צלצולים / רינגטונים לפלאפון
-
@יובל-א סתם ככה, זה לא מהפזמון
או שעשית את זה בכוונה@תהילה-כהן-0
זה אמנם הפתיח של השיר אבל הוא מאוד יפה ומתאים לצלצול -
@יעל-סוויסה כן אבל אני לוחצת על אחד השירים והוא כותב לי הגעת לעמוד שאינו קיים
תוכלי לעלות שוב?@יהודי-קדוש
אני שולחת לצלצול של משה קליים לנסות
תבדוק אם זה עובד לך צילצול לנסות משה קליין וגד אלבז.mp3 -
@יהודי-קדוש
אני שולחת לצלצול של משה קליים לנסות
תבדוק אם זה עובד לך צילצול לנסות משה קליין וגד אלבז.mp3@יעל-סוויסה עובד תודה רבה!!!!!
-
@יהודי-קדוש
אני שולחת לצלצול של משה קליים לנסות
תבדוק אם זה עובד לך צילצול לנסות משה קליין וגד אלבז.mp3בדקתי וראיתי שאין לי אפשרות לשלוח מעל שתי צלצולים בהודעה אחת
לכן אם תרצו צלצול כשלהו ממה ששלחתי תכתבו וישלחו לכם -
@shoshi2022
טיפ: אם את רוצה משהו ממשהו תתיגי אותו
זה שטרודל @ ואח"כ שם המשתמש (שבד"כ יקפוץ לך אוטומטית אחרי שתעשי שטרודל וכמה אותיות ראשונות משם המשתמש שאותו את רוצה לתייג)
בהצלחה וברוכה הבאה לפורום!!@נוי שמעתי ששווה לתייג אותך

יש מצב את הפזמון של השיר ממעמקים של גד אלבז? -
@תהילה-כהן-0
זה אמנם הפתיח של השיר אבל הוא מאוד יפה ומתאים לצלצול@יובל-א אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@תהילה-כהן-0
זה אמנם הפתיח של השיר אבל הוא מאוד יפה ומתאים לצלצולצודק
זה יפה ככה לצילצול -
אפשר בבקשה צלצול של השיר ללכת בלי לראות של נהוראי אריאלי? תודה מראש
-
אפשר בבקשה צלצול של השיר ללכת בלי לראות של נהוראי אריאלי? תודה מראש
-
יש למישהו צלצול של ירושלים של איתי בן דוד?
תודה מראש -
@חכם_בלילה דוד-ירושלים (1).mp3 זה טוב? לא אני חתכתי,שלחו לי..
-
@חכם_בלילה דוד-ירושלים (1).mp3 זה טוב? לא אני חתכתי,שלחו לי..
@אוריה-דרעי זה מעולה תודה רבה!!
איזה מהירות!!! -
@אוריה-דרעי
ברגיל צלצול לפלאפון צריך להיות 30 שניות לא יותר, -
ת תהילוש התייחס לנושא זה ב
-
@אוריה-דרעי
ברגיל צלצול לפלאפון צריך להיות 30 שניות לא יותר,@שמעון-2 זה משנה? לא נראלי..
-
@שמעון-2 זה משנה? לא נראלי..
@אוריה-דרעי ככה זה בהגדרות של הפלאפון 30 שניות הוא לא ישמיע יותר משלושים שניות
-
@שמעון-2 בסדרר..אני לא חתכתי, זה אלף. דבר שני זה לא משנה אם אחרי 30 שניות זה נגמר..
-
@שמעון-2 בסדרר..אני לא חתכתי, זה אלף. דבר שני זה לא משנה אם אחרי 30 שניות זה נגמר..
@אוריה-דרעי
אבל לפעם הבאה עדיף 30 -
אפשר צלצול של "סיבת הסיבות", מדקה 2:31?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות