דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נהוראי אריאלי

נהוראי אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אפרת
3.1k פוסטים 282 כותבים 591.9k צפיות 66 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    @מירי-יי אמר בנהוראי אריאלי:

    מצורף השיר הראשון של נהוראי אריאלי על הבחירות. בחירות 2018 טירת הכרמל.mp3

    ואיי איזה ישן זה 😂
    הוא שר פה עם נתנאל ישראל ..
    והשיר הראשון שלו זה 'הכל מובן'. לפני הוא הוציא קאברים וג'ינגלים לישיבות..

    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIA
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #872
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אפרתא אפרת

      @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

      @אפרת אמר בנהוראי אריאלי:

      https://www.youtube.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o
      הופעה מחתונה שנהוראי עשה

      אפשר את זה עם כוכביות כי זה חסום בנטפרי

      https://www.youtub****e.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o

      LOVE MEL מנותק
      LOVE MEL מנותק
      LOVE ME
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #873

      @אפרת זה לא קישור תקין...

      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        @מירי-יי אמר בנהוראי אריאלי:

        מצורף השיר הראשון של נהוראי אריאלי על הבחירות. בחירות 2018 טירת הכרמל.mp3

        ואיי איזה ישן זה 😂
        הוא שר פה עם נתנאל ישראל ..
        והשיר הראשון שלו זה 'הכל מובן'. לפני הוא הוציא קאברים וג'ינגלים לישיבות..

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #874

        @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

        @מירי-יי אמר בנהוראי אריאלי:

        מצורף השיר הראשון של נהוראי אריאלי על הבחירות. בחירות 2018 טירת הכרמל.mp3

        ואיי איזה ישן זה 😂
        הוא שר פה עם נתנאל ישראל ..
        והשיר הראשון שלו זה 'הכל מובן'. לפני הוא הוציא קאברים וג'ינגלים לישיבות..

        משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי
        אבל הקול השני ממש לא מוכר

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אפרתא אפרת

          @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

          @אפרת אמר בנהוראי אריאלי:

          https://www.youtube.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o
          הופעה מחתונה שנהוראי עשה

          אפשר את זה עם כוכביות כי זה חסום בנטפרי

          https://www.youtub****e.com/watch?v=ZAzkc5Kcj6o

          רבקי כהןר מנותק
          רבקי כהןר מנותק
          רבקי כהן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #875

          @אפרת את צריכה לעלות את הקובץ למגיקוד ושם להוסיף כוכביות ואז לעלות לפה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C chagit03

            @פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:

            @מירי-יי אמר בנהוראי אריאלי:

            מצורף השיר הראשון של נהוראי אריאלי על הבחירות. בחירות 2018 טירת הכרמל.mp3

            ואיי איזה ישן זה 😂
            הוא שר פה עם נתנאל ישראל ..
            והשיר הראשון שלו זה 'הכל מובן'. לפני הוא הוציא קאברים וג'ינגלים לישיבות..

            משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי
            אבל הקול השני ממש לא מוכר

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #876

            @chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:

            משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי

            הקול של נתנאל שנשמע לך כמו הקול של נהוראי, זה באמת נהוראי!
            הקול השני, מסתבר שזה נתנאל... באמת מוזר, כי וואלה לא מזכיר אותו ..

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:

              משהו בשיר לא הסתדר לי כי הקול של נתנאל ישראל נשמע אותו דבר כמו נהוראי אריאלי

              הקול של נתנאל שנשמע לך כמו הקול של נהוראי, זה באמת נהוראי!
              הקול השני, מסתבר שזה נתנאל... באמת מוזר, כי וואלה לא מזכיר אותו ..

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #877

              @פונץ-בננה זה ממש לא נתנאל ישראל גם לא לפני 5 שנים זה מישהו אחר
              חייב לברר את זה....
              הכי הגיוני שזה חבר של נהוראי

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • chagit03C chagit03

                @פונץ-בננה זה ממש לא נתנאל ישראל גם לא לפני 5 שנים זה מישהו אחר
                חייב לברר את זה....
                הכי הגיוני שזה חבר של נהוראי

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #878

                @chagit03 תבררי חחח...
                כתוב כאן-
                https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
                נהוראי ונתנאל ישראל...
                אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                chagit03C יהודי קדושי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @chagit03 תבררי חחח...
                  כתוב כאן-
                  https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
                  נהוראי ונתנאל ישראל...
                  אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #879

                  @פונץ-בננה באמת הכי הגיוני שזה אורי תאמיני לי....

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    @chagit03 תבררי חחח...
                    כתוב כאן-
                    https://www.nogomi.ru/song/%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%93-nehoray-arieli-netanel-israel.html
                    נהוראי ונתנאל ישראל...
                    אם זה לא היה כתוב, אני הייתי אומרת שאולי זה אורי ...

                    יהודי קדושי מנותק
                    יהודי קדושי מנותק
                    יהודי קדוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #880

                    @פונץ-בננה יש מצב במגיקוד??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #881

                      היוםםם
                      נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
                      https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
                      האזינו לא תפסידו😜

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      ANASTASIAA 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • ה הודיה 1

                        היוםםם
                        נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
                        https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
                        האזינו לא תפסידו😜

                        ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #882

                        @הודיה-1 .
                        ואי ואי איזה חמוד הנהוראי הזה....
                        הוא פשוט בנאדם מתוק!
                        באמת.
                        אין לי הגדרה אחרת.
                        הוא-----
                        זמ מגניב ומדהים!!!
                        המון הצלחה לנהוראי.
                        תמשיך להיות צדיק וטוב כמו שאתה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ה הודיה 1

                          היוםםם
                          נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה וצאת אלבומו החדש
                          https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a0%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%a7-%d7%9c%d7%a8%d7%92%d7%9c/
                          האזינו לא תפסידו😜

                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #883

                          @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                          נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה

                          ???
                          לא שמעתי עד הסוף אולי?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ANASTASIAA ANASTASIA

                            @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                            נהוראי אריאלי בראיון עומק לרגל הפריצה

                            ???
                            לא שמעתי עד הסוף אולי?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #884

                            @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הודיה 1

                              @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #885

                              @הודיה-1 אמר בנהוראי אריאלי:

                              @ANASTASIA זה לרגל הפריצה של הוצאת האלבום

                              אההה😇
                              לא הבנתי...😂 😂 😂

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רבקהר רבקה

                                הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                                נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                                🎵🎤🎶

                                לחסומים וגם אלה שלא:)

                                https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                                חיימובח מנותק
                                חיימובח מנותק
                                חיימוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #886

                                @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                                הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                                נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                                🎵🎤🎶

                                לחסומים וגם אלה שלא:)

                                https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                                אפשר עוד פעם?

                                אני הסוד של ירושלים

                                מישהי מאמימ אאא 1א לא הכל טוב אבל הכל לטובהל משיחחמ 4 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • חיימובח חיימוב

                                  @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                                  הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                                  נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                                  🎵🎤🎶

                                  לחסומים וגם אלה שלא:)

                                  https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                                  אפשר עוד פעם?

                                  מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #887

                                  @חיימוב איך מעלים? אין לי מושג.........................

                                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                  LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                    @חיימוב איך מעלים? אין לי מושג.........................

                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                    #888

                                    @מישהי-מאמי במגיקוד
                                    https://send.magicode.me/send-file/upload

                                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חיימובח חיימוב

                                      @רבקה אמר בנהוראי אריאלי:

                                      הנושא נפתח, ובאווירה הכי טובה שיש.

                                      נהוראי משגר אליכם, משתמשי מקצב, סרטון מיוחד במינו, בגילוי לב והארת פנים

                                      🎵🎤🎶

                                      לחסומים וגם אלה שלא:)

                                      https://send.magicode.me/send-file/file/b933f4d10c6a2f51c36ada72470f1d59e58e***abee/view

                                      אפשר עוד פעם?

                                      אאא 1א מנותק
                                      אאא 1א מנותק
                                      אאא 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #889
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LOVE MEL LOVE ME

                                        @מישהי-מאמי במגיקוד
                                        https://send.magicode.me/send-file/upload

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הודיה 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                        #890

                                        @LOVE-ME אני מעלה לך
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/5ca735*****bf66a465b0f0847454142797527ebe7394/view

                                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                        אאא 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ה הודיה 1

                                          @LOVE-ME אני מעלה לך
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/5ca735*****bf66a465b0f0847454142797527ebe7394/view

                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אאא 1
                                          #891

                                          @הודיה-1 אני באמצע לעלות את זה
                                          זה פשוט לוקח זמן
                                          אבל אם זה לוקח לך פחות זמן אז תעלי את זה את
                                          אתם רוצים את הסרטון שהוא שלח למקצב נכון?!
                                          בבקשה
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/f9a55f4760635d3086ec80a7686d5cccba8****cd91b/view

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול