המלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חי
-
פוסט זה נמחק!
-
הנה "ואילו"...
04_03_המלחינים-ואילו.mp3 -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@עדי-2 לפי מה שנראה לי זה יהיה אזור סוכות שיהיה בין הזמנים לבחורי הישיבות
כי הם הקהל שנמצא בגמר -
@עדי-2 לפי מה שנראה לי זה יהיה אזור סוכות שיהיה בין הזמנים לבחורי הישיבות
כי הם הקהל שנמצא בגמר@חובבת-מוזיקה-צעירה אמרו שזה יהיה במוצ"ש האחרון של בין הזמנים, היינו בטוחים שבין הזמנים שלפני אלול
-
@חובבת-מוזיקה-צעירה אמרו שזה יהיה במוצ"ש האחרון של בין הזמנים, היינו בטוחים שבין הזמנים שלפני אלול
@עדי-2 צודקת זה מה שהיה מתוכנן
אבל בסוף עשו סיום לעילוי נשמת הרב חכם שלום כהן
אז זה נדחה -
@עדי-2 צודקת זה מה שהיה מתוכנן
אבל בסוף עשו סיום לעילוי נשמת הרב חכם שלום כהן
אז זה נדחה@חובבת-מוזיקה-צעירה תודה, שבוע טוב
-
מה קורה?
שמתם לב שכבר שבוע וחצי לא שאלו מתי יהיה הגמר?
זה נראה שכאילו זה היה והתנתקנו מזה? כאילו, אם יהיה אירוע רק אחרי סוכות זה יהיה כמו הצנחה משמיים.... כמו סתם הופעה שלא קשורה לתכנית......זה רק מראה כמה החיים שלנו עמוסים ומלאים - יש משהו על השולחן אז אנחנו רואים אותו, וברגע שהוא זז כבר שוכחים אותו - עוברים הלאה...
רק לי זה מרגיש ככה?
אבל תכלס - מישהו יודע מידע קונקרטי מתי זה יהיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
