דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב

דעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
35 פוסטים 12 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 9 906

    @davidovsk @davidovsk תיכנס ותראה שזה הרבה יותר רחב מהנקודה הזאת
    זה סקר שעוסק ברדיו בצורה יותר רחבה מהשאלה הזאת בוחרים נקודתית שדרן מועדף.. (הבאנו את כל כל השדרנים שמגישים תכניות מוזיקה בקול חי / קול ברמה / קול חי מיוזיק / קול פליי) ובנוסף איזו תחנה מועדפת..

    davidovskD מנותק
    davidovskD מנותק
    davidovsk
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @906 מה זה "הבאנו" זה אתה יצרת את הסקר?

    "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
    ג'רארד ויי

    9 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • davidovskD davidovsk

      @906 מה זה "הבאנו" זה אתה יצרת את הסקר?

      9 מנותק
      9 מנותק
      906
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @davidovsk כן.. בקרוב שייחשף באתר מה הפרוייקט שהולך להיות שהסקר הזה הוא רק חלק קטן ממנו (מנהל האתר כבר יודע מזה ואישר) אולי תבין למה כתבתי בלשון 'הבאנו'

      davidovskD מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • 9 906

        @davidovsk כן.. בקרוב שייחשף באתר מה הפרוייקט שהולך להיות שהסקר הזה הוא רק חלק קטן ממנו (מנהל האתר כבר יודע מזה ואישר) אולי תבין למה כתבתי בלשון 'הבאנו'

        davidovskD מנותק
        davidovskD מנותק
        davidovsk
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @906 יאייי מחכה בכיליון עיניים

        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
        ג'רארד ויי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 9 906

          @davidovsk כן.. בקרוב שייחשף באתר מה הפרוייקט שהולך להיות שהסקר הזה הוא רק חלק קטן ממנו (מנהל האתר כבר יודע מזה ואישר) אולי תבין למה כתבתי בלשון 'הבאנו'

          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
          #10

          @906 אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

          @davidovsk כן.. בקרוב שייחשף באתר מה הפרוייקט שהולך להיות שהסקר הזה הוא רק חלק קטן ממנו (מנהל האתר כבר יודע מזה ואישר) אולי תבין למה כתבתי בלשון 'הבאנו'

          גם אני מאשר שהעניין ידוע לצוות....
          בהחלט יש למה לחכות (כמובן ששום דבר לא סגור!)

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          9 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקהמ מוזיקה

            @906 אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

            @davidovsk כן.. בקרוב שייחשף באתר מה הפרוייקט שהולך להיות שהסקר הזה הוא רק חלק קטן ממנו (מנהל האתר כבר יודע מזה ואישר) אולי תבין למה כתבתי בלשון 'הבאנו'

            גם אני מאשר שהעניין ידוע לצוות....
            בהחלט יש למה לחכות (כמובן ששום דבר לא סגור!)

            9 מנותק
            9 מנותק
            906
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @מוזיקה הדגשתי את זה בכוונה כי אני ידעתי שיקומו ויגידו שאסור לפרסם סקרים וכו'
            צריך גם לבקש מהנהלת האתר לשים את הסקר הזה אולי במקום יותר בולט ולא כחלק מבמת הדיונים (שאני שמתי אותו כאן) למרות שבינתיים אני מסתכל על ההצבעות של החצי שעה אחרונה ואני רואה רייטינג מפתיע ביותר לשעה שכזו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • davidovskD davidovsk

              @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @davidovsk אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

              @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

              ולדעתי זה סקר שמצביעים לו בדיוק כמה צוציקים מפורום מקצב, ככה שזה לא באמת מצביע על המציאות בשטח🙄
              (לא מזלזלת, אבל לא ככה מבצעים סקרים... זה לא אמיתי בעליל)

              קוקה קולהק 9 4 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @davidovsk אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

                @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

                ולדעתי זה סקר שמצביעים לו בדיוק כמה צוציקים מפורום מקצב, ככה שזה לא באמת מצביע על המציאות בשטח🙄
                (לא מזלזלת, אבל לא ככה מבצעים סקרים... זה לא אמיתי בעליל)

                קוקה קולהק מנותק
                קוקה קולהק מנותק
                קוקה קולה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @ב-ב יש מצב... אבל למה לא? זה נחמד, ויכול להיות באמת שזה כן יהיה רציני....
                עם הזמן נדע....
                בכל מיקרה אין מה להפסיד....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @davidovsk אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

                  @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

                  ולדעתי זה סקר שמצביעים לו בדיוק כמה צוציקים מפורום מקצב, ככה שזה לא באמת מצביע על המציאות בשטח🙄
                  (לא מזלזלת, אבל לא ככה מבצעים סקרים... זה לא אמיתי בעליל)

                  9 מנותק
                  9 מנותק
                  906
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @davidovsk אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

                    @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

                    ולדעתי זה סקר שמצביעים לו בדיוק כמה צוציקים מפורום מקצב, ככה שזה לא באמת מצביע על המציאות בשטח🙄
                    (לא מזלזלת, אבל לא ככה מבצעים סקרים... זה לא אמיתי בעליל)

                    9 מנותק
                    9 מנותק
                    906
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי טבק
                    #15

                    @ב-ב @ב-ב זה סתם לקחת את זה למקום לא נכון..
                    אני לא בא בשביל להוציא בהמשך החודש את התוצאות ולדפוק על השולחן ולומר: תשמעו התחנה הזאת היא התחנה המואזנת ביותר בציבור החרדי על פי הסקר שערכתי שענו עליו כמה מאות אנשים.. ממש לא זה לא סקר TGI (שגם הוא לא הכי מדויק) זהו סקר שאני מקיים כאן כמו עד הרבה סקרים נוספים שמעלים כאן ובאתרים אחרים שונים שהקונספט של הסקר הוא לברר את אותו עניין בקרב הגולשים של אותו אתר.. לא צריך להביא את זה למקום של סקר TGI שיצביע על המציאות אלא כמו עוד סקרים רבים שמקיימים באתרים שהם נקודתיים לגולשי אותו אתר [וגולשי האתר כאן לפי הכמות דירוגים המפתיעה וההצבעות שקיבלתי כאן מחברי הפורום שהגיעה וזרמה בלי הפסקה בשעה הכ''כ מאוחרת בלילה שהסקר עלה לאתר ובזמן קצר מאוד מוכיחים ומראים שזה פופולרי מאוד ושבקצב הזה נגיע לכמות גדולה מאוד של מדרגים שכן תיתן אינדקיציה מסויימת] וגם אם לא נגיע לכמות גדולה (עד עכשיו לא נראה בכלל שזה הולך לכמות קטנה) זה סקר כמו שמפרסמים סקרים בקווי תוכן שונים ובאתרים שונים
                    אני כותב מאוד ארוך... אבל צריך להבין מה הקונספט של הסקר ומה מנסים להשיג דרכו לפני שאומרים שהוא לא מוצלח ולא יעיל
                    מה שגם אם נכנסת לסקר תגלה שיש פה משהו מיוחד ושונה: רשימה מלאה של כל שדרני הרדיו שמגישים תכניות מוזיקה (קול פליי-קול חי מיוזיק-קול-חי-קול ברמה) ואף פעם לא נגעו בנושא הזה מעבר ליואלי דיקמן / מנחם טוקר.. ועוד יותר מעניין שבכמות דירוגים שיש כרגע (כמה עשרות מדרגים) רואים מגמה מעניינת לכיוון שדרן מסויים מקול חי מיוזיק ולא למנחם טוקר ויואלי דיקמן.. וזה מראה על הרבה (וגם מראה על חשיבה מקורית נכונה ואמיתית של המדרגים) על אף שעם הזמן ועם העלייה של כמות המדרגים דברים יכולים להשתנות מן הקצה אל הקצה..


                    @ב-ב ואם אתה מתכוון ל'כמה צוציקים' במובן כמותי אז אני יעדכן אותך שלפי הדירוגים כרגע יש יותר מכמה צוציקים והמספרים הם גבוהים.. וזה ימשיך לעלות במשך תקופת הדירוג הדי ארוכה שהצבנו
                    ואם במובן איכותי.. אז הסקר הזה הוא לא סקר שצריך להיות מייבין גדול בשביל לענות עליו.. אנשים בוחרים את התחנות שהם אוהבים לשמוע ואת השדרן שהם אוהבים לשמוע כל אחד לפי טעמו ועניינו..
                    וזה ההזדמנות לומר תודה לכל מי שנכנס ומדרג.. סקר ראשון מהמיזם הזה (שכמו שציינתי הוא חלק מפרוייקט מיוחד שבעז''ה יראה אור בקרוב) ומשמח לראות את ההיענות והשיתוף פעולה שתהפוך את הסקר הזה לדבר גדול ומיוחד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      @davidovsk אמר בדעת קהל - סקר המוזיקה הגדול | חודש אב - בין הזמנים תשפ''ב:

                      @906 לדעתי כל הסקר הזה נועד רק לשאלה איזה תחנת רדיו עדיף חי או ברמה

                      ולדעתי זה סקר שמצביעים לו בדיוק כמה צוציקים מפורום מקצב, ככה שזה לא באמת מצביע על המציאות בשטח🙄
                      (לא מזלזלת, אבל לא ככה מבצעים סקרים... זה לא אמיתי בעליל)

                      9 מנותק
                      9 מנותק
                      906
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16
                      פוסט זה נמחק!
                      קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 9 906

                        פוסט זה נמחק!

                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                        #17

                        @906 ולמה אי אפשר ליראות את התוצאות?
                        בהתחלה היה אפשר....

                        9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קוקה קולהק קוקה קולה

                          @906 ולמה אי אפשר ליראות את התוצאות?
                          בהתחלה היה אפשר....

                          9 מנותק
                          9 מנותק
                          906
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי טבק
                          #18

                          @קוקה-קולה
                          זה התאפשר בטעות לגמרי.. אנחנו רוצים לשמור על הפתעה ולפרסם את התוצאות שיסתיים זמן הדירוג.. אין קטע אם כל מדרג רואה את כל התוצאות כי הקונספט הוא לפרסם את זה בצורה מיוחדת שתדעו עליה בהמשך (במסגרת הפרוייקט שיהיה כנראה, הסקר הזה הוא לא כמו שאר הסקרים שבאתר מהבחינה הזאת)


                          @906 נפתח בהמשך את האפשרות שכל אחד יוכל לקבל אפשרות לראות את מה שהוא עצמו דירג.. מין סיכום למייל
                          את האפשרות לראות את התוצאות של כולם לא נפתח כי זה לא הקונספט

                          9 מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • 9 906

                            @קוקה-קולה
                            זה התאפשר בטעות לגמרי.. אנחנו רוצים לשמור על הפתעה ולפרסם את התוצאות שיסתיים זמן הדירוג.. אין קטע אם כל מדרג רואה את כל התוצאות כי הקונספט הוא לפרסם את זה בצורה מיוחדת שתדעו עליה בהמשך (במסגרת הפרוייקט שיהיה כנראה, הסקר הזה הוא לא כמו שאר הסקרים שבאתר מהבחינה הזאת)


                            @906 נפתח בהמשך את האפשרות שכל אחד יוכל לקבל אפשרות לראות את מה שהוא עצמו דירג.. מין סיכום למייל
                            את האפשרות לראות את התוצאות של כולם לא נפתח כי זה לא הקונספט

                            9 מנותק
                            9 מנותק
                            906
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @906 לא התכוונתי לכמות, התכוונתי שכמה שהכמויות גדולות מדובר פה על טווח גילאים מסויים וזה לא מצביע על כלום. (נכון שהצעירים חושבים שהעולם שלהם.... אבל עדיין)
                              אז מי שלמד לבצע סקרים בצורה נכונה יודע שלא ככה עושים את זה.
                              אין לי בעיה, תעשו לכיף ותהנו כפי 'אמרה @קוקה-קולה אבל אל תחשבו שמה שייצא ישקף את האמת....

                              9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 9 906

                                @קוקה-קולה
                                זה התאפשר בטעות לגמרי.. אנחנו רוצים לשמור על הפתעה ולפרסם את התוצאות שיסתיים זמן הדירוג.. אין קטע אם כל מדרג רואה את כל התוצאות כי הקונספט הוא לפרסם את זה בצורה מיוחדת שתדעו עליה בהמשך (במסגרת הפרוייקט שיהיה כנראה, הסקר הזה הוא לא כמו שאר הסקרים שבאתר מהבחינה הזאת)


                                @906 נפתח בהמשך את האפשרות שכל אחד יוכל לקבל אפשרות לראות את מה שהוא עצמו דירג.. מין סיכום למייל
                                את האפשרות לראות את התוצאות של כולם לא נפתח כי זה לא הקונספט

                                מוטי טבקמ מנותק
                                מוטי טבקמ מנותק
                                מוטי טבק
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @906 נא להיצמד לכללים!
                                לא לכתוב שני פוסטים רצופים!
                                מומלץ וחובה לקרוא את תנאים ומדיניות

                                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                לואי ארמסטרונג

                                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                צרו איתי עוד היום קשר!
                                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הודיה 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  אפשר לראות את התוצאות של עכשיו?

                                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                  9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הודיה 1

                                    אפשר לראות את התוצאות של עכשיו?

                                    9 מנותק
                                    9 מנותק
                                    906
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @הודיה-1 אנחנו רוצים לשמור על הפתעה ולפרסם את התוצאות שיסתיים זמן הדירוג.. אין קטע אם כל מדרג רואה את כל התוצאות כי הקונספט הוא לפרסם את זה בצורה מיוחדת שתדעו עליה בהמשך (במסגרת הפרוייקט שיהיה כנראה, הסקר הזה הוא לא כמו שאר הסקרים שבאתר מהבחינה הזאת)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 9 מנותק
                                      9 מנותק
                                      906
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      אם יש כאן מישהו שמבין בתחום ויכול לעזור בעניין נשמח מאוד: אני רוצה לפתוח מערכת דירוג טלפונית כדי להגדיל משמעותית את מס' המצביעים
                                      אשמח אם יש כאן מישהו שיוכל לעשות את זה.. מדובר על סקר חודשי כך שזה פעם בחודש להיכנס לעריכה של המערכת ולשים את השאלות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב. ב.ב ב. ב.

                                        @906 לא התכוונתי לכמות, התכוונתי שכמה שהכמויות גדולות מדובר פה על טווח גילאים מסויים וזה לא מצביע על כלום. (נכון שהצעירים חושבים שהעולם שלהם.... אבל עדיין)
                                        אז מי שלמד לבצע סקרים בצורה נכונה יודע שלא ככה עושים את זה.
                                        אין לי בעיה, תעשו לכיף ותהנו כפי 'אמרה @קוקה-קולה אבל אל תחשבו שמה שייצא ישקף את האמת....

                                        9 מנותק
                                        9 מנותק
                                        906
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 906
                                        #25
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 9 906

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @906 פחח
                                          ואתה מאמין לכל אותם סקרים באתרים ובקבוצות השונות?
                                          טוב, חבל להתווכח, אני מדברת איתך מקצועית.
                                          סקר או מחקר לא עושים ככה. נקודה.
                                          אפשר לעשות בשביל הפאן אבל אל תחשוב לשניה שזאת האמת.
                                          (ועם כל הכבוד למשתמשי מקצב ולכמות שלהם, יש פה טווח גילאים מאוווד מצומצם וסגנון מאוד מסוים אז בודאי ובודאי שזה לא משקף בגרם את המציאות)

                                          9 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול