תזמורת או די ג'י???
-
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
עם יוטיוב
לפני שהסרטון נפעל.. יש פרסומות

שלא תמיד מתאימות.. המלצה שלי אם את הולכת לאמץ תעניין של השירים דרך היוטיוב ,
זה להוריד אותם לפני
-
@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
עם יוטיוב
לפני שהסרטון נפעל.. יש פרסומות

שלא תמיד מתאימות.. המלצה שלי אם את הולכת לאמץ תעניין של השירים דרך היוטיוב ,
זה להוריד אותם לפני
@פונץ-בננה צודקת

אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה. -
@פונץ-בננה צודקת

אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה.@שרת-הרוק אמר בתזמורת או די ג'י???:
אבל ביוטיוב אפשר לשים מה שרוצים ולא מתוך רשימה.
את יכולה להוריד את כל השירים שאת רוצה למחשב ולעשות רשימה

-
ה המאסטרו הנסתר התייחס לנושא זה ב
-
ה המאסטרו הנסתר התייחס לנושא זה ב
-
@קוקה-קולה בקשר למה שרשמת בנושא הקודם
אז מה שזה כלים חיים
עדיין יש בומים מטורפים -
@קוקה-קולה בקשר למה שרשמת בנושא הקודם
אז מה שזה כלים חיים
עדיין יש בומים מטורפים -
@קוקה-קולה אבל עדיין זה כמו טראנסים
יש לך בומים מטורפיים.
והאזניים נגמרות -
@קוקה-קולה אבל עדיין זה כמו טראנסים
יש לך בומים מטורפיים.
והאזניים נגמרות@תמר-7 לפחות זה פחות זמן באירוע מאשר עם תזמורת
-
@תמר-7 לפחות זה פחות זמן באירוע מאשר עם תזמורת
@המאסטרו-הנסתר אבל
מה הקשר לזמן???
מי דיבר על זמן -
@המאסטרו-הנסתר אבל
מה הקשר לזמן???
מי דיבר על זמן@תמר-7 הסיבה שבגלל זה תזמורת זה יותר טוב
-
@תמר-7 הסיבה שבגלל זה תזמורת זה יותר טוב
@המאסטרו-הנסתר לא דיברנו על טראנסים???
-
@המאסטרו-הנסתר לא דיברנו על טראנסים???
@תמר-7 נכון, אבל הזכרת את זה שיש גם בתזמורת טראנסים, ולא רק באורגניסט בתור חסרון בתזמורת, אז מה שרציתי לומר, שיותר נעים לאוזן טראנסים עדינים למשך פרק זמן קצר יותר
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט תראה מה כתבנו
-
זה תלוי לגמרי באיזה אירוע
@שמחה-הגיטריסט למה?
מתי זה אמור להשתנות? -
לדעתי הכי חכם וזול, לחבר מחשב עם יוטיוב למערכת הגברה, להגריל איזה מישהו שישב על המחשב, וישים שירים.
-
זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
[תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....] -
זה תלוי באופי האירוע ואיזה אנשים הם בעלי השמחה
דיג"י נהוג בעיקר אצל חילונים------
שכנזי קלאס לא יביא די"גי בחיים במיוחד שזה בארמונות חן.......!!!!!!!!!
[תאמת שפעם אחת ראיתי שהיה די"גי בארמונות חן אצל בעלי תשובה....]הפעם ערכתי...
להבא יש לנסח בצורה עדינה יותר ולא מזלזלת ופוגענית!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות