מוטי אילוביץ
-
@אילאוויטשער-חסיד כן זה בקרעסטיר
@ב-ב אה זה ישן ממש
-
@yaakov זה הגראמען בקערעסטיר? אין לי אפשרות לפתוח/לראות
-
@ב-ב אה זה ישן ממש
-
https://drive.google.com/file/d/1CZbg7Xirgr3OW3eDypP1O8d6ot0NSsPv/view
-
https://drive.google.com/file/d/1CZbg7Xirgr3OW3eDypP1O8d6ot0NSsPv/view
@אילאוויטשער-חסיד חסום........... נטפרי

-
https://drive.google.com/file/d/1CZbg7Xirgr3OW3eDypP1O8d6ot0NSsPv/view
@אילאוויטשער-חסיד איך לא ראיתי את זה עד היום? יפה מאוד מלא רגש
-
לפי מה שידוע לי הגראמען בקערעסטיר יצא בתשע"ט ביאהרצייט.. אחד המרגשים!!
@yaakov אתה מתכוון לקישור ששלחתי? זה יצא ממש עכשיו.. האירוע עצמו היה בספירת העומר ועכשיו יצא כקליפ. באמת מאוד מאוד יפה! מאטי עושה את זה באומנות! והשילוב עם יונגערליך ושירה בכלל.. -
@אילאוויטשער-חסיד איך לא ראיתי את זה עד היום? יפה מאוד מלא רגש
-
לפי מה שידוע לי הגראמען בקערעסטיר יצא בתשע"ט ביאהרצייט.. אחד המרגשים!!
@yaakov אתה מתכוון לקישור ששלחתי? זה יצא ממש עכשיו.. האירוע עצמו היה בספירת העומר ועכשיו יצא כקליפ. באמת מאוד מאוד יפה! מאטי עושה את זה באומנות! והשילוב עם יונגערליך ושירה בכלל.. -
לפי מה שידוע לי הגראמען בקערעסטיר יצא בתשע"ט ביאהרצייט.. אחד המרגשים!!
@yaakov אתה מתכוון לקישור ששלחתי? זה יצא ממש עכשיו.. האירוע עצמו היה בספירת העומר ועכשיו יצא כקליפ. באמת מאוד מאוד יפה! מאטי עושה את זה באומנות! והשילוב עם יונגערליך ושירה בכלל..@אילאוויטשער-חסיד מתי יוצא האלבאם הבא שלו?
-
@אילאוויטשער-חסיד מתי יוצא האלבאם הבא שלו?
@yaakov אין לי מושג, מקווה מאוד שבקרוב!
-
@אילאוויטשער-חסיד מתי יוצא האלבאם הבא שלו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות