דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
641 פוסטים 94 כותבים 93.7k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #342

    @TALY אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

    כן זה אני כאן
    באה אלייך
    מחפשת עיניים טובות
    שהיו לי כל הדרך
    ועכשיו הם כבר חומקות
    לאיפה כל הטוב הזה ברח
    המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש

    כשקראתי אותו שרתי את השיר עם המנגינה
    כתבת אותו אחרי ששמעת את "רק עוד רגע" של עקיבא? 😉
    אהבתי ממש♥

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #343

      וואו חברימוס תהיו בריאים!
      איזו התכתבות...

      @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה

      ביום שאיבדתי ת'עצמי
      אנשים חשבו
      שאז מתתי...
      אבל לא שיערו
      שהחיים שלי נגמרו
      ביום הזה
      שזה קרה
      ביום שהרסו לי תחיים

      וואו איזו צמרמורתתתת....
      נדיר!!!!
      חייבת להדגיש שההתחלה של השיר מושלם!! מושך את הקורא להמשיך עד הסוף את השיר...
      לייק אדיר!

      וגם- @טותיייי
      שיר מדהים!!! את לא יודעת כמה עמוק נכנס אלי השיר...

      ובכללי- מעריצה את כל האמיצים החדשים! אתם אחלה!!!
      תמשיכו לכתוב מהלב- מבטיחה לכם שזה השירים הכי יפים שיש!!

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #344

        @יעל-ק אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

        על מה החלומות
        מתלוצצות בלילה
        כשאני סוף סוף נופלת שדודה

        ואוו שיר ליילי מהמםם 😊
        רק תיקון קטן,
        על מה החלומות מתלוצצים בלילה

        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

        יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #345

          @נעמי16 שיר מושלם!!!!!
          כישרון מולד!!!
          מזה הדבר הזה?? אנחנו מחכים לעוד..
          בקשה להוציא מהמגירה קדימה..
          זה נגע לי בול בנקודה.
          כתיבה יפה, זורמת ואלגנטית!
          אהבתי בטירוףףף!
          השיר מצורף כאן , חייב צפייה!!

          באמת שאני-
          רוצה וכוספת
          מנסה ושואפת
          אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

          שאיפות ומטרות נעולות בכספת
          שאננות שעוטפת
          שגרה ששוטפת
          ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

          החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
          אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
          ובסוף היום ,דמעות נוטפת
          שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

          הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
          מפסיקה את הטרפת
          את השכבות מקלפת
          בכמיהת אמת נעטפת
          בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • שיר נולדש שיר נולד

            @נעמי16 שיר מושלם!!!!!
            כישרון מולד!!!
            מזה הדבר הזה?? אנחנו מחכים לעוד..
            בקשה להוציא מהמגירה קדימה..
            זה נגע לי בול בנקודה.
            כתיבה יפה, זורמת ואלגנטית!
            אהבתי בטירוףףף!
            השיר מצורף כאן , חייב צפייה!!

            באמת שאני-
            רוצה וכוספת
            מנסה ושואפת
            אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

            שאיפות ומטרות נעולות בכספת
            שאננות שעוטפת
            שגרה ששוטפת
            ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

            החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
            אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
            ובסוף היום ,דמעות נוטפת
            שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

            הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
            מפסיקה את הטרפת
            את השכבות מקלפת
            בכמיהת אמת נעטפת
            בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

            נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #346

            @שיר-נולד תודה!!
            זה מרגש אותי בטירוף...זה שיר ראשון ולא ציפיתי לכזה פרגון
            וואו...באמת שגרמת לי להסמיק עכשיו.

