דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה נריה כורסיה!!

משה נריה כורסיה!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
91 פוסטים 35 כותבים 6.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #17

    @משיחח
    משה-כורסיה-לנשום.wav
    משה כורסיה - 30 נרות Moshe Korsia.mp3
    משה כורסיה - הלבד הזה .mp3
    משה נריה כורסיה - שנזוז Moshe Nerya Korsia.mp3
    משה נריה כורסיה - תציל אותי .mp3
    ובקרוב עוד סינגל ...

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • משיחחמ משיחח

      פוסט זה נמחק!

      טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
      #18

      @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)
      @ב-ב וכל מי שמעלה לפה ראיונות של משה נריה שימו לב שלא כל מה שיש זה עומד בקריטריונים אז ערכתי הפעם אבל פעם הבאה או שתערכו בעצמכם לפני שמעלים או שלא תעלו. אם נראה שזה מתחיל לחזור על עצמו יותר מידי נאלץ לנעול את הנושא ויהיה חבל

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • טיטוט טיטו

        @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)
        @ב-ב וכל מי שמעלה לפה ראיונות של משה נריה שימו לב שלא כל מה שיש זה עומד בקריטריונים אז ערכתי הפעם אבל פעם הבאה או שתערכו בעצמכם לפני שמעלים או שלא תעלו. אם נראה שזה מתחיל לחזור על עצמו יותר מידי נאלץ לנעול את הנושא ויהיה חבל

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
        #19

        @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

        השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

        אז כדאי גם למחוק את הציטוט.... כי השיר שם.....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נוינ מנותק
          נוינ מנותק
          נוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20
          פוסט זה נמחק!
          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נוינ נוי

            פוסט זה נמחק!

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #21

            @נוי אמר במשה נריה כורסיה!!:

            זה הבן שלו?

            זה לא נראלי קשור למוזיקה...

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טונקס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טונקס
              #22

              ואו שמעו איזה זמר!
              שמעתי שיר אחד לו מזמן
              אבל עכשיו התעדתי לשאר השירים שלו
              אחד האלופים!
              רק לי הוא קצת מזיכר את חנן בן ארי שגם הוא התחיל כמורה?
              מקוה בשבילו שיום אחד הוא יהיה גדול כמוהו...

              לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
              לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ט מנותק
                ט מנותק
                טונקס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                https://www.youtube.com/watch?v=IzasTw5CI8I
                מי יכול להעלות לפה?

                לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                מישהי מאמימ פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ט טונקס

                  https://www.youtube.com/watch?v=IzasTw5CI8I
                  מי יכול להעלות לפה?

                  מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @טונקס איזה שיר מהמם!!
                  מאיזה אתר אפשר להוריד אותו?
                  אני אבדוק אם נפתח לי בחסימה.

                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ט טונקס

                    https://www.youtube.com/watch?v=IzasTw5CI8I
                    מי יכול להעלות לפה?

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                    מי יכול להעלות לפה?

                    מה השם?

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    מישהי מאמימ ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                      מי יכול להעלות לפה?

                      מה השם?

                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @פונץ-בננה של השיר? עוד יום שעובר

                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                        מי יכול להעלות לפה?

                        מה השם?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טונקס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                        @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                        מי יכול להעלות לפה?

                        מה השם?

                        עוד יום שעובר

                        לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                        לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                        מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                          #28

                          יש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                          אני ישמח אם תעלו!
                          זה שיר טוב?

                          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טונקס

                            @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                            @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                            מי יכול להעלות לפה?

                            מה השם?

                            עוד יום שעובר

                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל c
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @טונקס
                            עוד יום שעובר-משה כורסיה.mp3

                            אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                              יש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                              אני ישמח אם תעלו!
                              זה שיר טוב?

                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                              ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                              אני ישמח אם תעלו!

                              @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                              @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                              אסור להעלות..

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                אני ישמח אם תעלו!

                                @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                אסור להעלות..

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טונקס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                אני ישמח אם תעלו!

                                @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                אסור להעלות..

                                זה קטע של 2 שניות
                                אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                                לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                                פונץ' בננהפ טיטוט אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טונקס

                                  @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                  @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                  ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                  אני ישמח אם תעלו!

                                  @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                  @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                  אסור להעלות..

                                  זה קטע של 2 שניות
                                  אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @טונקס אולי.. צריך לשאול את @טיטו ...

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ט טונקס

                                    @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                    אני ישמח אם תעלו!

                                    @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                    אסור להעלות..

                                    זה קטע של 2 שניות
                                    אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                    טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                    #33

                                    @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                    אני ישמח אם תעלו!

                                    @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                    @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                    אסור להעלות..

                                    זה קטע של 2 שניות
                                    אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                    אני חושב שזה עלול ליצור בילבול וטעויות אז אולי כדאי ש @אייצ-ית או @רבקה יאשרו ולא אני

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט טונקס

                                      @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                      אני ישמח אם תעלו!

                                      @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                      אסור להעלות..

                                      זה קטע של 2 שניות
                                      אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                      אני ישמח אם תעלו!

                                      @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                      אסור להעלות..

                                      זה קטע של 2 שניות
                                      אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                      @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                      אני ישמח אם תעלו!

                                      @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                      @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                      אסור להעלות..

                                      זה קטע של 2 שניות
                                      אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                      אני חושב שזה עלול ליצור בילבול וטעויות אז אולי כדאי ש @אייצ-ית או @רבקה יאשרו ולא אני

                                      כדי שאני יבין- השיר המלא בסדר חוץ מ כמה שניות בסוף?

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                        אני ישמח אם תעלו!

                                        @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                        אסור להעלות..

                                        זה קטע של 2 שניות
                                        אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                        @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                        אני ישמח אם תעלו!

                                        @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                        אסור להעלות..

                                        זה קטע של 2 שניות
                                        אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                        אני חושב שזה עלול ליצור בילבול וטעויות אז אולי כדאי ש @אייצ-ית או @רבקה יאשרו ולא אני

                                        כדי שאני יבין- השיר המלא בסדר חוץ מ כמה שניות בסוף?

                                        זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        @אייצ-ית אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                        כדי שאני יבין- השיר המלא בסדר חוץ מ כמה שניות בסוף?

                                        כן...
                                        לדעתי, בלי אחריות:)

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טונקס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @אייצ-ית אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                          אני ישמח אם תעלו!

                                          @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                          אסור להעלות..

                                          זה קטע של 2 שניות
                                          אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                          @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @טונקס אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @פונץ-בננה אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @מישהי-מאמי אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          ש לכם את השיר מישהו יקרא לך אמא?
                                          אני ישמח אם תעלו!

                                          @טיטו אמר במשה נריה כורסיה!!:

                                          @משיחח השיר הזה לא מתאים לפורום עקב כך שיש בסופו אשה (גם בשיר עצמו ולא רק בקליפ)

                                          אסור להעלות..

                                          זה קטע של 2 שניות
                                          אין מצב לחתוך אותו ולהעלות לפה?

                                          אני חושב שזה עלול ליצור בילבול וטעויות אז אולי כדאי ש @אייצ-ית או @רבקה יאשרו ולא אני

                                          כדי שאני יבין- השיר המלא בסדר חוץ מ כמה שניות בסוף?

                                          כן בדיוק ככה...

                                          לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                                          לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול