דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 428.3k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר. כהןר ר. כהן

    https://www.c-live.co.il/archives/20433
    יש כאן קטעים מאוד יפים של מוטי.... (ב1:12)
    אם מישהו יודע איך מורידים משם אשמח שיוריד ויעלה לכאן במג'יקוד...

    LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
    #1753
    פוסט זה נמחק!
    שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • LOVE MEL LOVE ME

      פוסט זה נמחק!

      שיר נולדש מנותק
      שיר נולדש מנותק
      שיר נולד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1754

      @LOVE-ME מה זה הסרטונים האלו?

      LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שיר נולדש שיר נולד

        @LOVE-ME מה זה הסרטונים האלו?

        LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1755

        @שיר-נולד

        @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        https://www.c-live.co.il/archives/20433
        יש כאן קטעים מאוד יפים של מוטי.... (ב1:12)
        אם מישהו יודע איך מורידים משם אשמח שיוריד ויעלה לכאן במג'יקוד...

        הגבתי על זה..

        שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • LOVE MEL LOVE ME

          @שיר-נולד

          @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          https://www.c-live.co.il/archives/20433
          יש כאן קטעים מאוד יפים של מוטי.... (ב1:12)
          אם מישהו יודע איך מורידים משם אשמח שיוריד ויעלה לכאן במג'יקוד...

          הגבתי על זה..

          שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1756
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.ה. 2א א.ה. 2

            אני יכול להוריד מישהו מעוניין?

            א מנותק
            א מנותק
            אניומיני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1757

            @א-ה-2 מאוד נשמח
            וגם לנושאים אחרים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              אני יכול להוריד מישהו מעוניין?

              ח מנותק
              ח מנותק
              ח.ב.ש.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1758

              @א-ה-2 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              אני יכול להוריד מישהו מעוניין?

              כן נשמח מאוד להרבה חומרים של מוטי
              וחבל הייתי בטוח שבבין הזמנים איציק אלדד יפציץ עם הדרייב של החומרים של מוטי
              נקווה שיחזור מהר

              חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח ח.ב.ש.

                @א-ה-2 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                אני יכול להוריד מישהו מעוניין?

                כן נשמח מאוד להרבה חומרים של מוטי
                וחבל הייתי בטוח שבבין הזמנים איציק אלדד יפציץ עם הדרייב של החומרים של מוטי
                נקווה שיחזור מהר

                חיימובח מנותק
                חיימובח מנותק
                חיימוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                #1759
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  איצלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1760

                  פנו אלי באישי שלפני שאני נעלם אני יעלה חומרים חסרים

                  ביקשו ספציפית את המופע קורונה של כללית
                  אני מעלה לכאן עכשיו

                  אם יש עוד בקשות תבקשו אשתדל להעלות
                  רק בימים הקרובים ממש

                  https://www.jumbomail.me/j/6Itel1MV***90GaedO

                  "המבין"& שמעון 2ש חיימובח 3 תגובות תגובה אחרונה
                  10
                  • א איצלה

                    פנו אלי באישי שלפני שאני נעלם אני יעלה חומרים חסרים

                    ביקשו ספציפית את המופע קורונה של כללית
                    אני מעלה לכאן עכשיו

                    אם יש עוד בקשות תבקשו אשתדל להעלות
                    רק בימים הקרובים ממש

                    https://www.jumbomail.me/j/6Itel1MV***90GaedO

                    "המבין"& מנותק
                    "המבין"& מנותק
                    "המבין"
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1761
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איצלה

                      פנו אלי באישי שלפני שאני נעלם אני יעלה חומרים חסרים

                      ביקשו ספציפית את המופע קורונה של כללית
                      אני מעלה לכאן עכשיו

                      אם יש עוד בקשות תבקשו אשתדל להעלות
                      רק בימים הקרובים ממש

                      https://www.jumbomail.me/j/6Itel1MV***90GaedO

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1762
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איצלה

                        פנו אלי באישי שלפני שאני נעלם אני יעלה חומרים חסרים

                        ביקשו ספציפית את המופע קורונה של כללית
                        אני מעלה לכאן עכשיו

                        אם יש עוד בקשות תבקשו אשתדל להעלות
                        רק בימים הקרובים ממש

                        https://www.jumbomail.me/j/6Itel1MV***90GaedO

                        חיימובח מנותק
                        חיימובח מנותק
                        חיימוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1763

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        פנו אלי באישי שלפני שאני נעלם אני יעלה חומרים חסרים

                        ביקשו ספציפית את המופע קורונה של כללית
                        אני מעלה לכאן עכשיו

                        אם יש עוד בקשות תבקשו אשתדל להעלות
                        רק בימים הקרובים ממש

                        https://www.jumbomail.me/j/6Itel1MV***90GaedO

                        אפשר את ההסרטות מההקפות שניות בדיסיטי?
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          איצלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1764

                          מעלה די סיטי ובסוף מעלה עוד הופעה שלא עלתה עדיין בצורה תקינה בשום מקום.

                          ועוד הפתעה קטנה במיוחד לכם, מתוככי האולפנים.

                          למבקשים להזדרז... בימים הקרובים אני יעלה כל בקשה.

                          https://www.jumbomail.me/j/6_rY8yO9V***ECiUxz

                          https://www.jumbomail.me/j/pKVYYhJy****zEiWATg

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א איצלה

                            מעלה די סיטי ובסוף מעלה עוד הופעה שלא עלתה עדיין בצורה תקינה בשום מקום.

                            ועוד הפתעה קטנה במיוחד לכם, מתוככי האולפנים.

                            למבקשים להזדרז... בימים הקרובים אני יעלה כל בקשה.

                            https://www.jumbomail.me/j/6_rY8yO9V***ECiUxz

                            https://www.jumbomail.me/j/pKVYYhJy****zEiWATg

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            ח.ב.ש.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1765

                            @איצלה תודה רבה אני רוצה יותר הסרטות באולפנים אם יש לך וכשמוטי שר לחולים פחות הופעות על במה, תודה!!!!

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח ח.ב.ש.

                              @איצלה תודה רבה אני רוצה יותר הסרטות באולפנים אם יש לך וכשמוטי שר לחולים פחות הופעות על במה, תודה!!!!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איצלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1766

                              @ח-ב-ש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @איצלה תודה רבה אני רוצה יותר הסרטות באולפנים אם יש לך וכשמוטי שר לחולים פחות הופעות על במה, תודה!!!!

                              בשמחה, מעלה כמה מאירועים לחולים...

                              https://www.jumbomail.me/j/bjw59z****m_4U6zOrZ

                              חברים, תבקשו עכשיו מיש רוצה משהו, כי אחרי זה לא נוכל להעלות.

                              קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • תותחיתת מנותק
                                תותחיתת מנותק
                                תותחית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1767

                                השיר שמע ישראל לא יוצא בסוף?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תותחיתת תותחית

                                  השיר שמע ישראל לא יוצא בסוף?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איצלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1768

                                  @תותחית אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  השיר שמע ישראל לא יוצא בסוף?

                                  לגבי חומרים חדשים, אין מה לשאול, ברגע שיינתן האישור נעלה מיד.
                                  בגדול יש דברים מוכנים, לאו דווקא שירים מקוריים.
                                  יש שיר שהוקלט לארגון בני אמונים שאמור לצאת מתי שהוא בקרוב בדיסק שלהם.
                                  יש שיר שהוקלט אצל אולפני בנט שמשתמשים בהקלטה של מוטי לדואט עם זמר גדול מחול, גם ייצא מתי שהוא.
                                  יש שמע ישראל ועוד...
                                  יש מלא, אין טעם להבטיח סתם. כשזה ייצא או לפחות כשיהיה תאריך ייעד נעדכן.
                                  לגבי הקליפ של חלום לגדול, דיברתי עם העורך של הקליפ הכל מוכן רק חסר עוד שתי שותים... שתי קטעים שחייבים להסריט, כרגע אני לא חושב שיסיטו את מוטי כי הוא גדל ועם משקפיים מה שלא היה לו בהסרטה הקודמת, אז מחכים ליואלי שיסריטו אותו לבד.. אז לאלה שהתייאשו, עדיין אין טעם להתייאש.

                                  ישנם קרוב ל140 גיגה חומרים לפחות...
                                  תבקשו ואני יעלה.

                                  א ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  9
                                  • א איצלה

                                    @ח-ב-ש אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @איצלה תודה רבה אני רוצה יותר הסרטות באולפנים אם יש לך וכשמוטי שר לחולים פחות הופעות על במה, תודה!!!!

                                    בשמחה, מעלה כמה מאירועים לחולים...

                                    https://www.jumbomail.me/j/bjw59z****m_4U6zOrZ

                                    חברים, תבקשו עכשיו מיש רוצה משהו, כי אחרי זה לא נוכל להעלות.

                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1769

                                    @איצלה אפשר להעלות את זה בלי כוכביות?
                                    או להסביר איך מורידים בפלאפון....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איצלה

                                      @תותחית אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      השיר שמע ישראל לא יוצא בסוף?

                                      לגבי חומרים חדשים, אין מה לשאול, ברגע שיינתן האישור נעלה מיד.
                                      בגדול יש דברים מוכנים, לאו דווקא שירים מקוריים.
                                      יש שיר שהוקלט לארגון בני אמונים שאמור לצאת מתי שהוא בקרוב בדיסק שלהם.
                                      יש שיר שהוקלט אצל אולפני בנט שמשתמשים בהקלטה של מוטי לדואט עם זמר גדול מחול, גם ייצא מתי שהוא.
                                      יש שמע ישראל ועוד...
                                      יש מלא, אין טעם להבטיח סתם. כשזה ייצא או לפחות כשיהיה תאריך ייעד נעדכן.
                                      לגבי הקליפ של חלום לגדול, דיברתי עם העורך של הקליפ הכל מוכן רק חסר עוד שתי שותים... שתי קטעים שחייבים להסריט, כרגע אני לא חושב שיסיטו את מוטי כי הוא גדל ועם משקפיים מה שלא היה לו בהסרטה הקודמת, אז מחכים ליואלי שיסריטו אותו לבד.. אז לאלה שהתייאשו, עדיין אין טעם להתייאש.

                                      ישנם קרוב ל140 גיגה חומרים לפחות...
                                      תבקשו ואני יעלה.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אניומיני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1770

                                      @איצלה נשמח מאוד ל140 גיגה
                                      אני מוכנה לסייע אם יש צורך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יוסי "הגאון"י מנותק
                                        יוסי "הגאון"י מנותק
                                        יוסי "הגאון"
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1771
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ר. כהןר מנותק
                                          ר. כהןר מנותק
                                          ר. כהן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1772

                                          @יוסי-הגאון כאן זה נושא על מוטי גרינבוים בלבד!!!

                                          ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול