בעיות איטיות חמורות בפורום!
-
@ntz אמנם כבר כתבתי שנדמה לי שהסתדר ותודה רבה.
אבל עכשיו נכנסתי לפורום והפורום ממש רץ!!!
הכל נפתח וזורם ברגע. איזה כיף לדפדף פה ככה!
(מעניין אותי אם עשיתם משהו או שזה פשוט קרה...
וכנראה שזה באמת לא קשור לכמות המשתמשים)
אז שוב כל הכבוד.@הכל-טוב-0
נכון גם לי פתאום זה התחיל לרוץ כבר לפני כמה ימים פשוט כיף לשוטט פה בפורום שזה לא ניתקע
@צוות-פיקוח שאפו על העבודה -
@ntz אמנם כבר כתבתי שנדמה לי שהסתדר ותודה רבה.
אבל עכשיו נכנסתי לפורום והפורום ממש רץ!!!
הכל נפתח וזורם ברגע. איזה כיף לדפדף פה ככה!
(מעניין אותי אם עשיתם משהו או שזה פשוט קרה...
וכנראה שזה באמת לא קשור לכמות המשתמשים)
אז שוב כל הכבוד.@הכל-טוב-0 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
מעניין אותי אם עשיתם משהו או שזה פשוט קרה...
עשינו משהו..


-
@הכל-טוב-0 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
מעניין אותי אם עשיתם משהו או שזה פשוט קרה...
עשינו משהו..


-
@הכל-טוב-0 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
מעניין אותי אם עשיתם משהו או שזה פשוט קרה...
עשינו משהו..


-
@שמעון-2 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
@ntz
יש לי איטיות בדווח על פוסט זה וזה מיאש לדווח כי עד שזה זז וכו'מה הכוונה?
לא נפתח החלון של הדיווח? -
@שמעון-2 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
@ntz נפתח אחרי בערך דקה ואז כשלוחצים דווח זה נסגר גם אחרי איזה דקה
מוזר.
ושאר הפורום רץ רגיל? -
@שמעון-2 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
@ntz
מענין אם זה קורא רק לי?

בעיקרון זה הודעת עומס.
אחרי ריענון זה מסתדר לא? -
@שמעון-2 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:
@ntz
מענין אם זה קורא רק לי?

בעיקרון זה הודעת עומס.
אחרי ריענון זה מסתדר לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
