-
@davidovsk איך????
@נעמי16 יכול להיות שיש אבל אין לי מושג איך עושים את זה!!
-
-
@davidovsk איך????
@נעמי16 יכול להיות שיש אבל אין לי מושג איך עושים את זה!!
@קוקה-קולה תיכנס בטלפון איפה שכל הכלים(מחשבון סורק וכו') ושם יש הסרטת מסך
-
@קוקה-קולה תיכנס בטלפון איפה שכל הכלים(מחשבון סורק וכו') ושם יש הסרטת מסך
@davidovsk למה להסתבך? אתה לא יכול להגיד ישר איך עושים את זה (על מה לוחצים)
כשנכנסים לסטטוס? -
@קוקה-קולה גם בדף שאתה מוריד מלמעלה איפה שיש לך בלוטוס, פנס, חיבור לווייפיי אז אמור להיות שם גם מקליט מסך

-
@davidovsk למה להסתבך? אתה לא יכול להגיד ישר איך עושים את זה (על מה לוחצים)
כשנכנסים לסטטוס?@קוקה-קולה אי אפשר להוריד סטטוסים אלא אם כן יש לך ווצאפ פרוץ
-
@קוקה-קולה אי אפשר להוריד סטטוסים אלא אם כן יש לך ווצאפ פרוץ
@davidovsk שזה אומר?
-
@davidovsk שזה אומר?
@קוקה-קולה שהאפשרות היחידה לשלוח את הסרטון זה הסרטת מסך
-
@קוקה-קולה שהאפשרות היחידה לשלוח את הסרטון זה הסרטת מסך
@davidovsk לא, שאלתי מה הכוונה ווצאפ פרוץ?
-
@davidovsk שזה אומר?
@קוקה-קולה מה הבעיה?
תכתוב לו הודעה שאתה מעוניין בסרטו ואם הוא יכול לשלוח לך את זה בוואצפ. -
@davidovsk לא, שאלתי מה הכוונה ווצאפ פרוץ?
@קוקה-קולה זה ווצאפ שמורידים מהטלגרם
-
@קוקה-קולה מה הבעיה?
תכתוב לו הודעה שאתה מעוניין בסרטו ואם הוא יכול לשלוח לך את זה בוואצפ. -
@קוקה-קולה אמר ביואלי דיקמן:
@נעמי16 יש צילום מסך בלחיצה על שני כפתורים אבל מה זה יעזור להם צילום?
@קוקה-קולה אמר ביואלי דיקמן:
@נעמי16 יש צילום מסך בלחיצה על שני כפתורים אבל מה זה יעזור להם צילום?
@קוקה-קולה אמר ביואלי דיקמן:
@נעמי16 יש צילום מסך בלחיצה על שני כפתורים אבל מה זה יעזור להם צילום?
יעזור
-
היי אני רואה שהסתבכתם פה איך מורדים סטטוס אז יש לי דרך הכי קלה תיכנסו לקבצים שלי בצד שמאל יש שלוש נקודות תלחצו על הגדרות ותחפשו הגדרה בשם קבצים מוסתרים תלחצו על הגדרה זו ואז כל הסטטוסים שאתם צופים בהם ירדו ישירות לקבצים
איך מוצאים את הסטטוס?
תכנסו לתקייה בקבצים בשם ווצאפ( לפי חיפוש )ואז יש לכם תקייה באנגלית בשם אודיו תיכנסו לתקייה ואז תיראו עוד תקייה בשם stattos ואז תיראו את כל הקבצים
בהצלחה!!!!
מקווה שלא היסתבכתם

-
@קוקה-קולה וואלה הייתי שם
אולי רואים אותי חחחחחחחחחח

-
@קוקה-קולה וואלה הייתי שם
אולי רואים אותי חחחחחחחחחח

-
@תותי אוקי אז ככה
א. מסריטים ושומרים בגלריה
ב. נכנסים למג'יקוד
ג. לוחצים על לגרור קובץ
ד. פותחים משם לקבצים של המכשיר
ה. מעלים
ו. מחכים קצת עד שיראה לך קישור
ז. מעתיקים את הקישור
ח. מדביקים במנוע החיפוש
ט. עדיין לא לוחצים על אנטר (ENTHRׂׂׂ)
י. מוסיפים כוכביות לקישור
יא. לוחצים אנטר
יב. מעתיקים לפוסט בפורום
יג. שולחים אותו
מקווה שיצא ברור
-
היי אני רואה שהסתבכתם פה איך מורדים סטטוס אז יש לי דרך הכי קלה תיכנסו לקבצים שלי בצד שמאל יש שלוש נקודות תלחצו על הגדרות ותחפשו הגדרה בשם קבצים מוסתרים תלחצו על הגדרה זו ואז כל הסטטוסים שאתם צופים בהם ירדו ישירות לקבצים
איך מוצאים את הסטטוס?
תכנסו לתקייה בקבצים בשם ווצאפ( לפי חיפוש )ואז יש לכם תקייה באנגלית בשם אודיו תיכנסו לתקייה ואז תיראו עוד תקייה בשם stattos ואז תיראו את כל הקבצים
בהצלחה!!!!
מקווה שלא היסתבכתם

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
הסטטוס מהפאלפון

