הורדה מכיכר השבת
-
@שרת-הרוק תוריד עם IDM
@איש-יהודי-טוב מה זה?
ו @יונמיוזיק אם הוא עשה שמירה בתור זה שמר רק את הקישור...
(ולא ניראלי שאפשר להוריד מכיכר בשמירה כ...) -
@איש-יהודי-טוב מה זה?
ו @יונמיוזיק אם הוא עשה שמירה בתור זה שמר רק את הקישור...
(ולא ניראלי שאפשר להוריד מכיכר בשמירה כ...)@קוקה-קולה יכול להיות אני אין לי בכלל כיכר השבת
רק ניחשתי כי ברוב האתרים המחדש כל רגע וכו
אפשר ככה להוריד
בכיכר השבת אני לא יודע -
מישהו יכול להוריד לי את השיר הזה מכיכר השבת?
https://www.kikar.co.il/singles-clips/399412 -
@איש-יהודי-טוב מה זה?
ו @יונמיוזיק אם הוא עשה שמירה בתור זה שמר רק את הקישור...
(ולא ניראלי שאפשר להוריד מכיכר בשמירה כ...)@קוקה-קולה אמר בהורדה מכיכר השבת:
@איש-יהודי-טוב מה זה?
ו @יונמיוזיק אם הוא עשה שמירה בתור זה שמר רק את הקישור...
(ולא ניראלי שאפשר להוריד מכיכר בשמירה כ...)תוכנה
תחפש במתמחים טופ -
לא ניתן להוריד מכיכר השבת!!
אם יש עניין אני יכולה לעשות הסרטת מסך ואז להעלות את זה, @שרת-הרוק מעוניינת? -
מישהו יכול להוריד לי את השיר הזה מכיכר השבת?
https://www.kikar.co.il/singles-clips/399412@שרת-הרוק אמר בהורדה מכיכר השבת:
מישהו יכול להוריד לי את השיר הזה מכיכר השבת?
https://www.kikar.co.il/singles-clips/399412https://send.magicode.me/send-file/file/1c3454e3f736dbacc8****91085a756dcae9105f0837/view
להוריד *** -
לא ניתן להוריד מכיכר השבת!!
אם יש עניין אני יכולה לעשות הסרטת מסך ואז להעלות את זה, @שרת-הרוק מעוניינת?@שרי-0 איך עושים הסרטת מסך?!
-
@שרי-0 איך עושים הסרטת מסך?!
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהורדה מכיכר השבת:
@שרי-0 איך עושים הסרטת מסך?!
במחשב צריך תוכנה מיוחדת שמסריט, פעם הייתה לי את התוכנה אבל אני לא זוכרת איך קוראים לזה, אפשר לעשות חיפוש בגוגל.
הפלאפון ניתן להסריט מסך, זה נמצא בדף שמורידים מלעמלה,(לא בכל הפלאפונים)
אגב ניתן להוריד מכיכר השבת וכן מכל האתרים עם תוכנת idm. -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהורדה מכיכר השבת:
@שרי-0 איך עושים הסרטת מסך?!
במחשב צריך תוכנה מיוחדת שמסריט, פעם הייתה לי את התוכנה אבל אני לא זוכרת איך קוראים לזה, אפשר לעשות חיפוש בגוגל.
הפלאפון ניתן להסריט מסך, זה נמצא בדף שמורידים מלעמלה,(לא בכל הפלאפונים)
אגב ניתן להוריד מכיכר השבת וכן מכל האתרים עם תוכנת idm.@שרי-0 עכשיו ישלך את זה במחשב? או שאת מפלאפון?
-
@שרי-0 עכשיו ישלך את זה במחשב? או שאת מפלאפון?
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהורדה מכיכר השבת:
@שרי-0 עכשיו ישלך את זה במחשב? או שאת מפלאפון?
אני מפלאפון, אין לי כבר את התוכנה במחשב.
אני יכולה לנסות לחפש בגוגל. -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהורדה מכיכר השבת:
@שרי-0 עכשיו ישלך את זה במחשב? או שאת מפלאפון?
אני מפלאפון, אין לי כבר את התוכנה במחשב.
אני יכולה לנסות לחפש בגוגל.@שרי-0 אני אשמח

-
@שרי-0 אני אשמח

-
@שרי-0 אני אשמח

@מוכן-תמיד-לעזור מצאתי שני סרטונים ביוטיוב שמסביר על הסרטת מסך. @צוות-פיקוח אם הם יאשרו אז אני יעלה.
-
@מוכן-תמיד-לעזור מצאתי שני סרטונים ביוטיוב שמסביר על הסרטת מסך. @צוות-פיקוח אם הם יאשרו אז אני יעלה.
@שרי-0 אבל ישלך איזה תוכנה או משהו להוריד?
-
@שרי-0 אבל ישלך איזה תוכנה או משהו להוריד?
-
@שרי-0 אבל ישלך איזה תוכנה או משהו להוריד?
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהורדה מכיכר השבת:
@שרי-0 אבל ישלך איזה תוכנה או משהו להוריד?
מה הבעיה להוריד את idm וחלאס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
