בערי וועבר באלבום חדש קרבן
-
@אאא-1 על געב א שמייכל הוא כבר הוציא לפני 2שנים ועכשיו זה סתם פרסומת
הוא לא הולך להוציא קליפים על כל השירים[כמו שכתבו פה] זה רק פרסומת הוא יוציא על חלק כרגיל... -
למביני אידיש:
אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא, הרי זה של מאטי אילאוויטש...... כשהוא רוצה, הוא הכי יכול!!@אני-עצמי-רק-אפס אמר בבערי וועבר באלבום חדש קרבן:
למביני אידיש:
אין על השיר הזה על יוסף הצדיק. זה מטורף ומרגש עד דמעות.... איך לא,הלכתי לשמוע אחרי מה שכתבת ואכן דמעות ירדו מעיני שיר מטורף!!!!!!
וכמובן מחזק בהחלט -
@yaakov מה פתאום הקליפ לא יצא
-
@yaakov מה פתאום הקליפ לא יצא
-
@yaakov מה פתאום הקליפ לא יצא
@אילאוויטשער-חסיד ראיתי משהו לא הבנתי בדיוק אבל איזה סרטון של זה וכו'
-
@אילאוויטשער-חסיד ראיתי משהו לא הבנתי בדיוק אבל איזה סרטון של זה וכו'
-
@yaakov רק 20 שניות של זה יצאו עוד לפני 3 השבועות כמו שהוא עשה על כל האלבום אבל על חג שמח יש קליפ בטוח שמעתי שזה אמור לצאת בקרוב ומעניין אותי מתי?! כי בערי אמור להוציא עוד 2 קליפים בתקופה הקרובה אז מעניין אותי איך יסדר את זה?!...
-
https://www.youtube.com/watch?v=itz81F8Ug5A
בערי וועבער בקליפ חדש מתוך האלבום קרבן רצועה 7.........................................................חג שמח........................2022...........................
תביעו את דעתכם......?!... -
-
אני מאוד אוהב את השירה של בערי אב ל בכל מה שקשור לשיר קרבן אני מאוכזב כי הוא פספס את הפוטנציאל הגדול של השיר ובפרט אחרי ששמעתי את זה בלייב מהלחין הערשי זה סיפור אחר לגמרי זה נראה כמו שיר אחר
-
@שלומי-0 הוא הצליח מאוד אבל לדעתי זה לא ממש את הפוטנציאל של השיר כשתשמע את זה מהערשי ויינבערגער זה ממש שיר קומזיצי מוצלח שהולך בכמה שלבים עם הזמר והקהל למשל בערי מתחיל בכזה איטי רציני וכשהוא מגיע לקרבן לד' הוא נהיה כזה יותר שמח וזה שובר את הרציפות והכוונה של השיר ועוד פעם לדעתי
-
@שלומי-0 א. זה הצליח לא כמו כל השירים אבל הוא וודאי הצליח ב. משום מה כשבערי שר את זה ,השיר נשמע כבד ומסובך
אבל הערשי שר את זה ממש קליל
ג. וכמובן צריך סייעתא דשמייא@ב-ל-0 איפה הערשי שר את זה?[אגב גם לוי במוצש חי שר את זה מדהים]
ובערי שר את זה כבד כי ככה זה מתאים לביצוע באלבום וזה נכנס לאט לאט אותו הדבר היה עם ריבון הוא שר את זה פצצה אבל בסגנון מוזר ולכך זמן עד שזה תפס עכשיו זה להיט קומזיצי אדיר אותו דבר קרבן נכנס לאט לאט ועוד ישירו אותו אתה תראה משא"כ מאן דיהיב זה מהסוג להיטים שהולך ובא[הוא גם טוב].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות