דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #725

    אם אפשר את המילים של השיר של נהוראי לטב אביד

    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

    היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • LOVE MEL LOVE ME

      אם אפשר את המילים של השיר של נהוראי לטב אביד

      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #726

      @LOVE-ME מאן דעביד לטב
      מילים:
      לא מצאתי שום
      פסוק כזה שכתוב
      שצריך סיבה לחייך

      זה לא תורה שבעל פה
      זה להפעיל קצת
      את הראש, להבין ש

      פם פם פלללם פם

      כל מן דעביד לטב תמיד
      גם בעבר, גם בהווה וגם בעתיד

      אז אל תאמר
      אוי ה' יעזור
      כי ה' עוזר
      רק אל תפריע

      רק אמונה בלי דאגות
      יותר בריא יותר מרגיע

      כל מן דעביד
      לטב תמיד
      מה שיבוא רק טוב יגיע

      וזה פשוט
      הכל בראש שלך
      שנינו טוב יודעים
      כי כח עז לך

      זה סתם
      יצר הרע קטן
      בצורה יפה תסביר לו
      שחבל לו על הזמן
      כי לא ילך לו כאן

      פם פם פלללם פם

      כל מן דעביד
      לטב תמיד
      גם בעבר גם בהווה
      וגם בעתיד

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נ מנותק
        נ מנותק
        ניני חדרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #727

        מי יכול לתת לי את המילים לשיר תניא (בעיקר למילות מעבר ביידיש.)

        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ ניני חדרי

          מי יכול לתת לי את המילים לשיר תניא (בעיקר למילות מעבר ביידיש.)

          TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #728

          @ניני-חדרי
          תניא ששר אברהם פריד?

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • TALYT TALY

            @ניני-חדרי
            תניא ששר אברהם פריד?

            נ מנותק
            נ מנותק
            ניני חדרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #729

            @TALY כן. אבל ב"ה הסתדרתי רק היידיש לא הייתה ברורה לי עכ"פ אלו המילים למי שיחפש ג"כ: תניא אמר ר' ישמעאל בן אלישע. האבן מיר גילערנט האט גיזאגט דער הייליגער ר' ישמעאל, בן אלישע. פעם אחת נכנסתי להקטיר קטורת לפני ולפנים וראיתי אכתריא-ל י-ה ה' צבא-ות שהוא יושב על כסא רם ונישא ואמר לי ישמעאל בני ברכני. אמרתי לו יהי רצון מלפניך שיכבשו רחמיך את כעסך ויגולו רחמיך על מידותיך, ותתנהג עם בניך במידת הרחמים, ותיכנס להם לפנים משורת הדין. ונענע לי בראשו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסט
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #730

              למישהו יש את המילים של השיר ''ברוך השם'' של שוואקי ?

              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

              123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הגיטריסטה הגיטריסט

                למישהו יש את המילים של השיר ''ברוך השם'' של שוואקי ?

                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #731

                @הגיטריסט
                From nine to five
                That wheel just keeps on turning
                The rush the drive
                A week of working
                Never evading our goal
                Till a moment creates a transformation
                Within our soul

                Time to unwind
                The daily grind is over
                And we can find
                The peace of mind
                The light inside that makes us whole
                In a moment that dates back to creation
                Hashem’s in control

                We let out a sigh
                And look up to the sky
                As the sun sets on all our cares
                So happy it's finally here

                Baruch Hashem it’s Shabbos
                גוט שאבעס

                We're signing out
                Of all the wheeling-dealing
                We're zooming in
                And getting close to the Creator of it all
                Till the moment that brings a separation
                בין קודש לחול

                Let's turn around
                And seek the inner meaning
                That can be found
                When we step out of our day to day routine
                It's a moment our souls find elevation
                While greeting a queen

                We let out a sigh
                As we tell her goodbye
                And escort her upon her way
                It's just six more days till we say

                Baruch Hashem it’s Shabbos
                גוט שאבעס

                יום השישי
                ויכלו השמים והארץ וכל צבאם
                ויכל אלוקים ביום השביעי
                מלאכתו אשר עשה
                וישבת ביום השביעי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אלחנן 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #732

                  אפשר מילים לשיר אבא נשמה של אלייצור

                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלחנן 2

                    אפשר מילים לשיר אבא נשמה של אלייצור

                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                    תהילה כהן 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #733

                    @אלחנן-2
                    תראה לי את הדרך הביתה
                    יודע שת'ה פה אבל אבא
                    תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                    למה?!
                    שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                    אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                    מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                    תמשיך להאמין בי!
                    אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                    מרגיש שיורים בי,
                    חצים, תמיד משטים בי,
                    אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                    ואני מאמין כי,
                    אתה שחונן דעת לאנשים
                    ומלמד לאנוש בינה
                    תלמד תי' אולי נוסחה
                    איך מבטלים את הרע
                    צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                    אני לא מסוגל לבד
                    אנלא גוף אני נשמה
                    ה' אני חלק ממך
                    רחם עליי בקשה כי
                    פזמון:
                    באמת אני רק נשמה
                    וחוץ ממני וממך אין עולם
                    והסירה היא מטלטלת בלב ים
                    אתה מחזיק לי את היד
                    ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                    אתה מלטף ומנשק אותי גם
                    מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                    על כל רגע אמונה

                    שוב בא לילה, שוב בא קור
                    שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                    תן לי אור! קר לי, בא
                    אל תלך לי, רגע,
                    אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                    בלילה בים ני שומע קולות
                    תיקח את המיקרופון ככה נכון
                    עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                    תהיה עומר אדם תביא תמליון
                    פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                    קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                    זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                    ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                    איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                    תשמע תשירים שהוא שר
                    נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                    עושה הופעות, זה מותר?
                    אולי הוא מוכשר
                    אבל בא תשמע מה הוא אמר
                    בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                    ה' אני אוהב אותך
                    הגלים מאיימים עליי
                    וממשיך לחפש אותך
                    איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                    מחפש את ירושלים
                    אני לא גוף אני נשמה
                    אנ'לא גוף אני נשמה
                    רק נשמה

                    באמת אני רק נשמה
                    וחוץ ממני וממך אין עולם
                    והסירה היא מטלטלת בלב ים
                    אתה מחזיק לי את היד
                    ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                    אתה מלטף ומנשק אותי גם
                    מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                    על כל רגע אמונה

                    סי פארט:
                    על כל רגע אמונה, שלי
                    על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #734

                      "תכף יפתח"\ישי ריבו-מילים

                      בית 1
                      מבקש למצוא אותך
                      בהסתרה שבתוך ההסתרה
                      לגלות שוב בעצמי
                      אהבה שבתוך אהבה
                      כי איפה אני איפה אתה
                      מה עם הלב הזה שקפא
                      מייחל שוב אל החום
                      איפה אני איפה אתה
                      מה עם הלב הזה שאבד
                      רק רוצה למצוא מקום
                      פזמון:
                      ותכף יבקעו המים, כל מים שבעולם
                      תכף יפתחו שמייים כל שמיים שבאדם
                      ותכף יפתח הלב
                      תכף יפתח
                      תכף יפתח
                      תכף יפתח הלב

                      בית 2
                      מנסה לאט לאט
                      לבחור בטוב גם כשהוא מעט
                      ואני מאמין
                      יש בי בחירה
                      מכח הניגון הזה מכח התפילה
                      כי איפה אני איפה אתה
                      מה עם הלב הזה שאבד
                      רק רוצה למצוא מקום...
                      פזמון...

                      פזמון אחרון:
                      תכף יבקעו המים, כל מים שבעולם
                      תכף ישמחו שמיים, כל שמיים שבאדם
                      ותכף יפתח הלב
                      תכף יפתח
                      תכף יפתח
                      תכף יפתח הלב

                      ...

                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                      (עקיבא תורג'מן)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #735
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דיאז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #736

                          אפשר את המילים באנגלית לשיר קידוש השם של יעקב שוואקי? ראיתי שהעלו כאן https://miktzav.com/topic/800/%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99/326 אבל זה לא מדוייק.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                            @אלחנן-2
                            תראה לי את הדרך הביתה
                            יודע שת'ה פה אבל אבא
                            תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                            למה?!
                            שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                            אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                            מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                            תמשיך להאמין בי!
                            אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                            מרגיש שיורים בי,
                            חצים, תמיד משטים בי,
                            אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                            ואני מאמין כי,
                            אתה שחונן דעת לאנשים
                            ומלמד לאנוש בינה
                            תלמד תי' אולי נוסחה
                            איך מבטלים את הרע
                            צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                            אני לא מסוגל לבד
                            אנלא גוף אני נשמה
                            ה' אני חלק ממך
                            רחם עליי בקשה כי
                            פזמון:
                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            שוב בא לילה, שוב בא קור
                            שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                            תן לי אור! קר לי, בא
                            אל תלך לי, רגע,
                            אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                            בלילה בים ני שומע קולות
                            תיקח את המיקרופון ככה נכון
                            עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                            תהיה עומר אדם תביא תמליון
                            פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                            קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                            זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                            ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                            איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                            תשמע תשירים שהוא שר
                            נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                            עושה הופעות, זה מותר?
                            אולי הוא מוכשר
                            אבל בא תשמע מה הוא אמר
                            בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                            ה' אני אוהב אותך
                            הגלים מאיימים עליי
                            וממשיך לחפש אותך
                            איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                            מחפש את ירושלים
                            אני לא גוף אני נשמה
                            אנ'לא גוף אני נשמה
                            רק נשמה

                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            סי פארט:
                            על כל רגע אמונה, שלי
                            על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלחנן 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #737

                            @תהילה-כהן-0 תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בלוטוסב מנותק
                              בלוטוסב מנותק
                              בלוטוס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #738

                              אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
                              ללכת בלי לראות
                              הגבול זה השמים.
                              תודה מראש...

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בלוטוסב בלוטוס

                                אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
                                ללכת בלי לראות
                                הגבול זה השמים.
                                תודה מראש...

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #739

                                @בלוטוס
                                ללכת בלי לראות
                                זה שוב אני זה נהוראי
                                אבאלה שלי אתה כל חיי

                                אתה יודע
                                שאילו פי היה
                                מלא שירה כים

                                אף פעם לא הייתי
                                מצליח להשוות
                                לכל הפינוקים והמתנות

                                ואין לי מה לומר
                                לא מגיע לי דבר

                                ואם לא רחמיך
                                אז מה נשאר

                                אולי קצת התרגלתי
                                ללכת בלי לראות
                                אבל תמיד הרגשתי

                                ויש ימים שלפעמים אני
                                אולי זה לא אני אבל לא התכוונתי

                                שיוויתי רק אותך אל מול עייני
                                כי רק איתך מרגיש לי טוב מדי

                                ואם עוונותי תשמור
                                מי יעמוד מי יגן עלי

                                ויש זמנים תדע לך
                                הכי מדהים אותי
                                הסבלנות שלך

                                וזה מצחיק
                                איך שנידמה לי
                                שאני עוד
                                איזה מבין גדול

                                ואז שוב מתברר לי
                                כמה אני קטן
                                ורק אתה זה שיכול

                                ואין לי מה לומר
                                לא מגיע לי דבר

                                ואם לא רחמיך
                                אז מה נשאר

                                ואם אני בסך הכל
                                עוד כלי קיבול בעלמא

                                אז תן לי לפחות לזכות
                                ליישם את כל מה
                                שאני שר ומספר

                                שישמעו אוזני
                                מה שפי מדבר

                                להשים לב באמת
                                להשתדל יותר

                                הגבול זה השמיים
                                יש דבר קטן
                                שרציתי להסביר
                                זה לא כי אני מישהו
                                זה כי אני קצת מכיר

                                קורא שלפעמים
                                דווקא איך שמתחזקים
                                ניזכרים פתאום לבוא
                                הגלים הסוערים

                                וזה לא מובן לי למה
                                דווקא עכשיו
                                אחרי כל מה שהקרבתי

                                אבא אין לי טענות חס ושלום
                                פשוט חשוב לי שתדע ש

                                לא
                                אני לא יעזוב
                                אנלא ארים ידיים

                                ואם הבאת נסיון
                                הגבול זה השמיים

                                תן לי להבין
                                שזה סתם עוד
                                סתם יצר הרע קטן

                                ואם הוא שוב הגיע
                                זה סימן שהתקדמתי

                                אין ממה להתרגש
                                הוא לא כזה מפחיד
                                כי

                                יש בי את הכח לנצח
                                הגבול זה השמיים

                                האמת שהאמת
                                תמיד הייתה ברורה

                                לא צריך להיות
                                כזה חכם
                                כדי ליראות את התמונה

                                אתה מושג של טוב
                                אני לא מפסיק לחשוב
                                לרצות את רצונך תמיד
                                לחיות אותך הכי קרוב

                                ואף על פי שהתמהמה
                                מה נו מה יהיה
                                אם פתאום הוא יפתיע

                                האם אנחנו מוכנים
                                או שעדיין עסוקים
                                בלבזבז תזמן

                                אין זמן כי יום יבוא
                                והוא יגיע בלי התראה
                                בלי להודיע

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • גיטריסטיתג מנותק
                                  גיטריסטיתג מנותק
                                  גיטריסטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #740

                                  יש למישהו את המילים לשיר light em up של בערי וועבער? https://www.youtube.com/watch?v=ymvy9anzR0c מצורף הקליפ.....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שרה 9ש מנותק
                                    שרה 9ש מנותק
                                    שרה 9
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #741

                                    היי ,
                                    אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                                    תודה

                                    קוקה קולהק אין על מוזיקהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שרה 9ש שרה 9

                                      היי ,
                                      אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                                      תודה

                                      קוקה קולהק מנותק
                                      קוקה קולהק מנותק
                                      קוקה קולה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #742

                                      @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                                      אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שרה 9ש שרה 9

                                        היי ,
                                        אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                                        תודה

                                        אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #743

                                        @שרה-9
                                        רגעים/ יונתן שינפלד
                                        הרגעים האלה שמאירים את החדר
                                        לא צריכים לדבר העיניים אומרות
                                        הנה אושר קטן מאיר בלילות
                                        יש תרופה לכאב תרופה לדמעות

                                        זה בא
                                        בא להאיר את מה שכבה
                                        בה לרפא את הלב שנשבר
                                        שוב לחייך בחזרה
                                        זה בא
                                        הלב נפתח למשהו חדש
                                        לא בא והולך
                                        הוא כאן ונשאר
                                        שוב לחייך בחזרה

                                        הרגעים האלה באים עושים לי סדר
                                        מה חשוב באמת
                                        מה יותר או פחות מאושר קטן
                                        גם כשבא בדמעות
                                        לדברים הטובים כדאי לחכות

                                        זה בא...

                                        הרגעים האלה עולם עצר מלכת
                                        לא צריך לדבר העיניים יודעות
                                        הנה אושר כזה
                                        נענו התפילות
                                        לדברים הטובים היה כדאי לחכות

                                        קרדיט ל @TALY שהעלתה את המילים בנושא של יונתן שיינפלד

                                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • קוקה קולהק קוקה קולה

                                          @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                                          אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #744

                                          @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

                                          קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול