דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
100 פוסטים 31 כותבים 5.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחות קטנהא אחות קטנה

    @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

    ומהרגע שאותו זמר הוציא שיר על השבת, לדוגמא, ואפילו שילב פסוק בפזמון - הכל נהיה כשר וטהור. ובכל הסמינרים והישיבות שומעים שירים של הזמר הנ"ל.

    וזו בדיוק הצרה הכי גדולה
    אסור לשמוע זמר לא דתי!!!!!!!!!!!! (ויש גם כמה דתיים שעדיף לא לשמוע אבל זה במאמר מוסגר בבקשה לא להגיב על זה כי זו תהיה סטייה)
    וכן ממש לא משנה מה הוא שר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @אחות-קטנה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

    וכן ממש לא משנה מה הוא שר

    במיוחד שהמילים בשירים לא פונים ישירות לבורא עולם ודרך מילים שנשמעות כאילו הוא מדבר לחבר שלו {בחלק מהטקסט}

    בכלל אני לא אוהב את העניין הזה של זמרים חילוניים ששרים שיר שנשמע כמו שיר תפילה וזה נהיה קדוש כמו ניגון חסידי והזמר נהיה אדמו"ר

    SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ילד חוכםי ילד חוכם

      @אחות-קטנה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

      וכן ממש לא משנה מה הוא שר

      במיוחד שהמילים בשירים לא פונים ישירות לבורא עולם ודרך מילים שנשמעות כאילו הוא מדבר לחבר שלו {בחלק מהטקסט}

      בכלל אני לא אוהב את העניין הזה של זמרים חילוניים ששרים שיר שנשמע כמו שיר תפילה וזה נהיה קדוש כמו ניגון חסידי והזמר נהיה אדמו"ר

      SnzS מנותק
      SnzS מנותק
      Snz
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10
      פוסט זה נמחק!
      ילד חוכםי 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • SnzS Snz

        פוסט זה נמחק!

        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכם
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • SnzS Snz

          פוסט זה נמחק!

          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שרגי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            גם השירים הדתיים שלהם זה חילוני!!!!, כמו יום השישי.....!, והם מנסים להכניס בציבור שלנו שירים שהם כאילו דתיים, עפ"ל, ופשוט וברור שאסור לשמוע אותם!!!!, מה שגם שהזמר משפיע על הנפש כששומעים אותו וא"כ ברגע שהוא חילוני זה לא משנה אם השיר הוא "כעין דתי..."!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • Proud jewP Proud jew

              @אחות-קטנה אני לא חושבת שכל זמר דתי שכותב שיר עם משמעות דתית פיו וליבו כן שווים ב -100%...
              מה שכן - יש זמרים לא דתיים שכותבים ושרים תכנים בעייתים מאד, כאלו שחרדי ששומר על עצמו לא היה מעלה על קצה דעתו לשמוע.
              ומהרגע שאותו זמר הוציא שיר על השבת, לדוגמא, ואפילו שילב פסוק בפזמון - הכל נהיה כשר וטהור. ובכל הסמינרים והישיבות שומעים שירים של הזמר הנ"ל.
              כנראה שהמטרה שלהם היא למשוך אותנו - ואנחנו כמו פתיים (ככה אומרים פתי ברבים?)
              משתכנעים מזה.....

              מ מנותק
              מ מנותק
              מזמור לדוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מזמור לדוד
              #14

              @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

              @אחות-קטנה אני לא חושבת שכל זמר דתי שכותב שיר עם משמעות דתית פיו וליבו כן שווים ב -100%...
              מה שכן - יש זמרים לא דתיים שכותבים ושרים תכנים בעייתים מאד, כאלו שחרדי ששומר על עצמו לא היה מעלה על קצה דעתו לשמוע.
              ומהרגע שאותו זמר הוציא שיר על השבת, לדוגמא, ואפילו שילב פסוק בפזמון - הכל נהיה כשר וטהור. ובכל הסמינרים והישיבות שומעים שירים של הזמר הנ"ל.

              אין הרבה מה לדון פה, הכל מסביר אחד את השני,
              היות והזמרים החרדיים היום, לא מספקים (מספיק) את הסחורה... ועכ"פ מהזויית של הביצועים המוזיקליים, וכן, מהמילים הפשוטות, החודרות, המדברות על הלב, שמוצאים לפעמים דווקא אצל אחינו הפחות דתיים, מציאות עגומה, אבל זו הסיבה.

              והיה כנגן המנגן....

              Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מ מזמור לדוד

                @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                @אחות-קטנה אני לא חושבת שכל זמר דתי שכותב שיר עם משמעות דתית פיו וליבו כן שווים ב -100%...
                מה שכן - יש זמרים לא דתיים שכותבים ושרים תכנים בעייתים מאד, כאלו שחרדי ששומר על עצמו לא היה מעלה על קצה דעתו לשמוע.
                ומהרגע שאותו זמר הוציא שיר על השבת, לדוגמא, ואפילו שילב פסוק בפזמון - הכל נהיה כשר וטהור. ובכל הסמינרים והישיבות שומעים שירים של הזמר הנ"ל.

                אין הרבה מה לדון פה, הכל מסביר אחד את השני,
                היות והזמרים החרדיים היום, לא מספקים (מספיק) את הסחורה... ועכ"פ מהזויית של הביצועים המוזיקליים, וכן, מהמילים הפשוטות, החודרות, המדברות על הלב, שמוצאים לפעמים דווקא אצל אחינו הפחות דתיים, מציאות עגומה, אבל זו הסיבה.

                Proud jewP מנותק
                Proud jewP מנותק
                Proud jew
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @מזמור-לדוד
                לא מתווכחת על הטענה, אבל איך הגעת למסקנה הזאת מההודעה שלי?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Proud jewP Proud jew

                  @מזמור-לדוד
                  לא מתווכחת על הטענה, אבל איך הגעת למסקנה הזאת מההודעה שלי?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מזמור לדוד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @proud-jew במקרה את העלית את הענין הראשון של הזמרים החרדיים, שאין בשיריהם תוכן אמיתי..
                  אם את מעוניינת, אוכל לכתוב זאת כסתם תגובה כללית

                  והיה כנגן המנגן....

                  Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מזמור לדוד

                    @proud-jew במקרה את העלית את הענין הראשון של הזמרים החרדיים, שאין בשיריהם תוכן אמיתי..
                    אם את מעוניינת, אוכל לכתוב זאת כסתם תגובה כללית

                    Proud jewP מנותק
                    Proud jewP מנותק
                    Proud jew
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @מזמור-לדוד אין שום בעיה,
                    זה גם מעניין כי לא ממש לזה התכוונתי
                    להיפך - יש זמרים חרדים ששרים מילים יפות מאד עם משמעות דתית ותוכן רוחני, אהל זה שהם חרדים לא מהווה הוכחה שפיהם וליבם שווים וכו'...
                    זה מה שהתכוונתי
                    אבל אני מסכימה גם עם מה שכתבת...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      אי חושבת שדווקא שזה בא מהמקום הזה, השירים האלו הכי מחזקים. [לפחות אותי]

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • SnzS Snz

                        כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                        דעתכם חשובה לנו!!!!

                        (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #19

                        @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                        כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'

                        דווקא הזמרים האלו --- ממש מתחזקים.
                        וב"ה שזה התוכן שהם מוציאים אחרי ................
                        וזה לא משו שהוא חד פעמי --- רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.
                        ועוד יותר מיזה , זה קידוש שם שמיים ע-צ-ו-םם!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'

                          דווקא הזמרים האלו --- ממש מתחזקים.
                          וב"ה שזה התוכן שהם מוציאים אחרי ................
                          וזה לא משו שהוא חד פעמי --- רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.
                          ועוד יותר מיזה , זה קידוש שם שמיים ע-צ-ו-םם!

                          SnzS מנותק
                          SnzS מנותק
                          Snz
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.

                          לא ממש...


                          @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          ועוד יותר מיזה , זה קידוש שם שמיים ע-צ-ו-םם!

                          צודקת.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • צורצ מנותק
                            צורצ מנותק
                            צור
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                            #21

                            מה הם עושים זה חשוב מאוד
                            אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
                            ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
                            נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

                            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                            SnzS צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            7
                            • צורצ צור

                              מה הם עושים זה חשוב מאוד
                              אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
                              ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
                              נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

                              SnzS מנותק
                              SnzS מנותק
                              Snz
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • SnzS מנותק
                                SnzS מנותק
                                Snz
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                וזמרים דתיים ששרים קאברים/דואטים זה בסדר?
                                כי לפי מה שהבנתי הבעיה בזמר, פחות בשיר.

                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #24

                                  @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                  @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                  רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.

                                  לא ממש...

                                  שתי השירים שכתבו למעלה הם של שני זמרים
                                  אחד. באור גדול - שלזמר יצא שיר בשם "אומר לך תודה" [לקב"ה]
                                  שני. תמחל לי - ולזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                    @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                    רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.

                                    לא ממש...

                                    שתי השירים שכתבו למעלה הם של שני זמרים
                                    אחד. באור גדול - שלזמר יצא שיר בשם "אומר לך תודה" [לקב"ה]
                                    שני. תמחל לי - ולזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

                                    SnzS מנותק
                                    SnzS מנותק
                                    Snz
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                    לזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

                                    שהוא היה על יום ירושלים...


                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @SNZ כל הכבוד על הנושא החשוב והרגיש כ"כ.

                                      דעתי בעניין:
                                      א. גם שירים לא דתיים שנכתבו ע"י אישים שאינם דתיים עשויים להשפיע, לרגש ולחזק, לעיתים אף יותר משירים דתיים מאת כותבים דתיים.
                                      ב. למרות הנקודה הקודמת, אסור להקשיב למוזיקה כזו! שירים הם בבואה ישירה של הנפש ומבטאים את רצונותיה. אורח החיים של הזמר אינו אורח החיים שהיינו מבקשים לעצמנו! בהקשבה לשיר אנו מתחברים אליו, לאמירה שהוא מבקש לייצג. חברים, זה מסוכן...
                                      ג. התופעה הפסולה בה זמרים חרדיים / דתיים שרים עם זמרים מהמגזר הכללי נותנת לגיטימציה להקשבה לשירים שכאלו.
                                      ד. לעיתים, אנו מתרצים לעצמנו תירוצים שונים, מאשרים לעצמנו להקשיב לשירים מסוגים שונים, משתיקים את קול הנשמה. בכנות, ערב יום כיפור לא היינו מקשיבים לשירים כאלו, נכון? מבחינתי, זהו המבחן.

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • טליהט מנותק
                                        טליהט מנותק
                                        טליה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        רשמו פה תגובות ממש קשות נגד שמיעת הזמרים האלו , ורשמו שהם שרים אחד בפה ואחד בלב ..
                                        לא שאני מצדיקה את שמיעת השירים האלו ואומרת שזה מותר לכתחילה , אבל אני לא חושבת שזה באמת אחד בפה ואחד בלב .. לפחות אצל רובם , הזמרים האלו אם תשימו לב באמת מתקרבים לדת ומתחזקים ורואים שהם באמת מתרגשים ושרים את זה מהלב , אז חבל סתם לקטרג ...
                                        שוב פעם זה לא שאני חושבת שה מותר לכתחילה אבל זה שירים שעדיף לשמוע אותם ולא את הדברים האחרים שיש ... הים היצר הרע גדול מאוד והרבה אנשים שומעים אותם ...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          לגבי אם מותר לשמוע או לא
                                          אני לא נכנסת לזה
                                          שכל אחד ישאל את הרבנים שלו
                                          אבל:

                                          @אחות-קטנה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                          שאין פיהם וליבם שווים
                                          אחד בפה ואחד בלב
                                          ועוד כמה אימרות שפר מין הסוג הזה

                                          מה???
                                          על סמך מה את מחליטה שפיו וליבו אינם שווים?
                                          יש כל כך הרבה אנשים שמאמינים אבל הם לא חרדים
                                          מציק לי בעין לראות כזו תגובה
                                          לכל יהודי יש את הניצוץ ואם מישהו כותב כזה שיר זה אומר שהוא חושב על זה ואולי אפילו בתהליך התחזקות
                                          לא חייב לשמוע את זה אבל ממש לא לדבר נגדם

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול