נהוראי אריאלי
-
ראוי או לא, ראוי הוכיח שלאו דווקא מי שזוכה במקום הראשון מצליח!
והוא עושה זאת בענק! ומצליח! ומוציא דיסק, ושירים מעולים!!!
איפה שמעת לאחרונה על אוזן?....... יופי..... -
@אביגיל-1 אמר בנהוראי אריאלי:
רצו אבל הוא לא רצה
מאפה הבאתם את זה?
זה לא נכון.@תותחית אמר בנהוראי אריאלי:
נהוראי לא היה ראוי למקום השלישי ובוודאי שרפאל אוזן היה הרבה יותר ראוי...
רפאל אוזן יותר ראוי?
נו נו... על טעם וריח אין להתווכח, אבל על מציאות יש להתווכח ועוד איך. רפאל אוזן לא נשמע כלל וכלל, העיקר את הזכייה הוא גרף. מי שהתקדם קצת-הרבה-יותר-ממנו זה נהוראי שהמשיך הלאה.וחומיזה - הכל שם בקול הבא מכור מראש, הכל פייק. אז בואו לא ניכנס לקטנות של מה שמוכרע שם. [ואת זה אמר לי אחד המתמודדים הבכירים שם].
@רבקה .
מסכימה עם כל הברה!
לדעתי נהוראי הוא כוכב אלווווווווף!!!
שהיה ראוי לקחת בקל את המקום הראשון!
קול חי כמו שכבר אמרת נכון הוא פייק אחד ענקקקקק!!
השופטים.
המתמודדים.
התגובות.
הכל תת רמה אחת ענקית.
לפי דעתי התאוריה שנהוראי ויתר על המקום הראשון היא שטות מוחלטת.
אבל אני לא בטוחה אז אני לא רוצה לומר סתם.
אני חושבת שנהוראי הוא זמר ענק .
רק אני חושבת שעדיף לו פחות להשתולל על הבמה ואני בטוחה שעוד אנשים מסכימים איתי עכשיו מבעד למסכים. -
@יונמיוזיק אמר בנהוראי אריאלי:
@תהילוש זה שנוהראי אריאלי מוציא כל יום שיר זה לא אומר כלום


מספר הצפיות רק ביוטיוב-יוכיחו.
-
@יונמיוזיק אמר בנהוראי אריאלי:
זה שנוהראי אריאלי מוציא כל יום שיר זה לא אומר כלום
א. הוא לא מוציא כל יום שיר. סך הכל שיחרר עכשיו אלבום מרוץ. ככה שזה היה יום אחרי יום כדבריך.
ב. מספר הצפיות והמנויים שלו ביוטיוב עולה על של אחרים שהרבה יותר זמן ממנו בשוק המוזיקה. אהממ נראה לי זה אומר הרבה מאד על הערצה.
ג. אם השירים שלו לא היו טובים לא היו חופרים עליהם ברדיו...
ד. בכל אופן בא לא נשכח שגם מקום שלישי, זה מקום שלישי!
-
@יונמיוזיק אמר בנהוראי אריאלי:
@תהילוש זה שנוהראי אריאלי מוציא כל יום שיר זה לא אומר כלום


מספר הצפיות רק ביוטיוב-יוכיחו.
-
@תהילוש זה נכון אבל אני חושב שרפאל אוזן שר יותר יפה ויותר מרגש ולא מוציא כול יום שיר כמו נהוראי.
כל אחד לפי הטעם שלו אני יותר התחברתי לרפאל אוזן לעדינות שלו ולקול היפה שלו -
ואוו.
פעם ראשונה בפורום הספציפי על נהוראי ואני בהלם!
איזה אנשים מפרגנים.
כמה אהבת ישראל...
וזהירות מלשון הרע ורכילות בכלל...
בתור אחת טרום זמרת התרגשתי מאד לקרוא את התגובות.
ואגב.
סליחה אבל אני אישת הייתי מצפה מהקול הבא לבחור אותו לזוכה!
נהוראי הוא כוכב אלוף!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
חברה מספיק.
זו גלישה חדה מהנושא. כרגע הוא נעול.
אם נהוראי לא זכה במקום הראשון - זה ראוי או לא - תשאירו לפדידה להתחשבן עם עצמו, לשמוח או להתבאס.
אם אוזן טוב או לא - תשאיר לעצמו לחשוב על כך, לאשר או לשלול.
בנושא הזה זה לא קשור. ובפרט - שזה כבר גלש ללשון הרע!!!! ואנחנו לא רוצים לאפשר את זה על במת הפורום.
-
ר רבקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