            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • davidovskD מנותק
              davidovskD מנותק
              davidovsk
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #347

              @נעמי16 ואוווו פשוט שיר מטורף כתיבה מילים ברמה גבוה מאודדד
              בהלם איך התלבטת בכלל אם לעלות או לא
              מחכה לעוד חומרים ממך👍

              "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
              ג'רארד ויי

              נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • davidovskD davidovsk

                @נעמי16 ואוווו פשוט שיר מטורף כתיבה מילים ברמה גבוה מאודדד
                בהלם איך התלבטת בכלל אם לעלות או לא
                מחכה לעוד חומרים ממך👍

                נעמי16נ מנותק
                נעמי16נ מנותק
                נעמי16
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #348

                @davidovsk תודה!!
                משתמש מקסים מהפורום😉

                יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #349

                  וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
                  את כותבת מושלם
                  וממש נוגע ללב
                  תמשיכי לכתוב...
                  מחכה לעוד

                  אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                    וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
                    את כותבת מושלם
                    וממש נוגע ללב
                    תמשיכי לכתוב...
                    מחכה לעוד

                    טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #350

                    @תהילה-כהן-0 תחכי למחר 😄 כי אסור לכתוב יותר מאחד הבנתי

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #351

                      סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                      תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                      אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                      אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                      תתחילו לכתוב מהלב...

                      davidovskD לא הכל טוב אבל הכל לטובהל חסידייה אוטנטיתח יעל ק.י 4 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                        תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                        אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                        אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                        תתחילו לכתוב מהלב...

                        davidovskD מנותק
                        davidovskD מנותק
                        davidovsk
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #352

                        @שמעון-2 יש להם לב גדול עם הרבה מקום לשירים🙄 😂

                        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                        ג'רארד ויי

                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • davidovskD davidovsk

                          @שמעון-2 יש להם לב גדול עם הרבה מקום לשירים🙄 😂

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #353

                          @davidovsk
                          לא הייתי קורא כאן להכל שירים!
                          אלא סיפורים שהם רואים בעניים וכותבים!
                          לכו תכתבו ספר!


                          תכתבו שירים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                            תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                            אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                            אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                            תתחילו לכתוב מהלב...

                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #354

                            @שמעון-2 לא הבנתי מה אתה בא לומר?

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                              תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                              אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                              אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                              תתחילו לכתוב מהלב...

                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #355

                              @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                              סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                              תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                              אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                              אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                              תתחילו לכתוב מהלב...

                              כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                              אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                              @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                              למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                              @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                              טותייייט לא הכל טוב אבל הכל לטובהל דניאל 0ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                              7
                              • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                                תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                                אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                                אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                                תתחילו לכתוב מהלב...

                                כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                                אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                                @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                                למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                                @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                                טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #356

                                @חסידייה-אוטנטית אבל מפחיד אותי לשלוח בלי הקדשות לא יודעת למה...

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                  @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                  סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                                  תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                                  אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                                  אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                                  תתחילו לכתוב מהלב...

                                  כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                                  אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                                  @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                                  למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                                  @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #357

                                  @חסידייה-אוטנטית
                                  👍צודקת לגמרי
                                  כתבת בול את מה שחשבתי

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                    @חסידייה-אוטנטית
                                    👍צודקת לגמרי
                                    כתבת בול את מה שחשבתי

                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #358

                                    @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה😉

                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                      @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה😉

                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #359

                                      @חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
                                      כי לי זה ממש הפריע
                                      ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
                                      אז מענין במת מה הוא בא לומר

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                        @חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
                                        כי לי זה ממש הפריע
                                        ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
                                        אז מענין במת מה הוא בא לומר

                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #360
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                          @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                          סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                                          תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                                          אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                                          אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                                          תתחילו לכתוב מהלב...

                                          כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                                          אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                                          @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                                          למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                                          @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                                          דניאל 0ד מנותק
                                          דניאל 0ד מנותק
                                          דניאל 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #361

                                          ההבדל פשוט:)
                                          לך קוראים:> @שמעון-2
                                          לוהם קוראים:@חסידייה-אוטנטית

                                          @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                                          ''מוזיקה זה כמו חלב, יש מי שאלרגי יש מי שאוהב ויש כאלה שזה המזון היחיד שלהם''🍼👶

                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול