זמר ממולץ לחופה
-
@ניגון-דוד אמר בזמר ממולץ לחופה:
@משה-0527 מוטי ויזל שר בחתונה עצמה ויש לו חופה במקום אחר
אגב הוא לוקח 3,000 ש"ח
אני מחפש משהו חסיד סבבה להעביר חופה חצי שעה ככה עם קול יפה בלי גראמנים וכאלה ....מוטי זמר חתונות אין לו זמן ללכת לפה בשביל חופה ואחרי זה לסוע למקום אחר לחתונה
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר בזמר ממולץ לחופה:
מוטי זמר חתונות אין לו זמן ללכת לפה בשביל חופה ואחרי זה לסוע למקום אחר לחתונה
למה לכתוב בלי לדעת..
מוטי היוםבין החזקים בחופות בציבור החסידי.
ובדידי הוווה עובדה הוא הולך לשיר אצלי ולא הולך להיות בחופה .... -
לא ניראלי שיש אחד כזה במחיר כזה
-
@ניגון-דוד טוב גם זמר מתחיל? לא מפורסם?
-
@ניגון-דוד אמר בזמר ממולץ לחופה:
מחפש זמר ממולץ לחופה בלבד ! סביבות ה1500 ש"ח יש קלידן כבר
חסידי כמובן !הייתי ממליצה על ארי היל אבל בטח הוא יותר יקר מ1500
אז אולי יענקי היל או מוטי גולדמןוסתם, לצערי כמעט ואין זמרים במחירים כאלו גם המתחילים יקרים יותר.... זה שוק יקר מאוד!
-
@ניגון-דוד אין לי מושג כמה הוא לוקח אבל
מנדי וייס זמר מצויין -
אציק אורלב
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה הוא נראה לי לוקח קצת יותר....
-
אני אעשה פה קצת סיכום:
יונתן שינפלד וכל הגדולים לוקחים למעלה מעשר אלף שקל רק כדי לסבר לכם את האוזן...
המלצה שלי @ניגון-דוד תתקשר למפיקים ותשאל אותם לגבי זמרים מתחילים אנחנו עשינו את זה לפני 4 שני וקיבלנו את ארי מן באולי 4,000₪....
נ.ב- המחירים היום גבוהים אולי @yaakov מכיר מישהו זול?בהצלחה ורק בשמחות!!
-
יונתן שינפלד זה טס!!!!!!!
-
יונתן שינפלד זה טס!!!!!!!
@דודו-בלוקה אבל סליחה שאני אומרת אבל אין לו עליותתת
-
@דודו-בלוקה אבל סליחה שאני אומרת אבל אין לו עליותתת
@chagit03 למה צריך עליות בחופה?

עליות זה מרגש?.... -
@chagit03 למה צריך עליות בחופה?

עליות זה מרגש?....@דודו-בלוקה הכי צריך שבעולם כי זה מרגש מאודדד
-
אולי יענקי אויש?
ממש מתוק מרגש וצעיר הגיוני שזה טווח המחירים שלו. -
אולי יענקי אויש?
ממש מתוק מרגש וצעיר הגיוני שזה טווח המחירים שלו.@א-רקידה-לע אמר בזמר ממולץ לחופה:
אולי יענקי אויש?
ממש מתוק מרגש וצעיר הגיוני שזה טווח המחירים שלו. -
צור קשר עם נטע לוין
ותשאל אותו אם יש לו כזה אחד שהוא רוצה לקדם אותו
שיעשה עליכם סטז' במחיר מוזל@שלוימה-לה אמר בזמר ממולץ לחופה:
צור קשר עם נטע לוין
ותשאל אותו אם יש לו כזה אחד שהוא רוצה לקדם אותו
שיעשה עליכם סטז' במחיר מוזל@ניגון-דוד כמו שאמרתי לעיל זו הדרך היחידה לקבל זמר במחיר כזה זול
-
אני אעשה פה קצת סיכום:
יונתן שינפלד וכל הגדולים לוקחים למעלה מעשר אלף שקל רק כדי לסבר לכם את האוזן...
המלצה שלי @ניגון-דוד תתקשר למפיקים ותשאל אותם לגבי זמרים מתחילים אנחנו עשינו את זה לפני 4 שני וקיבלנו את ארי מן באולי 4,000₪....
נ.ב- המחירים היום גבוהים אולי @yaakov מכיר מישהו זול?בהצלחה ורק בשמחות!!
@נוי עם תזמורת למעלה מ 10,000 והוא חוץ מזה מגיע רק עם ארהלה נחשוני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות