אני צריכה את השיר....
-
למישהו יש מושג מי שר את השיר שהמילים שלו הם: "כשם שאני מתכסה בטלית בעולם הזה כך כך אזכה לחיים....", זה נמצא בסרט ישן ממעמקים של גרובייס.
-
פעם ראשונה אני שומעת את השם של הזמר הזה, אבל ממש תודה ענקית פשוט אבא שלי שנים חיפש את השיר הזה
יש אפשרות להעלות לכאן את השיר בצורה שאוכל להוריד אותו??
ושוב תודה
-
@הודיה הוא לא זמר הוא היה מלחין.....
https://drive.google.com/file/d/1Vu7TNA52FKP7adZPLgBfnqgMjq74YXX3/view
יש את זה אבל זה קאבר של אייזיק האניג.... לדעתי הביצוע שלו אפילו יותר יפה
מצליחה להוריד?
@מחשב-נייד בעיקרון לא משנה לי מי שר אני רק צריכה את השיר מורד.....אפילו בלי סרטון...
-
@הודיה הוא לא זמר הוא היה מלחין.....
https://drive.google.com/file/d/1Vu7TNA52FKP7adZPLgBfnqgMjq74YXX3/view
יש את זה אבל זה קאבר של אייזיק האניג.... לדעתי הביצוע שלו אפילו יותר יפה
מצליחה להוריד?
@מחשב-נייד אייזיק האניג שר את זה במקורי על הדיסק "כנשר" של משה גולדמאן
-
@מחשב-נייד אייזיק האניג שר את זה במקורי על הדיסק "כנשר" של משה גולדמאן
-
@מחשב-נייד אני גם רק שמתי לב לפני כמה חודשים.
אחרי שאתה יודע תקשיב לזה ותראה שזה כ"כ ברור שזה הוא! -
@מחשב-נייד אני גם רק שמתי לב לפני כמה חודשים.
אחרי שאתה יודע תקשיב לזה ותראה שזה כ"כ ברור שזה הוא! -
@אבי-0 תבקש בבקות שירים יותר אנשים יראו את הפוסט ויעזרו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
וואי איזה קטע שזה הוא.... לא ידעתי...