכול!!

            Y אאא 1א "המבין"& 3 תגובות תגובה אחרונה
            6
            • א מנותק
              א מנותק
              ארי קליין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              יש למישהו דחוף את החוברת של קרבן דחוף בPDF להורדה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי קליין

                יש למישהו דחוף את החוברת של קרבן דחוף בPDF להורדה

                א מנותק
                א מנותק
                אני עצמי רק אפס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                @ארי-קליין אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                יש למישהו דחוף את החוברת של קרבן דחוף בPDF להורדה

                Korban_Book.pdf
                בשמחה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אני עצמי רק אפס

                  למביני אידיש:
                  אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא, הרי זה של מאטי אילאוויטש...... כשהוא רוצה, הוא הכי יכול!!

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yaakov
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #106

                  @אני-עצמי-רק-אפס באמת אחד השירים המוצלחים שלו

                  "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #107

                    מישהו יכול לעלות פה את כל הפרומו של הקליפים שהוא הוציא [בינתיים]?!

                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלומי 0ש שלומי 0

                      מישהו יכול לעלות פה את כל הפרומו של הקליפים שהוא הוציא [בינתיים]?!

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      @שלומי-0 אשמח

                      @שלומי-0 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                      מישהו יכול לעלות פה את כל הפרומו של הקליפים שהוא הוציא [בינתיים]?!

                      אם מישהו באמת יעלה את זה את כל הפרומוים תודה מראש

                      @אני-עצמי-רק-אפס

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @שלומי-0 אשמח

                        @שלומי-0 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                        מישהו יכול לעלות פה את כל הפרומו של הקליפים שהוא הוציא [בינתיים]?!

                        אם מישהו באמת יעלה את זה את כל הפרומוים תודה מראש

                        @אני-עצמי-רק-אפס

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני עצמי רק אפס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109

                        @שמעון-2 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                        @שלומי-0 אשמח

                        @שלומי-0 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                        מישהו יכול לעלות פה את כל הפרומו של הקליפים שהוא הוציא [בינתיים]?!
                        

                        אם מישהו באמת יעלה את זה את כל הפרומוים תודה מראש

                        @אני-עצמי-רק-אפס

                        לי אישית, אין. סורי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אני עצמי רק אפס

                          למביני אידיש:
                          אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא, הרי זה של מאטי אילאוויטש...... כשהוא רוצה, הוא הכי יכול!!

                          אאא 1א מנותק
                          אאא 1א מנותק
                          אאא 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #110

                          @אני-עצמי-רק-אפס אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                          למביני אידיש:
                          אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא, הרי זה של מאטי אילאוויטש...... כשהוא רוצה, הוא הכי יכול!!

                          זה שיר מטורף!
                          כבר הרבה זמן לא שמעתי כזה שיר מרגש ומחזק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0ש מנותק
                            שלומי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #111

                            בשבוע האחרון היה חתונה
                            מוטי ויזל שר את מאן דיהיב וקרבן והיה שם מאות בחורי ישיבות כולם שרו את השירים הייתי המום שמאות שרו גם ציפור.... היה מטורףףף...

                            בים בם בווווםב בני 5ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • שלומי 0ש שלומי 0

                              בשבוע האחרון היה חתונה
                              מוטי ויזל שר את מאן דיהיב וקרבן והיה שם מאות בחורי ישיבות כולם שרו את השירים הייתי המום שמאות שרו גם ציפור.... היה מטורףףף...

                              בים בם בווווםב מנותק
                              בים בם בווווםב מנותק
                              בים בם בוווום
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @שלומי-0 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                              בשבוע האחרון היה חתונה
                              מוטי ויזל שר את מאן דיהיב וקרבן והיה שם מאות בחורי ישיבות כולם שרו את השירים הייתי המום שמאות שרו גם ציפור.... היה מטורףףף...

                              יש תיעוד?

                              שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • בים בם בווווםב בים בם בוווום

                                @שלומי-0 אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:

                                בשבוע האחרון היה חתונה
                                מוטי ויזל שר את מאן דיהיב וקרבן והיה שם מאות בחורי ישיבות כולם שרו את השירים הייתי המום שמאות שרו גם ציפור.... היה מטורףףף...

                                יש תיעוד?

                                שלומי 0ש מנותק
                                שלומי 0ש מנותק
                                שלומי 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #113

                                @בים-בם-בוווום לא אבל היו שם הרבה בחורים מכמה ישיבות[חסידיות...]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אאא 1א מנותק
                                  אאא 1א מנותק
                                  אאא 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114

                                  הוא הולך להוציא עוד קליפ על השיר "געב א שמייכל"??

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #115

                                    עוד פרומו לקליפ נוסף של בערי.mp4 פרומו קליפ בערי (1).mp4

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    אאא 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                      עוד פרומו לקליפ נוסף של בערי.mp4 פרומו קליפ בערי (1).mp4

                                      אאא 1א מנותק
                                      אאא 1א מנותק
                                      אאא 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #116

                                      @חסידייה-אוטנטית חסום לי

                                      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אאא 1א אאא 1

                                        @חסידייה-אוטנטית חסום לי

                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #117

                                        @אאא-1 איך אני יעלה שוב? אין לי מושג איך מגיעם למג'יקוד או איך לעשות קישור שבור
                                        עריכה
                                        יש לי מיליון נקודות 😊 אני ישלח לבדיקה

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        אאא 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                          @אאא-1 איך אני יעלה שוב? אין לי מושג איך מגיעם למג'יקוד או איך לעשות קישור שבור
                                          עריכה
                                          יש לי מיליון נקודות 😊 אני ישלח לבדיקה

                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #118

                                          @חסידייה-אוטנטית טוב זה לא כל כך חשוב לי
                                          רק רציתי לדעת כי יש לו כבר על זה קליפ
                                          ודבר שני אני יודעת שהוא הולך להוציא קלים על השיר "חג שמח"

                                          שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול