דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

המלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
צור
401 פוסטים 143 כותבים 56.4k צפיות 30 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • hakol mishamaimH hakol mishamaim

    תוך כדי שאני מחפשת את התשובה נראה לי שמצאתי עוד הלחמה תגידו אתם אם זה נקרא...
    https://youtu.be/VoinTuVXcYk
    https://youtu.be/43F50PRhByI

    ואם זה חסום באחת החסימות אז זה:
    שלמה כהן אנא
    ועוזיה צדוק כוכב מאיר

    נחמיהנ מנותק
    נחמיהנ מנותק
    נחמיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #195

    @hakol-mishamaim
    אגב תחילת השיר כוכב מאיר זה כמו שיר של אריק איינשטיין לבכות לך שהוא שר על הרב אורי זוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נחמיהנ מנותק
      נחמיהנ מנותק
      נחמיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #196

      יש לי כמה שירים מולחמים ואולי כבר הביאו את זה למעלה אבל מה שעקבתי לא ראיתי
      הראשון זה בשירים ישנים אחד זה ואתה קדוש יושב תהילות שכמדומני הלחין אח של ר' ברוך גריינמן שהפזמון שלו (קדוש...) הוא כמו הפזמון של יוודע של מב"ד
      השני זה השיר תנועלה של שלום למער במנגינה של השיר שהמז'ור שלה זה שיר ילדים ישראלי שמתחיל משהו כמו בואו בואו ילדים.... וזה מנגינה של האוטו גלידה..😊
      ויש גם סיפארט בשיר אחת שאלתי של בני לאופר ושלומי וילמן שהמקהלה שרה וזה מזכיר ממש את הפזמון של המנגינה של הכוהנים לפני "שלום"
      ויש עוד הרבה אם ניזכר, נעלה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נחמיהנ מנותק
        נחמיהנ מנותק
        נחמיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #197

        שני הלחמות נוספות
        החלק השלישי של השיר האגדי 'צווה צווה צווה' הוא ממש כמו הפזמון של השיר 'הרחמן' של ר' בנציון שנקר (שמבצע אותו גם זאנוויל בדיסק של לחיים זאנוויל )
        וגם השיר 'ברוך ה' חוץ מזה שהוא דומה ל 'לך אמר ליבי' של שטיינמץ אצל רכניץ 3 הוא גם דומה לקטע 'פירותיך מתוקים' מתוך השיר 'אילן' העממי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #198

          יאללה יאלילי של היום השמיני בפזמון. וכל יהודי הוא שליח ג''כ שלהם בפזמון.
          הזוי איך זה אותו הדבר בדיוק רק המילים שונות בעוד שעל הלחן את השיר החדש כתבו והלחינו האחים בלומשטיין,
          בעוד שהוא 1/1 כמו השיר שכתבו והלחינו האחים מרקוס בשיר יאללה יאלילי
          הזוי.

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נחמיהנ מנותק
            נחמיהנ מנותק
            נחמיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמיה
            #199

            השיר 'נגינתי' של איציק וינגרטן בפזמון הוא ממש כמו ישמח חתני המזרחי העממי
            בדוק ומנוסה..........

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נחמיהנ מנותק
              נחמיהנ מנותק
              נחמיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #200

              אגב שמתי לב שבשיר קרבן של בערי וובער במנגינה באמצע, ממש מזכיר את הפתיח לכל הנשמה של מב"ד

              Y שלומי 0ש 3 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • נחמיהנ נחמיה

                אגב שמתי לב שבשיר קרבן של בערי וובער במנגינה באמצע, ממש מזכיר את הפתיח לכל הנשמה של מב"ד

                Y מנותק
                Y מנותק
                yaakov
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #201
                פוסט זה נמחק!
                נחמיהנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y yaakov

                  פוסט זה נמחק!

                  נחמיהנ מנותק
                  נחמיהנ מנותק
                  נחמיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמיה
                  #202
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נחמיהנ נחמיה

                    אגב שמתי לב שבשיר קרבן של בערי וובער במנגינה באמצע, ממש מזכיר את הפתיח לכל הנשמה של מב"ד

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yaakov
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #203
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נחמיהנ נחמיה

                      אגב שמתי לב שבשיר קרבן של בערי וובער במנגינה באמצע, ממש מזכיר את הפתיח לכל הנשמה של מב"ד

                      שלומי 0ש מנותק
                      שלומי 0ש מנותק
                      שלומי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #204

                      @נחמיה רק בהתחלה.

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלומי 0ש שלומי 0

                        @נחמיה רק בהתחלה.

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                        #205

                        זאנר נהוראי אריאלי מעניין....
                        זאנר נהוראי אריאלי .mp3
                        ועוד כמה מהשירים האחרונים:
                        חיבורים מעניינים חיים ישראל וננתאל ישראל.mp3
                        חייים ישראל ומשה קליין ואלבז.mp3
                        ועוד משהו....
                        זאנר אביא ילסון.mp3

                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ארכיטקטא מנותק
                          ארכיטקטא מנותק
                          ארכיטקט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #206

                          אבי אילסון יש לי הכל המילים אלי זה חוזר אני מתעורר
                          בדיוק כמו במקום הכי רחוק שבעולם בניה ברבי במילים כל יום שעובר אני מתעורר
                          לא הבאתי קישורים כי אחד מוכר ואחד חילוני

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ארכיטקטא ארכיטקט

                            אבי אילסון יש לי הכל המילים אלי זה חוזר אני מתעורר
                            בדיוק כמו במקום הכי רחוק שבעולם בניה ברבי במילים כל יום שעובר אני מתעורר
                            לא הבאתי קישורים כי אחד מוכר ואחד חילוני

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                            #207

                            דוד בן ארזה
                            "שלוחות השמש זוהרות"
                            כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
                            (לא מצרף כי זה לא דתי)
                            וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
                            כמו "ת'ראש מעל המים",
                            יואלי דיקמן החדש של היום:
                            יואלי לא מתאים לך.mp3

                            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                            https://www.youtube.com/@ishaishin

                            סקופרס שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • S shin

                              דוד בן ארזה
                              "שלוחות השמש זוהרות"
                              כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
                              (לא מצרף כי זה לא דתי)
                              וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
                              כמו "ת'ראש מעל המים",
                              יואלי דיקמן החדש של היום:
                              יואלי לא מתאים לך.mp3

                              סקופרס מנותק
                              סקופרס מנותק
                              סקופר
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #208

                              השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
                              אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

                              גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

                              אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • S shin

                                דוד בן ארזה
                                "שלוחות השמש זוהרות"
                                כמו "שיהיה לנו שבוע טוב"....
                                (לא מצרף כי זה לא דתי)
                                וכן "כמו לביאה ת'בוקר"
                                כמו "ת'ראש מעל המים",
                                יואלי דיקמן החדש של היום:
                                יואלי לא מתאים לך.mp3

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #209

                                @shin
                                "שיהיה לנו שבוע טוב"....
                                זה כמו חנניה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • סקופרס סקופר

                                  השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
                                  אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

                                  גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

                                  אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמחה הגיטריסט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #210

                                  @סקופר אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                  השיר החדש של יואלי "נופל וקם" זה בנוי על אותו לחן כמו השיר קודם שלו "הלב שואל"...
                                  אז יש כמה שינוים אבל זה הספיק בשביל לטשטש את מחזור הלחן...

                                  גם השירים הקצביים של נהוראי אריאלי פשוט חוזרים על עצמם בפרט שכולם בלחנים שלו...

                                  אולי בהמשך כשאהיה משועמם (מה שכנראה לא יקרה בקרוב...) אכין לכם משהו

                                  אולי תשאל את יואלי אם זה אותו לחן כי זהפשוט נשמע אותו דבר
                                  כששמעתי את זה בדקתי אם אני לא שומע את הלב שואל, אמיתי!!!!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שלוימה'לה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #211

                                    יש לאחרונה באחד השירים של נמואל
                                    איזה "ורק אתה...."
                                    שממש דומה לזה של ישי ריבו מסיבת הסיבות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • S shin

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                      אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
                                      של עקיבא יש בך הכל
                                      ושל איציק דדיה לראות את הטוב
                                      ממש דומים במנגינה במילים
                                      " ויש למעלה מי שיעזור"
                                      "ורק אל תפחד לפול"
                                      תשמעו ותגידו!!! 😊
                                      4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

                                      בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #212

                                      @shin אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהמלחימים | זיהוי קטעים דומים מתוך שירים:

                                      אולי רק אנ ישמתי לב אבל שתי הקטעים בשירים
                                      של עקיבא יש בך הכל
                                      ושל איציק דדיה לראות את הטוב
                                      ממש דומים במנגינה במילים
                                      " ויש למעלה מי שיעזור"
                                      "ורק אל תפחד לפול"
                                      תשמעו ותגידו!!! 😊
                                      4_5805231153375874738_[cut_8sec]_join.mp3

                                      בהמשך הזמן ייצא שיר של חיים ישראל בשם "התפילות שלי פשוטות" וגם שם זה ממש "רק אל תפחד ליפול"....

                                      אמאלהה בוללל אחד על אחד

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • המאסטרו הנסתרה מנותק
                                        המאסטרו הנסתרה מנותק
                                        המאסטרו הנסתר
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #213

                                        שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                                        "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                        רדיו קול פליי 2023

                                        איילהא ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                          שני פתיחים שנשמעים בדיוק אותו דבר, וזה לא אותו מעבד הפתיח של השיר "כי אתה שומע" של אלי הרצליך ו"זוכרי זמירות" של זאנוויל וינברגר

                                          איילהא מנותק
                                          איילהא מנותק
                                          איילה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #214

                                          @המאסטרו-הנסתר זה בהחלט דומה.
                                          אבל ממש לא נשמע אותו דבר...

                                          👊 ...Never say never

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול