דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

דיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
100 פוסטים 31 כותבים 5.5k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ צור

    מה הם עושים זה חשוב מאוד
    אנחנו אסור לנו לשמוע את זה
    ידועים דברי בעלי המוסר על שמיעה ממקורות חיצוניים שפוגע בנפש
    נ.ב. רק אזכיר שאסור להביא בפורום זמרים לא חרדיים.

    SnzS מנותק
    SnzS מנותק
    Snz
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • SnzS מנותק
      SnzS מנותק
      Snz
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      וזמרים דתיים ששרים קאברים/דואטים זה בסדר?
      כי לפי מה שהבנתי הבעיה בזמר, פחות בשיר.

      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #24

        @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

        @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

        רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.

        לא ממש...

        שתי השירים שכתבו למעלה הם של שני זמרים
        אחד. באור גדול - שלזמר יצא שיר בשם "אומר לך תודה" [לקב"ה]
        שני. תמחל לי - ולזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          רואים ת'התחזקות שלהם בשירים שהם הוציאו גם מאוחר יותר.

          לא ממש...

          שתי השירים שכתבו למעלה הם של שני זמרים
          אחד. באור גדול - שלזמר יצא שיר בשם "אומר לך תודה" [לקב"ה]
          שני. תמחל לי - ולזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

          SnzS מנותק
          SnzS מנותק
          Snz
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @פונץ-בננה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

          לזמר הזה יצא שיר בשם ירושלים ...

          שהוא היה על יום ירושלים...


          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @SNZ כל הכבוד על הנושא החשוב והרגיש כ"כ.

            דעתי בעניין:
            א. גם שירים לא דתיים שנכתבו ע"י אישים שאינם דתיים עשויים להשפיע, לרגש ולחזק, לעיתים אף יותר משירים דתיים מאת כותבים דתיים.
            ב. למרות הנקודה הקודמת, אסור להקשיב למוזיקה כזו! שירים הם בבואה ישירה של הנפש ומבטאים את רצונותיה. אורח החיים של הזמר אינו אורח החיים שהיינו מבקשים לעצמנו! בהקשבה לשיר אנו מתחברים אליו, לאמירה שהוא מבקש לייצג. חברים, זה מסוכן...
            ג. התופעה הפסולה בה זמרים חרדיים / דתיים שרים עם זמרים מהמגזר הכללי נותנת לגיטימציה להקשבה לשירים שכאלו.
            ד. לעיתים, אנו מתרצים לעצמנו תירוצים שונים, מאשרים לעצמנו להקשיב לשירים מסוגים שונים, משתיקים את קול הנשמה. בכנות, ערב יום כיפור לא היינו מקשיבים לשירים כאלו, נכון? מבחינתי, זהו המבחן.

            מוזיקה היא רגש בהישג יד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • טליהט מנותק
              טליהט מנותק
              טליה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              רשמו פה תגובות ממש קשות נגד שמיעת הזמרים האלו , ורשמו שהם שרים אחד בפה ואחד בלב ..
              לא שאני מצדיקה את שמיעת השירים האלו ואומרת שזה מותר לכתחילה , אבל אני לא חושבת שזה באמת אחד בפה ואחד בלב .. לפחות אצל רובם , הזמרים האלו אם תשימו לב באמת מתקרבים לדת ומתחזקים ורואים שהם באמת מתרגשים ושרים את זה מהלב , אז חבל סתם לקטרג ...
              שוב פעם זה לא שאני חושבת שה מותר לכתחילה אבל זה שירים שעדיף לשמוע אותם ולא את הדברים האחרים שיש ... הים היצר הרע גדול מאוד והרבה אנשים שומעים אותם ...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                לגבי אם מותר לשמוע או לא
                אני לא נכנסת לזה
                שכל אחד ישאל את הרבנים שלו
                אבל:

                @אחות-קטנה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                שאין פיהם וליבם שווים
                אחד בפה ואחד בלב
                ועוד כמה אימרות שפר מין הסוג הזה

                מה???
                על סמך מה את מחליטה שפיו וליבו אינם שווים?
                יש כל כך הרבה אנשים שמאמינים אבל הם לא חרדים
                מציק לי בעין לראות כזו תגובה
                לכל יהודי יש את הניצוץ ואם מישהו כותב כזה שיר זה אומר שהוא חושב על זה ואולי אפילו בתהליך התחזקות
                לא חייב לשמוע את זה אבל ממש לא לדבר נגדם

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  אוקי-
                  אז זה נושא שיהיה טעון מאוד..ושנוי במחלוקת במיוחד במגזריים השונים.
                  נתחיל מהעובדה- שמבחינה בסיסית- ולכתחילה- ברור שכל שיר- עם כל הכבוד למילים "היפות הטהורות והקדושות" ברגע שזמר חילוני שר אותו-זה לא טוב ולא בעדיפות ראשונה.
                  אבל-
                  בעיקר בז'אנר המזרחי- ואני לא מכלילה, הנושא של השירים הללו "פתוח " יותר.
                  כמו ש- @פונץ-בננה ציינה- זה קידוש השם גדול- כל הדוואטים בין זמרים חילונים לזמרים דתיים, זה מקרב רבים- גם אם זה לא מופנה ישירות לציבור החרדי החזק.
                  עובדה שהרב שניר גוואטה , הרב יגאל כהן ועוד...לקחו "חסות" על שירים מסויימים ששרו זמרים לא דתיים- בדוואט איתם.
                  אף אחד מהציבור החרדי לא חוייב לשמוע את השירים הללו- ושום רב לא אמר שזה לכתחילה,
                  כל הרעיון הזה- בעיקר בא כדי לקרב את הציבור ברחוק יותר.
                  זה שהשירים הללו נכנסו גם לציבור שלנו- לא אומר שצריך לבוא ו"להאשים" את הזמרים החילונים- כי חסידויות שבאמת שומרות על עצמם, משפחות, בתים ועוד- שבאמת יודעות לשמור על איכות גבוהה- לא מכניסים ת'שירים הללו לבתים...ויש כאלו שלא מכירים בכלל.
                  ככה- שכל אחד ישמור על עצמו- ולא יבוא ויטען כמה זה לא טוב....
                  כי כל הרעיון של השירה- הוא לא רק המילים והכיפה שעל ראש הזמר- זה היראת שמיים, וחיי היום יום שלו- חיי הרוח שעוברים בלחן, בשירה- ואפילו בעיבוד..
                  קל לרובם לבוא ולהניף אצבע מאשימה מול זמרים חילונים- ורובם שוכחים שגם חרדי עם זקן ארוך ופאות...לא תמיד זה באמת מה שהוא- ככה שאין בכלל מה להסתכל על כל ה"מעטפת".
                  לא חושבת שיש כלכך מה לדון בנושא הזה-
                  ברור שהדוואטים הללו ושירים כאלו- הם לא לכתחילה, אך הם מקרבים המון, ויש כבר כאלו ששומעים את השירים "הפרוצים"- אז כבר עדיף שישמעו את השירים הללו- מאשר שירים אחרים..ודי למבין---
                  ומי שבאמת שומר על עצמו- זה לא אמור להיות נושא שיחה בכלל-
                  כי זה חד וחלק שזה לא טוב. ועצם זה שיש תופעה כזו- לא אומר שלבוא ולהגיד שבגללם זה נכנס לציבור החרדי- זה טענה לא הכי נכונה...
                  כי- כנראה שהיו כאלה שחיפשו פירצות בגדר- וברגע שנפתח להם חלון הזדמנויות- הם קפצו עליו...
                  הטחינה של הנושא הזה לא תוביל בסופו של דבר לשום מקום- כי לשנות את המצב לא ניתן...בדיוק כמו שלא ניתן לשנות את מצב הפריצות בדור.
                  כל אחד שיקח ת'מושכות לידיו- ומי שיכול להשמר ולהיות חזק בנושא הזה-אשריו ואשרי חלקו...ו...שיתפלל על כל אלו שעוד מתקשים....

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • SnzS Snz

                    וזמרים דתיים ששרים קאברים/דואטים זה בסדר?
                    כי לפי מה שהבנתי הבעיה בזמר, פחות בשיר.

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                    וזמרים דתיים ששרים קאברים/דואטים זה בסדר?
                    כי לפי מה שהבנתי הבעיה בזמר, פחות בשיר.

                    זה עוד נושא כואב...
                    יענו כדי להגיש את השיר לציבור החרדי- הזמר "החרדי", שומע את הגירסה המקורית החילונית- ושר בשינוי מילים לציבור החרדי.
                    וזה יותר טוב???
                    מי התיר להם???
                    יש בעיה מאוד גדולה בלחן...כי זה לא רק הזמר...

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      הערה...
                      הדיון פה הוא מה דעתכם על הזמרים החילוניים שכותבים שירים עם משמעות דתית
                      ולא על הזמרים החרדים ששרים עם זמרים חילוניים
                      אלו שני נושאים שונים לגמרי..

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • SnzS Snz

                        כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                        דעתכם חשובה לנו!!!!

                        (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )
                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                        כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                        דעתכם חשובה לנו!!!!

                        (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )

                        קורה שיש הארה פנימית ומשיכה לאור האלוקי.
                        מגיע באמת מנקודה טובה(בעיני!). כול הכבוד להם.
                        אבל זה לא הופך אותם לזמרים שאפשר לשמוע........
                        ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע! ורק ה' יודע.

                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תהילושת תהילוש

                          @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                          דעתכם חשובה לנו!!!!

                          (שימו ❣ - חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות... 😜 😜 )

                          קורה שיש הארה פנימית ומשיכה לאור האלוקי.
                          מגיע באמת מנקודה טובה(בעיני!). כול הכבוד להם.
                          אבל זה לא הופך אותם לזמרים שאפשר לשמוע........
                          ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע! ורק ה' יודע.

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                          ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                          מי זה הם?

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                            מי זה הם?

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                            ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                            מי זה הם?

                            הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
                            אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

                            Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • תהילושת תהילוש

                              @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                              מי זה הם?

                              הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
                              אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                              ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                              מי זה הם?

                              הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
                              אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

                              דמגוגיה

                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Proud jewP Proud jew

                                @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                                מי זה הם?

                                הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
                                אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

                                דמגוגיה

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @proud-jew אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                @אייצ-ית אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                @תהילוש אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                ודתי או לא דתי-זה רק הם יכולים לקבוע!

                                מי זה הם?

                                הם זה- הזמרים הלא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית.
                                אף אחד לא יכול לומר על השני-אה, הוא לא שומר תורה ומצוות.........! אולי הוא שומר ואת לא יודעת? אולי הם מהדרים בחלק מהמצוות יותר ממך?....

                                דמגוגיה

                                כתבתי אמת.....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                  #37

                                  @Snz אחלה נושא.
                                  האמת העליתי אותו פעם וחסמו- אני שמחה שפה זה פתוח;)

                                  אז דעתי בנושא היא כזו:
                                  זמרים חילוניים ששרים שירים בעלי משמעות של 'קרבת אלוקים' ו'געגוע לרוחנית' - ומוציאים יומיים אחר כך שיר הנוגד את השיר ההוא בתכלית האבסולוטייה - זו נקראת צביעות.
                                  כמו שאמרה @אחות-קטנה שאין פיהם וליבם שווים.
                                  ועל הנושא הזה בדיוק כתבתי חיבור בכתיבה ושירים לקריאה....

                                  אבל!!!!!!
                                  וזה אבל גדול!!!!!
                                  ישנו צד נוסף לכל ה'עסק'.

                                  את השירים הללו שרה הנשמה שלהם - שהיא צמאה באמת לכל טיפת רוחניות - והטון האמיתי והכנה כל כך בו הם שרים - אינו שקרי. הוא הרבה יותר מאותנטי...

                                  אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                                  ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • רבקהר רבקה

                                    @Snz אחלה נושא.
                                    האמת העליתי אותו פעם וחסמו- אני שמחה שפה זה פתוח;)

                                    אז דעתי בנושא היא כזו:
                                    זמרים חילוניים ששרים שירים בעלי משמעות של 'קרבת אלוקים' ו'געגוע לרוחנית' - ומוציאים יומיים אחר כך שיר הנוגד את השיר ההוא בתכלית האבסולוטייה - זו נקראת צביעות.
                                    כמו שאמרה @אחות-קטנה שאין פיהם וליבם שווים.
                                    ועל הנושא הזה בדיוק כתבתי חיבור בכתיבה ושירים לקריאה....

                                    אבל!!!!!!
                                    וזה אבל גדול!!!!!
                                    ישנו צד נוסף לכל ה'עסק'.

                                    את השירים הללו שרה הנשמה שלהם - שהיא צמאה באמת לכל טיפת רוחניות - והטון האמיתי והכנה כל כך בו הם שרים - אינו שקרי. הוא הרבה יותר מאותנטי...

                                    אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                                    ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                    אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                                    ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                                    ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ילד חוכםי ילד חוכם

                                      @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                      אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                                      ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                                      ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                      #39

                                      @ילד-חוכם אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                      @רבקה אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                      אולם עצם זה שזמר חילוני שר שיר חרדי לחלוטין - יוצר אצל הנוער החרדי סחף לשמוע שירים נוספים הקשורים בו.
                                      ופה מתחילה הבעיה האמיתית---------

                                      ובמיוחד שרובם לפחות לא מתכוונים לשם שמיים אלא לשם השם.

                                      יש בזה.
                                      אבל לא כל כך כובל על כולם.
                                      מהסיבה הפשוטה - שהם לא רואים תועלת בפרסום אצל הדתיים.....
                                      זה פשוט לא מעניין אותם אם יוסף מבני ברק ולאה מירושלים מעריצים נלהבים שלהם.

                                      הרבה יותר חשוב להם שהשירים שלהם יושמעו ברחבות מועדונים והופעות חובקות עולם....

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • מיתריםמ מנותק
                                        מיתריםמ מנותק
                                        מיתרים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @snz אמר בדיון - מה דעתכם על זמרים לא דתיים שכותבים שירים עם משמעות דתית:

                                        כגון - תמחל לי, באור גדול וכו'
                                        דעתכם חשובה לנו!!!!

                                        לדעתי זה גרוע מאד
                                        כי דווקא בשירים האלו ה"טובים" כביכול טמונה הסכנה
                                        ונסתפק בזאת...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          זה כ"כ מצחיק להתדיין על זה.
                                          באמת, אתם לא שמים לב ששורה הם שרים 'לשם שמים' והשורה הבאה 'לשם הרגשות'???
                                          השירים הללו מלאים סתירות, זיופים תוכניים ולפעמים אפילו כפירות (רח"ל) . קצת הקשבה למילים, ותהיו המומים מעצמכם שבכלל חשבתם להקשיב לשירים האלו.

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                          Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול