מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
-
הצבעתי לתעצרו את העולם והתחבטתי קשות בינו לבין יש לי טאטע של רולי,
וגם השירים של ארי היל החודש היו מדהימים.
בחירה ממש קשה!! -
בחרתי את יש לי טאטע של רולי
אחלה שיר -
@שמעון-2 אמר במצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
אני הצבעתי לארי היל
'יהודי קדוש' או 'גרש את העצבות'?
-
אני הצבעתי ל" יהודי קדוש" של שלומי מאיר וארי היל
היו החודש די הרבה שירים טובים אבל נחמדים לא משהו מדי טוב
גם את " יהודי קדוש" לא כ"כ אהבתי אבל יחסית שמעתי אותו הכי הרבה.....
לדעתי "יש לי טאטא" בטוח מקום ראשון! -
איך שאני רואה את תחילת החודש הזה עם השירים המפציצים אז כנראה הולך להיות קשה
-
990 מצביעים בפלטפורה הטלפונית והדיגיטלית כבר בחרו בשיר החודש שלהם!
עדיין לא עשיתם זאת? ימים אחרונים להצבעה!
הצביעו בפלטפורמות הבאות:באתר:
️ mitzad.cfבטלפון:
077-531-9390 שלוחה - 9 -
הדלפה!
במקום השלישי במצעד סיוון בחרתם בשיר "יהודי קדוש" של ארי היל ושלוימי מאיר!
התוצאות המלאות יפורסמו ביום שני אחר הצהריים בעז"ה! יהיה מעניין מאוד! -
@כשרון חשיפה אולי?

-
@כשרון חשיפה אולי?

@חסידייה-אוטנטית
נכון זה כבר נשמע קצת הגיוני.. -
-
הדלפה!
במקום השלישי במצעד סיוון בחרתם בשיר "יהודי קדוש" של ארי היל ושלוימי מאיר!
התוצאות המלאות יפורסמו ביום שני אחר הצהריים בעז"ה! יהיה מעניין מאוד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

