שם לפורום
-
רק לא זה
אל תחליפו את הכתובת עד שפתחו לי בחסימה את האתר -
בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
שתפו חברים
ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
הנהלת הפורום -
@מוישי-1 @אחות-קטנה
הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות- לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
- לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
- האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה
אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
מקווה שהובנתי נכון
@מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי -
@מוישי-1 @אחות-קטנה
הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות- לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
- לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
- האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה
אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
מקווה שהובנתי נכון
@מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי -
-
@מוישי-1 @אחות-קטנה
הסיבה שמחליפים שם היא בין היתר היות שמחליפים שרת
מהרוקו לקונטאבו (למי שזה אומר משהו) כחלק מזה חייבים להחליף כתובת דומיין שימו לב שבכתובת האתר יש את השרת הרוקו
אנחנו חייבים לשדרג מהסיבות הבאות- לעצור את הקריסות החוזרות ונשנות של האתר
- לתת לכם את האפשרות (סו"ס) להעלות קבצים לפורום
- האתר יהיה מהיר בהרבה יותר בעז"ה
אנו מודעים לאי הנוחות שבזה ונעשה הכל מצידנו על מנת לפתוח את האתר בכל החסימות (אגב אין שום סיבה שמה שהיה עד היום פתוח ייחסם לכם)
מקווה שהובנתי נכון
@מוטי-טבק תקן אותי אם טעיתי -
-
@צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.כל מי שהזכרת פה- חשוב ביותר-
ובהחלט מגיע להם שאפו ענק!!
אבל-
הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
אז...
תודה ענקית -- -
בשעה טובה כבוד המנהל היקר החליט לשדרג את הפורום
כחלק מהשדרוג יוחלף שם האתר והדומיין (כתובת האתר)
הנהלת האתר תעלה מחר סקר מיוחד שישפיע על קבלת ההחלטה
הסקר יעלה מחר בשעות הצהריים
שתפו חברים
ניתן לשלוח עד מחר בשתיים רעיונות לשרשור הזה
הנהלת הפורום -
צ צור נעל נושא זה ב-
-
-
@צור האמת היא... צודק. פורום מעניין מלא תוכן וסקופים הרבה שירים. גם ווקאלים
אפילו יותר טוב מפורום המוזיקה בפרוג. פורום מושלם, תודה רבה ל @ntz ו @מוטי-טבק ו @חברים בשמי ובשם כל המשתמשים.כל מי שהזכרת פה- חשוב ביותר-
ובהחלט מגיע להם שאפו ענק!!
אבל-
הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
אז...
תודה ענקית --הייתי חייבת להוסיף- תודה רבה ל- @צור ,
שנמצא פה בשטח הרבה שעות...מפקח על התקינות של האתר, הרמה שלו, ודבריים טכניים.
כמה שאנשים "שונאים" פיקוח...זה הדבר היחיד שגורם פה לאתר להשאר פתוח בחסימות השונות.
אז...
תודה ענקית --ותודה לשאר הפיקוח הסמוי שכאן שמעדיפים להיות בצל
ותודה לעשרות ששולחים דיווחים כל העת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות