דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים שנגנבו!!!!!

שירים שנגנבו!!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
26 פוסטים 14 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    ואגב ענין אותי לגבי השיר "זה בא אלי בלילה" אז חיפשתי ביוטיוב
    ומצויין במפורש שזה קאבר....צילום מסך 2022-09-03 232038.png

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

      בתקופה האחרונה נהיה דבר שזמרים מוצאים שיר לא שלהם!!!!!!!!!
      וכותבים על השיר שזה כאילו שלהם ובאמת זה גנוב!!!!!
      למה לא רושמים בסוגרים קאבר!!!!!
      זה לדעתי ממש גזל שזה כאילו שלהם אבל זה שקר
      דוגמאות נריה אנגל הולך רק איתך שיצא השבוע זה בעיקרו שיר של [בת] פשוטו כמשמעו אמיתי!!!
      וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב
      תביאו עוד דוגמאות ותכתבו מה דעכם על הענין הזה!!!!

      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @דודו-בלוקה לא יודעת איך זה הולך, אבל לפי דעתי צריך לבקש רשות ממי שהוציא את המקורי ...
      וגם לכתוב מאיפה זה לקוח אחרי שזה יוצא.

      בוא ננסה לדון אותם לכף זכות... חודש אלול וכו'
      ולא חושבת שיפה לתת עוד דוגמאות, אלא רק להעלות את העניין על הדעת, זהו.

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • נעמי16נ נעמי16

        @דודו-בלוקה אם אני לא טועה נתנאל ישראל עשה לזה קאבר עוד לפניו
        וחוץ מזה לא צריך לציין שזה קאבר כי כולם מבינים את זה לבד....

        דודו בלוקהד מנותק
        דודו בלוקהד מנותק
        דודו בלוקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @נעמי16 נתנאל ישראל עשה אני יודע
        חיבים לצין מי יודע?

        בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

        נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

          @נעמי16 נתנאל ישראל עשה אני יודע
          חיבים לצין מי יודע?

          נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @דודו-בלוקה לא הבנתי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איילהא מנותק
            איילהא מנותק
            איילה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילה
            #11
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דודו בלוקהד דודו בלוקה

              בתקופה האחרונה נהיה דבר שזמרים מוצאים שיר לא שלהם!!!!!!!!!
              וכותבים על השיר שזה כאילו שלהם ובאמת זה גנוב!!!!!
              למה לא רושמים בסוגרים קאבר!!!!!
              זה לדעתי ממש גזל שזה כאילו שלהם אבל זה שקר
              דוגמאות נריה אנגל הולך רק איתך שיצא השבוע זה בעיקרו שיר של [בת] פשוטו כמשמעו אמיתי!!!
              וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב
              תביאו עוד דוגמאות ותכתבו מה דעכם על הענין הזה!!!!

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
              #12

              @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

              בתקופה האחרונה נהיה דבר שזמרים מוצאים שיר לא שלהם!!!!!!!!!
              וכותבים על השיר שזה כאילו שלהם ובאמת זה גנוב!!!!!
              למה לא רושמים בסוגרים קאבר!!!!!
              זה לדעתי ממש גזל שזה כאילו שלהם אבל זה שקר
              דוגמאות נריה אנגל הולך רק איתך שיצא השבוע זה בעיקרו שיר של [בת] פשוטו כמשמעו אמיתי!!!
              וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב
              תביאו עוד דוגמאות ותכתבו מה דעכם על הענין הזה!!!!

              אם בפרטים מתחת השיר-כתוב של מי הלחן והמילים במקורי, לא רואה בזה בעיה כלל!!
              הרי המקור צוין.!

              וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב

              וכמו שכבר הזכירו כתבו בפרוש שזה קאבר!!
              b3e5f91a-2748-4a37-b11e-e3f875c30030-image.png
              אז אנא לבדוק לפני כל מה שאומרים, ולא ישר לקטול.

              דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • תהילושת תהילוש

                @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                בתקופה האחרונה נהיה דבר שזמרים מוצאים שיר לא שלהם!!!!!!!!!
                וכותבים על השיר שזה כאילו שלהם ובאמת זה גנוב!!!!!
                למה לא רושמים בסוגרים קאבר!!!!!
                זה לדעתי ממש גזל שזה כאילו שלהם אבל זה שקר
                דוגמאות נריה אנגל הולך רק איתך שיצא השבוע זה בעיקרו שיר של [בת] פשוטו כמשמעו אמיתי!!!
                וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב
                תביאו עוד דוגמאות ותכתבו מה דעכם על הענין הזה!!!!

                אם בפרטים מתחת השיר-כתוב של מי הלחן והמילים במקורי, לא רואה בזה בעיה כלל!!
                הרי המקור צוין.!

                וגם אלעזר אמסלם וזה בא אלי בלילה זה גם שיר גנוב

                וכמו שכבר הזכירו כתבו בפרוש שזה קאבר!!
                b3e5f91a-2748-4a37-b11e-e3f875c30030-image.png
                אז אנא לבדוק לפני כל מה שאומרים, ולא ישר לקטול.

                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @תהילוש נריה אנגל כתב?

                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                  @תהילוש נריה אנגל כתב?

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                  @תהילוש נריה אנגל כתב?

                  אלעזר אמסלם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב ברוריה

                    @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                    @מוח-שליט-על-הלב לא חמור????????
                    זה גניבה תכתוב קאבר תהיה בן אדם
                    https://miktzav.com/user/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A1
                    מי יודע שזה גנוב זה שיר של בת?.....

                    למה אנחנו צרכים לדעת שזה שיר של בת? אנשים חרדים רגילים לא צרכים לדעת דבר כזה ומי שיודע יודע לא צרכים לפרסם את זה.

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15
                    פוסט זה נמחק!
                    נעמי16נ שיר נולדש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      פוסט זה נמחק!

                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16
                      פוסט זה נמחק!
                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נעמי16נ נעמי16

                        פוסט זה נמחק!

                        chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17
                        פוסט זה נמחק!
                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • chagit03C chagit03

                          פוסט זה נמחק!

                          ל מנותק
                          ל מנותק
                          לייזרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            פוסט זה נמחק!

                            שיר נולדש מנותק
                            שיר נולדש מנותק
                            שיר נולד
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @chagit03 אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                            @ברוריה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                            @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                            @מוח-שליט-על-הלב לא חמור????????
                            זה גניבה תכתוב קאבר תהיה בן אדם
                            https://miktzav.com/user/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A1
                            מי יודע שזה גנוב זה שיר של בת?.....

                            למה אנחנו צרכים לדעת שזה שיר של בת? אנשים חרדים רגילים לא צרכים לדעת דבר כזה ומי שיודע יודע לא צרכים לפרסם את זה.

                            מה הבעיה כל עוד הזמרת היא דתייה?

                            הי לא דיברו כאן על הנקודה הזו,
                            זה לא משנה אם גבר או אישה פשוט דיברו כאן שצריך לרשום
                            קאבר על שיר שהוא לא שלך.. בקיצור...
                            גיירו שיר? שיר של בת? -זה כבר לא הנושא...
                            נ.ב
                            אני מסכימה עם זה שצריך לרשום קאבר על כל שיר שהא קאבר
                            אבל לא מקפידה על אלו שלא רשמו, מכיוון שזה ידוע לכל שהשיר לא שלו וזהו---
                            העסק שלו אם רשם או לא רשם ואלו שלא מכירים או אז זה בהחלט גניבת דעת או שיר או איך שלא תקראו לזה.

                            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שיר נולדש שיר נולד

                              @chagit03 אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                              @ברוריה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                              @דודו-בלוקה אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                              @מוח-שליט-על-הלב לא חמור????????
                              זה גניבה תכתוב קאבר תהיה בן אדם
                              https://miktzav.com/user/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A1
                              מי יודע שזה גנוב זה שיר של בת?.....

                              למה אנחנו צרכים לדעת שזה שיר של בת? אנשים חרדים רגילים לא צרכים לדעת דבר כזה ומי שיודע יודע לא צרכים לפרסם את זה.

                              מה הבעיה כל עוד הזמרת היא דתייה?

                              הי לא דיברו כאן על הנקודה הזו,
                              זה לא משנה אם גבר או אישה פשוט דיברו כאן שצריך לרשום
                              קאבר על שיר שהוא לא שלך.. בקיצור...
                              גיירו שיר? שיר של בת? -זה כבר לא הנושא...
                              נ.ב
                              אני מסכימה עם זה שצריך לרשום קאבר על כל שיר שהא קאבר
                              אבל לא מקפידה על אלו שלא רשמו, מכיוון שזה ידוע לכל שהשיר לא שלו וזהו---
                              העסק שלו אם רשם או לא רשם ואלו שלא מכירים או אז זה בהחלט גניבת דעת או שיר או איך שלא תקראו לזה.

                              ל מנותק
                              ל מנותק
                              לייזרית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @שיר-נולד צודקת.
                              גלשנו פה קצת.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שנדיש מנותק
                                שנדיש מנותק
                                שנדי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                אני מבינה את אלו שלא רושמים מקור מכמה סיבות
                                לא שזה בסדר אבל אני מבינה אותם
                                אולי הם פשוט לא רוצים לפרסם ברבים מאיפה הם מקבלים השראות מה שדי מראה על השירים שלהם..
                                לקחת שיר ולגייר אותו גם לא מי יודע מה כי כשהוא ירשום שזה כאבר או בנוי על מנגינה של שיר מסוים יהיה מי שילך לבדוק ת'מקור אז מלכתחילה חבל לערבב ומי שכבר מערבב שיטשטש עקבות (כמובן שיבקש רשות ממי שזה שלו..)

                                כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שנדיש שנדי

                                  אני מבינה את אלו שלא רושמים מקור מכמה סיבות
                                  לא שזה בסדר אבל אני מבינה אותם
                                  אולי הם פשוט לא רוצים לפרסם ברבים מאיפה הם מקבלים השראות מה שדי מראה על השירים שלהם..
                                  לקחת שיר ולגייר אותו גם לא מי יודע מה כי כשהוא ירשום שזה כאבר או בנוי על מנגינה של שיר מסוים יהיה מי שילך לבדוק ת'מקור אז מלכתחילה חבל לערבב ומי שכבר מערבב שיטשטש עקבות (כמובן שיבקש רשות ממי שזה שלו..)

                                  שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולד
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @שנדי הגיוני שאת צודקת, אבל יש עוד צד:
                                  לזמר ששר ת'קאבר צריך שיהיה לו מספיק ביטחון כדי לומר ת'אמת שהשיר לא שלו

                                  @שנדי אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                                  אולי הם פשוט לא רוצים לפרסם ברבים מאיפה הם מקבלים השראות מה שדי מראה על השירים שלהם..

                                  הם ממש לא חייבים לכתוב של מי כן השיר...

                                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                  שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שיר נולדש שיר נולד

                                    @שנדי הגיוני שאת צודקת, אבל יש עוד צד:
                                    לזמר ששר ת'קאבר צריך שיהיה לו מספיק ביטחון כדי לומר ת'אמת שהשיר לא שלו

                                    @שנדי אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                                    אולי הם פשוט לא רוצים לפרסם ברבים מאיפה הם מקבלים השראות מה שדי מראה על השירים שלהם..

                                    הם ממש לא חייבים לכתוב של מי כן השיר...

                                    שנדיש מנותק
                                    שנדיש מנותק
                                    שנדי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @שיר-נולד אוקי מסכימה איתך
                                    אבל למה זה משנה בשבילנו אם המקור לא מענין אותנו?
                                    מה אכפת לך אם זה הוא או לא?

                                    כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                    שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שנדיש שנדי

                                      @שיר-נולד אוקי מסכימה איתך
                                      אבל למה זה משנה בשבילנו אם המקור לא מענין אותנו?
                                      מה אכפת לך אם זה הוא או לא?

                                      שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולד
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @שנדי אמר בשירים שנגנבו!!!!!:

                                      @שיר-נולד אוקי מסכימה איתך
                                      אבל למה זה משנה בשבילנו אם המקור לא מענין אותנו?
                                      מה אכפת לך אם זה הוא או לא?

                                      זהו , אז מי זה "בשבילנו"? ו"אותנו"? בשם מי את אומרת את זה?
                                      כי ש הרבה, כמוני למשל שדווקא כן מעניין אותנו אם זה שיר מקורי שלו
                                      או קאבר...
                                      אז יש ויש
                                      😄

                                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        אני לא חושבת שיש בכלל מה לדבר על זה.
                                        לא כל מה שכתוב אנחנו יודעים וגם כל מה שלא כתוב אנחנו יודעים.
                                        אולי הוא קיבל אישור מהזמר או הזמרת(לא חשוב)
                                        כי שמעתי גם שיש כאלה שנותנים...
                                        (שיר שלא הצליח או כל דבר אחר..)
                                        אז למה סתם להכנס לזה... וזה סתם לשום הרע שלא יודעים בכלל אם אמיתי או לא.
                                        נ.ב.
                                        הגיוני שזמר יקח שיר של משהו אחר וירגיש שזה שלו?? לחשוב בהיגיון!!!
                                        תמיד יש סיבה מעבר

                                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          אני לא חושבת שזה גנבה
                                          פשוט הזמר הזדהה עם המילים
                                          אז הוא שר את השיר

                                          אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול